Ik heb nu dus live en heb zoveel mogelijk spellen verkocht om meer tijd voor live te hebben. Hoe overtuigen jullie mensen in deze situatie om deze game dan toch maar wel te gaan kopen? Ik heb al heel veel positieve reacties in deze thread gezien maar toch...
En weet ook nog niet precies hoe het nu zit met het vechtsysteem, ik had gelezen turn-based (like FF) maar zag net weer dat iemand zei dat het 'half om half' was, dus EN real-time EN turn-based. Nu snap ik dat niet helemaal
En nog een hele belangrijke vraag (voor mij dan) ondersteund het spel breedbeeld? Dus niet dat je gewoon opgerekt 4:3 beeld hebt, dat kan ik namelijk zeer slecht hebben...
Zouden jullie a.u.b deze vragen willen beantwoorden (als jullie ff tijd hebben)
B.v.d
*EDIT* PS: En ja ik houd van RPG's, alleen vind ik het nadeel dat er altijd zoveel tijd in gaat zitten...
En nog een vraagje erbij: Is de replay-waarde hoog? Ok je kan 'light' en daarna 'dark' spelen, maar heeft het spel dan nog genoeg toevoegingen denken jullie om een geheel ander verhaal neer te zetten (BTW ik speel niet graag black maar goed). Hoeveel uurtjes zou een gemiddelde speler zoet zijn met het spel?
Ik zag een paar posts terug een foto van een 'pupske' dat op level 12 zat met upgraden, maar er stond geen 'needed experience for next level' meer in het scherm. Wil dat zeggen dat je MAAR 12 levels omhoog kan gaan. In dat geval vind ik dat namelijk best wel weinig (aangezien ik met morrowind al bij 48 zat ofzo...)
Laatst bewerkt: 16 sep 2003