[Centraal] Sony's handheld de PSP(tm)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flamingo, 14 mei 2003.

1. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Die PSP ziet er leuk uit, maar het is een model waar nog veel aan gesleuteld moet worden. Je moet nou niet denken dat de PSP een "instant" hit zal worden. Al zullen er veel psx fans die het gaan aanschaffen. Het is eigenlijk afwachten tot de E3 2004. Het ziet er zeker interessant uit. Vergis je niet, de GBA 2 is ook ver gevorderd. Ik hoop ook dat het een 3 in 1 apparaat wordt.
    Vergeet niet dat portable = GameBoy is. Die naam kent iedereen van de nieuwe en de oude generatie.

Concurrentie is heerlijk!

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Als Sony er reclame voor maakt in Japan zoals bij de PS2 dan is Nintendo helemaal nergens meer.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me enorm kut om vast te houden. Check die knoppen alleen maar. Ik prefereer knoppen die je ook daadwerkelijk in moet drukken om ze te laten werken. Ookal moet ik wel eerlijk toegeven dat de graphics erg goed zijn!

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Draagbare PlayStation gepresenteerd.

Sony heeft een prototype van zijn nieuwe PlayStation Portable (PSP) gepresenteerd. Het gameapparaat is ook te gebruiken als digitale muziek- en videospeler en eventueel zelfs als mobiele telefoon.

Veel nieuwe details over de PSP kon het bedrijf nog niet melden, of het moet zijn dat Sony van plan is telecommunicatie-eigenschappen toe te voegen aan het apparaat. Of dat inhoudt dat de PSP ook te gebruiken is als mobiele telefoon, zoals eerder geruchten luidden, werd niet geheel duidelijk. Sony liet eerder al weten dat het apparaat zal beschikken over wireless lan- en infrarood-functionaliteit.

Sony heeft een apparaat voor ogen dat enigszins lijkt op Nokia's onlangs geïntroduceerde N-Gage, maar over een groter kleurenscherm met een diameter van 4,5-inch beschikt. Naar de prijs van het toestel blijft het vooralsnog gissen, ook vanwege het feit dat de Japanse fabrikant van plan is verschillende modellen op de markt te brengen.

"De PSP wordt niet één soort product", vertelde Ken Kutaragi, hoofd van de games-divisie bij Sony, tijdens de presentatie. "Je moet het zien als een modulair platform met de mogelijkheid verschillende functies te verwijderen of toe te voegen." Details over de definitieve ontwerpen volgen later, benadrukte Kutaragi.

De PSP zal pas eind 2004 op de markt komen. Vertegenwoordigers van Sony verklaarden verder dat het bedrijf volgend jaar een concurrent voor Apple's iPod op de markt wil brengen waarbij het goedkoopste model slechts zestig dollar zal kosten.

De populaire iPod is deels verantwoordelijk voor de financiële problemen die onlangs aan het licht kwamen bij het Japanse bedrijf. Sony rapporteerde afgelopen maand een daling van de omzet in het laatste kwartaal met liefst 25 procent. De presentatie van PSP-prototype leek dan ook vooral bedoeld om Amerikaanse investeerders ervan te overtuigen dat de gigant in consumentenelektronica zo snel mogelijk weer winstgevend wil zijn.
    -----------
    Bron: zonnet.nl

meld ik ook maar ff wat he...;)
    (en hier had ik nog topic over geopent...)

iig hij ziet er super hightech uit..
    kijken hoe het er in het echt uit ziet.. ;)

Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  5. gerjan

gerjan Guest

Hij ziet er uit als een photoshop getekent ding, kvind hem lelijk, meer een sleutel hanger, kben het eens met Clawviper
    alleen over die graphics kan ik nog niks zeggen

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind hem anders zeer vet! Ik hoop ook dat ie in de uiteindelijke fase nog steeds die koele vissen-screensaver heeft:+

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb effe een foto van dat prototype uitvergroot tot dat de knopjes groot genoeg leken om ze met mijn duim in te kunnen duwen (door mijn duim op het scherm te houden) en dan heb ik mijn broertje zijn GBA ernaast gehouden.
    Als dat concept klopt wordt dat ding OF fokking groot, OF worden de knopjes onhandig klein:{

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dat je zo'n ding weer kunt gebruiken als mobiele telefoon vindt ik toch niet zo'n goeie eigenschap. Met andere woorden kun je weer een abbo gaan afsluiten etc. Muziek en filmpies ok maar telefoneren hoeft van mij niet zo.

9. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, tegen eind 2004 heb ik denk ik wel genoeg geld hoor, ik ga de eerste reviews afwachten en zien hoe de nieuwe GBA wordt, Nintendo gaat toch met iets heel goed moeten komen om dit te verslaan, ik wacht dus gewoon af...

10. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is allemaal afwachten dit is toch niet het uiteindelijk ze zullen die knoppen echt wel verbeteren zo niet dan is het maar frot. Maar een Console blijft gewoon leuker zo iets kan je met je maten doen ofzo, 60 euro voor dik xbox spel of 50 euro voor een matig spel

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Er nog totaal niets bekend over de prijzen, laat staan over de games.
    Waar baseer jij dit in godsnaam op?

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ligt het aan mij? Ik vind het echt een onwijs lelijk ding, hoe kun je daar ooit gode je games op spelen? Echt zo onpraktisch als de pest. Ik weet ook 100% zeker dat ie zo niet eruit komt te zien.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor zover ik weet, is het een prototype.
    Zal d'r wel meer handzaam uit komen te zien.

Het ontwerp vind ik best koel, maar ik betwijfel of je em zo lekker kan vasthouden...

We zullen het vanzelf zien, hoop ik.

14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    die knoppen moeten zowieso anders inderdaad maar goed dat zullen ze vast wel doen.
    Ik ben benieuwd in elk geval.

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoor hier verschillende mensen zeggen dat de grafics goed zijn.. maar kunnen die me aub vertellen waar ze die wijsheid van daan hebben? ik heb namelijk nog geen grafics gezien.. of bedoelen jullie dat schermplaatje op da model? jongens.. das geen grafic.. das gewoon om de presentatie op te fleuren en duidelijk te maken voor alle noobs dat dat het scherm is.. dat wil nog helemaal NIKS zeggen over grafics...

anyway.. ik verwacht dat nintendo hard terug zal slaan met de nieuwe gb(x) die volgens nintendo zelf in iedergeval sterker gaat zijn dan de n64.. met andere woorden. .dat word weer poorten geblazen.. en dan vind ik dat nog niet eens erg :)

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eig'k liever hele nieuwe games. :{ Maar aangezien Nintendo dat woord niet in zijn woordenboek heeft staan, koop ik daar ook geen producten van. Eindeloze vervolgen en doelloze porten is waar ze goed in zijn.

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat ziet dat ding er nep uit. Het touwtje wat eraan zit is net zo groot als 't ding zelf. Zoals ik het zie is nu superklein en kan je met je pink alle knoppen indrukken tegelijk. En het is ook nog een foon?

Leuk.....

....voor mensen die aparte sleutelhangers verzamelen :{

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zeker als ze nog geen sleutelhanger hebben met 12.1 dolby digital surround extreem 3D geluid! :cool:

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Eckie, mag ik je een schopje geven? :p

Dat ding wordt, zoals het er nu uitziet, erg cool. Maar waarom ze er nou 7.1 technologie instoppen is voor mij ook een raadsel, maar het zit er wel in! :cool:

20. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    jesus man..da kun je nog niet zeggen.. behalve specs is er nog niks bekend zo'n beetje.. geen grafics.. geen sound geen niks..

Deel Deze Pagina