Gister heb ik samen met iemand anders toch aardig tactisch gespeeld
niet rennen en knallen, echt plaatsjes zoeken. bij elkaar blijven maar toch allebij andere wegen volgen.
Het ligt er ook maar net aan wat je doet. deathmatch is helemaal niet tactisch maar infiltration is echt vet tactisch als je het goed doet.
Gister met Headcollector gespeeld. was ook vet tactisch gespeeld. en was ook vet tof.
Zelf Vind ik het altijd wel irritant als je hele team dood is maar jij zelf de enige bent die nog leeft en ook nog de objective bij hje hebt. Dan ben ik altijd bang dat ik wat fout doe en flink voor lul sta. bij RtCW was dit wel anders, omdat er zo'n beetje de hele tijd iemand met je meekijkt. omdat er vaak mensen dood zijn.
MAar dit is dan net zoiets als GR spectator. als iedereen dood is.
Ik wil er even een stelling tussendoor gooien:
Wat vinden jullie de leukste game mode en welk level is daar het leukst mee?
Zelf vind ik Infiltration het leukst, ik weet niet hoe het level heet. maar je loopt dan over een straat en je kan allemaal (rijtjes)huizen naar binnen. je moet dan een koffer pakken. en dan kan je meerdere wegen terug, bijvoorbeeld naar boven, dan ben je bij zo'n soort kasteelmurr. ik weet echt niet hoe ik het beter kan uitleggen. echt irritant dat ik de naam van het level niet weet. iemand anders misschien?
Laatst bewerkt: 23 jun 2003