1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    10.0.0.2 user:admin password: epicrouter (bij de nieuwere versies), de oudere versies ben ik het van vergeten
     
  2. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie het is um niet ! Maar thanks ! Maar kom ik er dan nooit meer in strax is die hele handleiding kwijt dat word dan morgen pas ! VERDORIE ! kan het kloppen dat het dit is daar geeft ie wel username en paswoord aan http://192.168.1.1/ maar bij die ander niet! (strax is die handleiding kwijt ik heb gewoon zo'n voorgevoel kan haast niet maar toch is wel typisch ik en machines gaat alles altijd fout)
     
  3. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    hey het is admin invullen bij wachtwoord! Ik heb de handleiding toch nog gevonden op e-tech.nu maar toch thanks ik ben blij nu naar fase 2 oplossen! :D (hoop ik dat ut lukt anders kom ik hier wel weer te huilen ben er al tijd mee bezig sinds mijn pc stuk is kan ik zelf niet zo snel ff info vinden)
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Vaag, dan heb jij een heel ander e-tech product, nou ja, mooi dat je het nu gevonden hebt :)
     
  5. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens dat ding staat ook op de router heb ik een E-Tech RTBR03 daar word je wijzer van :) maarja hij geeft dus aan gateway cannot be reached (en dan geeft ie in dat menuutje aan ip not confirmed) (hiervoor iets met dns dus ik invullen enzow hopen dat het goed is ) Volgens mij is de oplossing heel simpel maar ik durf niet te veel te kloten want als door mij ligt dat internet hier dr af ligt dan uh ben ik onthoofd maarja ik vul dus foute ip in neem ik aan zucht kan haast niet heb zoveel geprobeerd
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het makkelijkste is gewoon alles op auto te zetten in je xbox.
    Router pagina erbij, xbox aan, router pagina refreshen. Als het goed is ziet ie dan je xbox.
    Bijvoorbeeld als derde/vierde apparaat.

    Het was toch een modem/router in 1? En hij vervult ook die functie?

    De gateway is het ipadres van je router/modem en daar zal die ook de dns vandaan moeten halen
     
  7. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben een motorola cable modem (staat erop) en daar naast ligt de router dus geen moden en router in 1 neem ik aan ? Maar als ik alles op automatisch doe dan zegt ie dat ie geen dns adress kan receiven van de DHCP of pppoe (ja pppoe staat er vast niet goed)
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope dan is het geen router/modem in 1.
    Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan (in die opstelling), maar heb je het ip van het modem en de router allebei al geprobeerd?
     
  9. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij ms dos prompt (xp heb ik hier) winipconfig doet dat is toch die van de router? ik heb die geprobeerd en hoe kom ik aan de andere dan ? ik ben niet echt handig haha
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook xp, met ipconfig is ie zo snel weer weg dat ik het niet kan lezen ;), maar als ik cmd en dan ipconfig doe zie je idd die van de homegateway. Ik heb geen idee hoe je aan die andere komt, ik heb dat nooit hoeven doen, is er niet een handleiding van het modem ofzo?
     
  11. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    haha handleiding heb ik zelf niet zo bij de hand op dit moment maar het werkt niet ! ik snap dr niks van !
     
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op xbox live wil heb je dan altijd een router nodig... het is mij nog niet gelukt
    namelijk om het te spelen zonder.

    kun je het snoer wat uit de modem komt direct in de xbox stoppen en dan op xbox live.
    ....................................................................................................................

    kun je ook xbox live ergens anders spelen... ander dorp ... zonder met het ip-adres te kutten?
     
  13. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie!Verdorie! ik heb een knik in mn draad zie ik nu ik weet niet of dat het was hij zegt wel cables connected maar als ik het draad ff anders neerleg dan niet meer , kan ik het afknippen en nieuwe bij aandraaien ? (aan laten draaien he ik heb ze voor me aan het werk ;) :p )
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan gebruik maken van ICS/Internet delen of via een directe verbinding (niet alle providers ondersteunen deze optie)

    bij een directe connectie

    1. modem uitzetten
    2. xbox uitzetten
    3. Kabeltje in de xbox stoppen
    4. even wachten
    5. modem aanzetten
    6. xbox aanzetten
    7. spelen

    In een ander dorp kan je dit ook doen
     
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat zal ik proberen, maar dan moet de modem dus wel uit...
    kan het dan ook zijn dat de computer de modem niet meer zal herkennen?

    nou jah ... ik zit er toch nooit achter dus niet mijn probleem O-) }:]

    dank je fardo
     
  16. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht ik mis Xbox live ik kon eerder wel xbox liven ben ik vergeten erbij te melden dat ik een jaar abbonement heb gehad maar volgens mij was xbox live al verlopen toen we een nieuwe router kregen (we hadden hiervoor een andere ) Maar ik weet niet zeker of die het op deze heeft gedaan we hebben ook een nieuwe modem gekregen die van motorola ik weet niet of dat wat uitmaakt damn wat ontzettend dom dat ik dit vergeten bent te zeggen !
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn router en modem staan beneden maar de Xbox staat boven. Moet ik dan een kabel door het hele huis trekken of is er een andere manier??
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Live verloopt niet, het verlengt zichzelf.

    en emt ene nieuwe modem kun je gwoon online.

    @ shinhead: ja, draadloos. zie hiervoor de wireless thread.
     
  19. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    check www.d-link.com - een wireless router + accespoint.
    Deze D-link is trouwens als beste getest en haalt binnen een straal van 6 meter dezelfde snelheid als 1.5 meter.
    Zie www.winmagazine.nl en dan WIFI verhaal.
     
  20. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon in duitsland en heb een TELE nog wat router en verbinding met 3 pc's ik heb vandaag dus ghost recon2 gekocht en der zat trial card bij maar dan klik ik xbox live > New account > en dan paar keer ok ok en dan zegt ie op een gegeven moment Could not connect to Due , Technical difficults zoiets maar dan klik ok en troubleshooter en dan weer ok en dan gaat ie alles nakijke dan doet DNS en IP en dat andere het goed maar dan de laatse connection to xbox live doet het niet hoe komt dit.. please help me..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina