Het is nog niet zeker of wij europeanen hem krijgen, volgens mij alleen voor Australiƫ bedoeld omdat zij Xbox Live pas later krijgen..
hoe gaat eht kola level ik heb splinter cell verkochten voor ghostrecon ik hoop dat ik geen spijt krijg
hij is 2000 blocks geloof ik (??) downloaden op 180kb/sec duurt ongeveer 5 minuten geloof ik. heb ik niet zo op gelet. ik heb het niet gespeeld, maar gaat het door op het verhaal, en moet je het spel uitgespeeld hebben wil je het kunnen spelen? ik heb er nog niet zo naar gekeken. (vandaag Ghost Recon geokocht!!!)
Maar al doe ik bijvoorbeeld games saven, blijft er staan dat ik nog 5000 blocks over heb. En 2000 blocks is best veel. Of beschikt de xbox over 50000 blocks in plaats van de 5000 die ik noemde? En kan iemand een omschrijving geven van het nieuwe level?
Ik heb m ook gedownload zonder problemen al vond ik het wel lang duren. Hoop ook dat ze niet teveel geld vragen voor andere downloads. Heeft iemand m al uitgespeeld?(kola cell)
Ja m'n broertje heeft m uitgespeeld, ik zelf ben er nog niet aan begonnen. Speel de laatste tijd eigenlijk liever live op UC of Moto GP Wel bale dat je moet betalen voor volgende levels, weet niet of ik dat wel ga doen
Ik heb hem ook uitgespeeld. Ik vond het level best wel lastig eigenlijk. Nou maar hopen dat er gauw weer een nieuw level komt. Enb dat het niet te duur is.
ik zit met zeelandnet.nl kabel abbo 2500mb p/maand en met een hysterische moeder die maar wat angstig is dat A ik mijn credit card verlies of te veel in de schulden kom en B - dat t 2500 mb Limiet niet overschreden mag worden .... Dus kom ik toch ff met de vraag hoeveel echte Mb's t is dat Kola cell level... iemand die ken helpen ?