1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat moet je doen ... je moet handmatig je ip adres invoeren (vandaar NT: 0)
     
  2. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan, vanavond ga ik dat proberen! De oplossing is nabij.... :)
     
  3. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist bij de network settings in m'n xbox het IP adres op automatic gezet en het IP adres ingevuld dat ik ook in de DMZ heb geplaatst. Helaas werkt het nog steeds niet... :'-(

    Wat doe ik toch fout? :confused:

    IP en DNS staan nu op manual in m'n xbox, DNS op automatic zetten levert een DNS error op in het xbox diagnose-menu.

    Moet ik misschien de overige 2 opties in de network settings invullen? Bij advanced het MAC adres invullen? Weet ook niet precies waar ik het MAC adres voor m'n xbox dan moet halen....

    Overigens zijn de verschillend waarden (NT: 0) nog steeds hetzelfde. Modem en router resetten heeft ook niet geholpen.

    Shit man, dit is echt balen....
     
  4. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    na veel bellen met Sweex, MS en Chello heb ik nog 1 laatste oplossing om via DMZ het geheel werkende te krijgen. Zo niet, dan kan ik Sweex mailen en mag ik een nieuwer model router van ze uitkiezen, omdat die ik nu heb vaak problemen oplevert met het modem (Thomson) dat ik van Chello heb gekregen. Dus er moet een oplossing komen hiervoor :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NT: 0 betekend dat je router niet compatible is met xbox live ... maar ik dacht dat je die waarde ooit anders had gezien?
     
  6. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde als mij doen............Linksys BEFSR41 V3 halen en klaar :)
     
  7. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk mijn cc binnen. Dus vol goede moet begon ik mijn account in te vullen en alle andere gegevens ed. Bij het laatste vraagt hij of je nu daadwerkelijk je account wilt aanmaken, maar als ik dan op yes drukt zegt hij:

    Your credit card cannot be authorized. Enter a different credit card to continue.

    Ik heb dus een cc van de rabobank, dit is een mastercard. wat is het probleem?

    edit:

    er staat ook 2 keer street address bij het invulmenuutje, wat is hier de bedoeling van?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  8. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de NT waarde nooit opgezocht eigenlijk, omdat xbox-live meer dan een jaar lang goed werkte. Een optie zou kunnen zijn dat Chello een firewall had geïnstalleerd, maar dat blijkt niet zo te zijn. Dus ik vind het alsnog vreemd dat het 'opeens' fout is gegaan... :confused: Maar goed, even kijken of ik een nieuwe router kan krijgen en het probleem daarmee wordt opgelost.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het kan zijn dat je credit card nog niet opgenomen is in de database van de credit card maatschappijen ... mocht je dit probleem blijven houden neem dan contact op met microsoft

    @king - is er echt niets veranderd ... geen andere modem, etc. Misschien is je Xbox port defect ... heb je een vriend met een xbox, zodat hij kan testen?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  10. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet ik die test maar eens doen inderdaad... want dit probleem is echt frustrerend. |:-
     
  11. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx guys, voor de info. Hoelang duurt dat ongeveer dat de cc is opgenomen in de database. En hoe zit dat met dat 2 keer street adress dat je moet invullen?

    Met alle lof en respect aan de diegene die anderen helpen

    xboxrullez
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Binnen een week moet hij er in staan ... je moet wel de exacte gegevens overnemen die op de cc staan vermeld ... 2x street adres is voor het geval dat de eigenaar van de credit card een andere is.
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, dan blijf ik het elke dag even proberen en anders bel ik microsoft

    mvg
     
  14. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Topcom Br-604

    Weet er iemand of deze router werkt met Live?


    Topcom BR-604
    [​IMG]




    • Broadbandrouter with integrated 10/100 Mbps 4 port switch (autosensing)
    • Integrated security (firewall)
    • NAT (Network Address Translation)
    • UPnP (Universal Plug & Play)
    • DHCP server/client
    • VPN passthrough
    • WEB based configuration
    • Virtual server
    • DMZ (Demilitarised zone)
    • PPPoE client
    • All operating systems
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    inprincipe werken alle routers op xbox live .. echter hangt het ook vaak af van je provider
     
  16. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Provider is telenet en is ok, router zou ook compatibel moeten zijn met mijn modem, maar hoe zit het dan met dat lijstje van werkende routers op xbox.com ?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat lijstje bied extra service ... ms weet zeker dat deze routers werken ... B merken kunnen problemen geven
     
  18. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem lag niet bij mijn cc maar bij het invul gebeuren. Ik had de datum van deze maand ingevuld maar je moest je verval datum van je cc invullen. (stom stom stom) dus het is me gelukt, mijn naam is Giant NL.

    thanx voor de hulp
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een probleem;

    het lijkt erop dat de snelheid van mijn internetabonnement niet goed genoeg is om zware xboxlive spellen te spelen.

    nou vroeg ik me af of er richtlijnen zijn voor de minimale upload/download snelheid die live nodig heeft bij spellen als kingdom under fire en halo 2.

    en ik vroeg me af of er een site is waar je je verbindingssnelheid kunt zien.

    alvast bedankt,
    greetz,
    SoulFighter
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De minimale download, upload en ping snelheden zijn:
    Download snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)

    www.speedtest.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina