na ik was er de hele tijd niet bij maar moreguh avond ben ik weer van de partij en ik vind die nieuwe levels helemaal niet zo super oja had ik al gezecht en die nieuwe gozer die hem gaat kopen ik voeg je ook wel ff toe (hoe meer nederlanders hoe beter)
we zouden ook gewoon met ze allen moeten afspreken en dat dan iemand een server maakt enz (niet een server joinen kan niet iedereen en in)
Ja, dat deden we vandaag ook. Maar jmmr dat jij er iet was dan was het 3 vs 3, nu was het op het begin 3 vs 2 maar later ging Wolf weg toen was het weer 2 vs 2 gelukkig
Ja ik zal er zijn! De mappen zijn gratis ja. Speel jij ook SoF2 met live?? Zet het dan ff hier neer, dan add ik je ff (als je dat wilt natuurlijk).
Hij is toch bond, die heb je toch al weleens gezien? Maar hoe duur zulen maps volgend jaar worden, weet iemand dat?
heej guy's heb net rtcw gehaalt en is wel leuk (sof is VEEL leuker)maar wees niet bang hor het is gewoon een opvuling voorals julie er niet zijn
Hey jongens, ik heb Sof2 nu ook. Zullen we vanavond rond 9 uur afspreken om even Sof2 te gaan spelen? Ik voeg jullie alvast wel toe.
Hey kunnen we niet een keer afspreken dat NadiatingWolf een server maakt van 12 en dan we dan met z'n allen in die server gaan.