1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ziet er mooi uit..kan niet wachten...tijd zal het leren...Wie weet zorgt KotOR wel voor een van mijn legendarische uitspraken:
    "Kijk pap!"
    "wat?"
    "die zonsondergang..."
    "jah, mooi he"
    "naw..Halo is realistischer/mooier."
    8)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    een stukje van het combat systeem van KOTOR , klinkt goed.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb het via mijn subscriber abbo van ign gezien ... echt ontzettend tof!

ik heb hem besteld in Amerika dus ik hoop hem eind juli binnen te hebben :9

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ahh...dan krijgen we dus een hands-on review van onze Fardo? :p ik hoop dat je mensen random kan killen (je loopt door de straten van Tatooine..een Jawa loopt rond...je denkt aan de film en je besluit de Jawa te Choken..ook al is ie geen missiedoel ofzo :p) ..ziet er wel zo uit in de filmpjes...

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je kunt spijtig genoeg niet killen voor het plezier. In een filmpje (link staat hier ergens in het topic) word uit gelegd waarom niet.

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dat geld toch alleen voor sleutelfiguren? je kan niet sleutelfiguren doden meende ik..maar over gewone voorbijgangers heeft ie nix gezegd..want hey..je moet toch op een manier dark worden :p

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dus je kilt iedereen en de personen die je niet kan killen heb je later nodig, dit zou het spel al stukken simpeler maken.

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ach het zal vast wel niet zo zijn dat je het verhaal al snel doorhebt omdat je bepaalden niet kan killen, dat zullen ze wel goed hebben verwerkt denk/hoop ik

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de presentatie werd duidelijk verteld dat je geen onschuldige mensen kan killen, omdat daar toevallig plot karakters tussen kunnen zitten.

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Bedoel je dat filmpje dat jij aanbiedt ter download in je toppost?

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja lijkt me nogal logisch

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik ben dan wel erg benieuwt hoe ze dit dan hebben opgelost, zou wel heel dom zijn als je helemala niemand op straat zou kunnen killen omdat ze "onschuldig"zijn en misschien nog voorkomen in het verhaal :{

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    het moet wel kunnen dat als iemand je al geholpen heeft, je hem of haar gewoon kan vermoorden.

dat zeggen ze zelf...

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat hoort ook bij the gameplay. Je kunt bijvoorbeeld iemand bedreigen en ondervragen. Een jedi zal het alleen bij bedreigen houden, of zal alleen mindtricks gebruiken. Een sith zal hem bedreigen, ondervragen en alsnog omleggen.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als sith dus zo van : Je ondervraagt iemand, je bedreigt hem met de dood en hij zegt nog steeds niks en dan mag je hem vermoorden ??

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ff voor de gene die een paar filmpjes van het combat-systeem hebben gezien: vinden jullie die gevechten er niet erg stom en traag uitzien???

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat komt misschien door het feit, dat je de boel kunt pauzeren, om orders aan je teamleden te geven. Maar ik vond de gevechten niet traag.

18. Brainboy

Brainboy Master of the Mind

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Weet iemand misschien wanneer KOTOR in Europa releast wordt? Ik weet dat KOTOR in Amerika in Juli releast wordt, maar wanneer komt ie hier? Op www.amazon.co.uk heb ik "September" gezien, maar dat vind ik niet echt goed, en niet realistisch. Het duurt toch wel geen 2 maanden om een game te vertalen en van NTSC naar PAL te veranderen, of wel? De developers op de Official Forum zeggen alleen dat ze er geen invloed op hebben, dat het alleen de beslissing van Lucasarts is. Wat denken jullie ervan?

Brainboy

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Op tothegame staat dat hij op 26 september zou komen. En op 18 juli in de VS. Maar ik ga eigenlijk nooit zo af op die precieze data, dat loopt toch meestal uit, al zijn het maar een paar dagen.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt idd op 26 september uit :mad: :mad: en uitgerekend nu heb ik 80 euro terwijl er in juli geen enkele leuke game( IMO) is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina