Beste mensen...
Omdat ik een USB modem had, maar ik graag Xbox live wouw hebben via de router, moest ik maar een ADSL Modem Router in 1 gekocht omdat ze bij de locale winkel geen router hadden van USB. Maar nu ik hem thuis heb wouw ik hem meteen installeren, er zit geen cd bij, alleen een handleiding hoe je moet verzorgen dat je router doet via de windows instellingen. Als eerst stond erin van dat je je Router goed moest aansluiten, dat had ik dus gedaan, als volgt stond er voor windows 2000 en XP: 1. Ga naar start _> Configuratiescherm _> "Netwerk- en internet- verbindingen"_> Netwerk verbindingen
2. u krijgt nu een venster te ziem met alle LAN-verbinden", wat voor mij geld: onder inbelverbinden: ADSL van KPN dial-up, onder LAN - of snelle Internet verbinding: Lan- verbinding en 1934-verbinding. Dan staat er: "klik op de rechtermuisknop op de actieve lan-verbinding, en kies éigenschappen. Dubbelklip op ïnternet-protocol (TCP/IP). Zet een vinkje voor "automatisch een IP-adres laten toewijzen". Klik op "OK", en klik daarna nog een keer op "OK'. Windows slaat uw weizigingen op." Na dit correct gedaan te hebben volgens het boekje kwam ik als volgt dit tegen: "Klik op start _> uitvoeren..., typ in "CMD" en klik op "OK". Typ in het zwarte venster "ipconfig" gevolgd door <enter>. U ziet nu ip-adres van uw computer. Het Ip-adres moet beginnen met "10.0.0"" En dat is bij mij juist niet. Maar als volgt staat dit er nog:"Als het ip-adres onjuist is, kunt u proberen het ip-adres te vernieuwen met het commando "ipconfig/renew" gevolgd door <enter> Soms kan het nodig zijn de pc opnieuw op te starten. Heeft u een geldig ip adres? Ga dan verder.
Het enigste wat er bij mij komt te staan is in plaats van de Ip-adres wat moet beginnem met 10.0.0 is het gewoon 0.0.0, kan iemand mij helpen? Ik wil zo graag Xbox live doen via deze router...
Edit: en o jah, ik heb al een paar keer geprobeert de andere modem te uninstalleren, maar dat helpt ook niet, en ook niet dat ik verder ga dan die stap.
Edit 2: laat maar zitten, het is me al gelukt
Laatst bewerkt: 6 nov 2004