ik speel em gewoon niet graag,RTCW en Unreal vind ik pakken beter. er ontbreekt gewoon iets in dit spel vind ik precies en ik vind het op zich niet erg dat de graphics slecht zijn ,maar het is een combinatie van alles en jah,ik heb em ook op pc ,en op pc vind ik em beter
ik hoor veel reactie's dat die saai wordt en erge tegenvalt enz , dus koop um tog maar niet ...heb net MM3 gehaalt , en die is echt top op Live dus daar hou ik me nog wel een tijdje zoet mee
ik heb em en ik ga em ruilen voor MM3 of red faction2, welke zou ik doen? Ik ben wel hardcore FPS fan, maar RF2 heeft geen live, en mijn hele friend list koopt MM3??????????? welke?
VySio, TFO en Headcollector ik stuur jullie een friend request kunnen we eens samen knallen. Ik snap al dat gezaag niet over die game hij is gewoon vet ook al ken ik er geen reet van Sof2 tegen MM3 = appels met peren vergelijken ciao
Ja, van mij mag je. Mwah, hij heeft wel een beetje gelijk hor. hij is iig beter dan mij (slijm slijm, waarvoor weet ik niet) Ik ben nog wel beter als zijn zusje Oke RtCW kan ik beter want dat reageerd beter op headshots, 3 schoten dood. in deze game is dat alleen zo met een shotgun. en AK47 enzo niet. dus is het al wat moeilijker voor mij. maar dat houd niet in dat ik de game niet leuk vind. winnen is ook niet alles.
ok gasten stuur mij ook ff een friends request, want er is geen nederlander te vinden op de servers!!!!
Als het goed is valt er zo een sof2 op de mat dus mensen ben de hele dag online mijn live acc = TerribleKnight Voeg me toe!!
dat ligt eraan welke dienst we werken, maar na de middagdienst, of bij verlof.... gisteravond was iig beregezellig, doen we vannacht nog eens over. mits je niks tegen belgen hebt natuurlijk
Zou iemand vanmiddag ff met mij willen spelen ik heb het nieuw maar er is nu niemand online, kun je het me ook misschien een beetje uitleggen. Alvast bedankt Tim/Terribleknight
ik ben ook een beginner, maar gisteravond niemand online ..... wat is dat nou !!!! hehe kan iemand me toevoegen id: KaiNe323F