Fardo - Heb de test nog een paar keer herhaald na bovenstaande en de waardes fluctueren bijna iedere keer. Meestal heb ik nu NT : 3 en de P:20/21 of 20/22 - de 197ms is wel constant. Af en toe had ik ook IC: 0 ...Met andere woorden er is geen peil op te trekken !
Omdat je aangeef dat dit te verhelpen is door je xbox een statisch IP nummer toe te wijzen heb ik dat geprobeert , maar als ik dat doe dan kom ik niet op XboxLive. Wat doe ik :
BIJ XBOX SETTINGS (IP ADDRESS)
1. Bij IP settings zet ik Automatisch op Manual
2. Normaal eindigt mijn Xbox IP op .04 | ik heb er maar .05 van gemaakt.
3. Subnetmask neem ik over van automatisch - zo ook Gateway
BIJ ROUTER : Dan voer ik bij mijn router in
DMZ Enabled + het Ip adres dat ik toegekend heb.
Maar ik denk dat ik ergens iets verkeerd doe of vergeet want de connectie wil hierna niet lukken.
Wat te doen ? En waarom zou ik niet het toegekend Ip adres gebruiken wat in Automatisch staat - maar wat verandert er dan wezenlijk als ik er MANUAL van maak bij de Xbox Ip settings en dezefde gegevens (lees het toegekende IP nummer door router) in zou voeren ..?
Wat is nu de oplossing ?
**PS - heb met 2 kabels gemeten en de gegevens uit de test blijven fluctueren.
Af en toe komen ze wel allemaal op : 1 zoals het hoort - maar zoals gezegd , niet constant!
Ik heb een andere router staan (Linksys) welke ik zou kunnen proberen , maar het lijkt me toch sterk dat het probleem daarin zou zitten. Zit momenteel bij Speedling met een 2048|1048 All Inn pakket via BabyXL - zou dit kunnen omzetten naar BBNED - maar zit het probleem wel bij mijn provider?
Indien ik het statische IP adres goed geregeld krijg zou in theorie de test dus altijd op : 1 uit komen ?
Help!
Laatst bewerkt: 23 nov 2004