Ik heb hem nu ook. Ik heb hem alleen nog niet gespeelt maar ik ga zo wel ff op Live. Ik kan alleen nu nog niet echt veel gamen want ik heb gisteren mijn pols gebroken en dan gaat het een beetje lastig met al dat gips. Dat is de reden waarom ik tijdelijk zo weinig online ben. Als jullie willen kunnen jullie me toevoegen, gamertag: Deazer Tot LIVE.
Hey Underhunter, het schijnt dat je bij optimatch minimaal 30 seconden moet wachten, en dat er dan wel zat games in de lijst tevoorschijn getoverd worden
Yep dat is zo, bij optimatch gewoon invoeren bij dedicated server --> any kiezen (alleen dedicated levert te weinig servers op) Dan idd na een x-aantal seconden verschijnt de lijst, best wel veel keus eigenlijk, met de blauwe knop, kun je ze in een bepaalde volgorde plaatsen, dus op snelheid, op soort game (TDM, DM , CRF etc etc) Enjoy Seahawk NL
thankz, maar ik heb ook nog quickgame (of hoe heet het precies?) gadaan, maar daar kwam ik in geen enkel potje, dus das wel vaag, nouja, bedankt voor het advies
Clanwar! Zit jij in een SoF2 clan? En ben je opzoek naar een clanwar?? Ga dan naar: www.red-wing-militia.tk en daag ons uit!! Clan zoekent! Speel jij SoF2 en wil jij een clan joinen?? Dat kan! Ga naar: www.red-wing-militia.tk en vul het aanmeldings formulier in.
Je hebt quickmatch en optimatch. Probeer gewoon een optimatch search "zonder restricties" en een tijdje laten gaan (min. 30 seconden heb ik gehoord) en je zou games moeten vinden.
thankz sonic, maar bij quickmatch kon ik dus helemaal niets vinden, wordt het dus toch maar optimatch, en ik zie je daarna nog wel ooit in motogp (2) en bij de finale natuurlijk van het championship
ehhmm je kunt spelen de volgende gametypes: Deathmatch Team Deathmatch Elimination Capture the Flag Infiltration en Demolition... in veel levels
Binnenkort 2 nieuwe levels. Wat denken jullie ervan? ze lijken me best wel cool. Maar het kotm wel wat te snel, ik heb ze nog niet eens allemaal gespeeld
multiplay. Er komen in totaal 5 uit komende 3 maand. Link Kremencheck Hyloendrek ofzoiets en Ruins. screen 3 is Kremencheck en 4 en 5 zijn de oil ruins.
Ow, cool man. Zal wel niet gratis zijn...... ik hoop niet duurder dan 5 euro per map. Net als UC: 12.50 voor 3 levels!!