Raar, heb de UC maps al een tijdje, en heb nooit een rekening gekregen. Als ze dat doen, dan geven ze het aan op de site, of ze laten weten dat je ervoor moet betalen. ff checken zou ik zeggen Headcollector Greetz
Nou dat is een foutje dan :|. Ik heb geblokkeerd dat ik dingen kan downloaden die geld kosten en mijn vader heeft ook nog niks gezegt over een rekening en die zou er nu allang moeten zijn dan.
En dan is het natuurlijk zo dat MS of de makers van de game het van te voren aan kondigen wat het gaat kosten , net als dat spel....Phantasy Star online, waar je per maand gaat bijbetalen!!
Echt raar dat ik dan een rekening krijg, en je krijgt ook nog niet eens te zien op die rekening waarvoor je geld betaald hebt. Vysio waarom kom je nooit meer op sof2?? Heb je hem verkocht??
sof iedereen die sof 2 heeft en best vaak speelt voeg mij dan ff toe me gamerstag is :tijnio he headcollector heb je echt 12,50 moeten betalen naja spreek je nog wel
Op de site van power unlimited http://www.powerweb.nl/nieuws/nieuws.php?artikel=80 staat dat er 5 nieuwe levels komene en dat ze helemaal GRATIS zijn .
was wel kort maar wel L L vanavond weer een potje majestik en headcollector?? doen jullie ook wel eens deathmatch??
jawel maar ik had het knopje in aan gedrukt lol, ik riep wat terug maar ik zag later dat ik het knopje niet aan heb gezet maar het was wel lache
Jaja was wel weer grappig vanmiddag he tijnio, we hadden ze toen toch nog wel ffies geslacht emt ze 2e hehe
Kreeg het spel ineens onverwachts binnen vandaag. Opzich wel lache hoor online alleen lopen die ventjes een beetje langzaam Hoi hoi
Haha nou denk het niet. Tering wat een bagger spel is dit man Ik heb in totaal 4 games gespeeld maar het spel pakt me totaal niet. Ik erger me aan die slome mannetjes,ze reageren niet echt helemaal zoals ik wil Misschien komt het omdat ik Wolfenstein zoveel gespeeld heb ofzo,want die vind ik toch wel stukken beter. Ik gaat dit spel dus weer wegdoen Greetz angelo
Dit snap ik dus niet, hoe kan je dit echt zon baggerspel noemen? Ik vind hem echt super cool, best raar de een vind hem of goed of slecht ineens nooit echt normaal
jij bent echt vaag, het is gewoon een top spel ik kan begrijpen dat je hem niet leuk zou kunnen vinden maar bager echt niet