1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraag: ik zit dus bij de 1e eindbaas maar ik ben veel te slap hij heeft mijn hele party in 3 slagne dood:'-( (iedere een). ik ben die baas dus voorbij gerend maar nu ben ik in de vulkan basis en ik ben veel te slap. heb ik iets gemist of zo? ik dacht dat ik jop lvl 6 of zo zat (ik ben er niet cker van) help me!!! ik wil echt weer verder kunnen*)

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet verder komt ga dan even hier heen :).

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm? Het spel heeft niet echt eindbazen dus daar kunnen we vrij weinig mee. Maarja, ik was ook een lvl 6 scout toen ik in de Vulkar base belandde dus het zou makkelijk moeten kunnen. Tip: probeer veel granaten te gooien bij sterke tegenstanders of grote groepen en repareer kapotte droids. Dan zou het een makkie moeten zijn. :)

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    koop de computer spikes bij de droid shop waar je die droid heb gekocht

5. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Kost helaas allemaal zo duur ben ik al mn credits kwijt, maarja als ik verder wil moet het wel :D .
    Btw, hoe kan ik Bastila andere Force powers leren, bijv. Disable Droid Force Power ofzo.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    verkoop al je useles shit dan en koop nooit spullen btw in al die mini shops je vind veel betere spullen

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door een level omhoog te gaan met er. Er zijn trouwens meerdere manieren om een schild uit te schakelen. Met gewone zwaarden bijv. sla je er recht doorheen en heeft het schild alsnog geen effect. Met een bepaald soort handgranaat (Ion dacht ik) gaat het schild in een keer weg en door te slaan met je lightsaber verdwijnt hij ook na een tijd. Gewoon blijven proberen! :)

8. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    hey luitjes ga alsjeblieft niet zo spoilen in dit topic, daar is een topic voor in het gameshelp en cheats forum.
    Ik heb het spel nog niet en er zijn ook andere mensen die het spel nog niet hebben.

dus het zou leuk zijn als dat spoilen stopte :)_O_

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    hoe zijn jullie voorbij die rancor gekomen? ik heb gewoon poisongraneten erop gepleurd en daarna weer weg gerend. ik had in de gang voor de kamer waar die rancor in zit ook nog iets gehaald om de rancor afteleiden ofzo maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken? weet iemand dit?

10. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de post boven je: Er is een help threat, NIET Spoilen hier AUB

11. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    wannner krijg je een laserzwaard?

12. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    pas als je Taris helemaal hebt afgerond..

13. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    lazer zwaard? :{
    tell me this ain't true

14. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2

???

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zal wel een light saber bedoelen :p 8)

16. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    om precies ff te zijn, zijn het 2500 credits die je nog moet betalen voor die droid, na bedreiging :9 (snel rekensommetje 4000-2500=1500 minder dus)

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Maar dan krijg je wel Dark Points, maar net wat je wilt.

Eigenlijk moet je gewoon die swoopraces winnen, daar krijg je iets van 6000 credits voor.

18. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Als je trouwens vanaf het begin als een Dark Jedi tekeer gaat krijg je dan ook andere teammembers dan bij de Light Jedi of zit je dan in de loop van het verhaal opgescheept met een groep lui die je maar een grafl*l vinden?

19. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het zelf eens uit te zoeken!?? zo moeilijk is het niet? Beetje makkelijk om bij ieder probleempje het forum te raadplegen, zo is het spelen toch niets meer aan!!? |:-

Ik zou zeggen zoek het lekker zelf uit! Gewoon nog eens goed zoeken, want hij zit niet verstopt! :D

20. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    gheghe ik denk het wel... bij mij stond er ook DEVRIES!!?? |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina