1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Swoop races winnen.. Man, ik heb net 700 credits neergelegd en ik heb er niet 1 gewonnen !! WAA..

2. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Zooo dit spel is zzooo verslavend....mijn werk en studie lijden er zwaar onder....ben pas vanochtend gestopt met gamen (05;00 uur)....kga maar nu snel weg uit mijn huis, voordat 'the force' aan me trekt.......

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  3. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu zo'n 12 uur spelen opzitten en ik ben nog steeds niet klaar op Taris (Eerste planeet)
    Ik wil namelijk zoveel mogelijk side-questen doen.

Ik ben nu bezig in de Sith-base..Ik heb het Rakoul serum verkocht aan zax/Davik om aan geld te komen
    (1000 credits) waarmee ik computerspikes heb gekocht.
    hahahaha, ik voel me er wel een beetje schuldig over 8)

Ik snap nog steeds niet zoveel van al die wapen upgrades en zo..
    Ik heb een flametrower voor mijn droid maar die kan die nog niet gebruiken. Nou ja, ik zie het wel, daar kom ik nog wel uit

Ik hoop dat het nog wat wordt tussen Carth en mij, want ik ben veel liever dan Bastilla :p
    Wat een ondankbare, arrogante B**** was ze in het begin zeg..

Vanavond weer verder, nog wat dingen afhandelen en dan hopelijk op naar de volgende planeet!

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    om ff precies te zijn hangt het overal vanaf
    ik kocht hem voor 4000
    het hangt er denk vanaf wat je bent, hoe hoog je skill is en wanneer je hem ophaalt

5. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    heb net een e-mail van dvdcrave gehad..spel is verzonden.

nog een paar dagen en dan kan ik genieten van KOTOR!

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu dus live en heb zoveel mogelijk spellen verkocht om meer tijd voor live te hebben. Hoe overtuigen jullie mensen in deze situatie om deze game dan toch maar wel te gaan kopen? Ik heb al heel veel positieve reacties in deze thread gezien maar toch...

En weet ook nog niet precies hoe het nu zit met het vechtsysteem, ik had gelezen turn-based (like FF) maar zag net weer dat iemand zei dat het 'half om half' was, dus EN real-time EN turn-based. Nu snap ik dat niet helemaal

En nog een hele belangrijke vraag (voor mij dan) ondersteund het spel breedbeeld? Dus niet dat je gewoon opgerekt 4:3 beeld hebt, dat kan ik namelijk zeer slecht hebben...

Zouden jullie a.u.b deze vragen willen beantwoorden (als jullie ff tijd hebben) :)

B.v.d

*EDIT* PS: En ja ik houd van RPG's, alleen vind ik het nadeel dat er altijd zoveel tijd in gaat zitten...

En nog een vraagje erbij: Is de replay-waarde hoog? Ok je kan 'light' en daarna 'dark' spelen, maar heeft het spel dan nog genoeg toevoegingen denken jullie om een geheel ander verhaal neer te zetten (BTW ik speel niet graag black maar goed). Hoeveel uurtjes zou een gemiddelde speler zoet zijn met het spel?

Ik zag een paar posts terug een foto van een 'pupske' :) dat op level 12 zat met upgraden, maar er stond geen 'needed experience for next level' meer in het scherm. Wil dat zeggen dat je MAAR 12 levels omhoog kan gaan. In dat geval vind ik dat namelijk best wel weinig (aangezien ik met morrowind al bij 48 zat ofzo...)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    joh ik wou alleen effe zekerheid hebben dat ie niet al was gedood door mij ( rogue droid)

ben nu trouwens begonnen emt light side ( dark iets te makkelijk)

wel irri al die gesprekken naar een goed einde maken in plaats van o je hebt een bounty op je hoofd>? zeg dat dan

DIE!!!!!!

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben nu op die Wookie wereld, en dat is flink lachen. Weet iemand of je ook nog langs de ewoks of de gungans gaat?
    Ik wil namelijk even die sell out rotbeesten laten zien wat ik van ze vind! :D

9. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx eindelijk verdergekomen.
    Maar als jullie een lvl up gaan doen jullie dan auto lvl up?
    Is dat het slimste of kan je zelf beter alles selecteren, want dat is best moeilijk. Als je recommonded doet gaat ie altijd bij dezelfde specialiteiten telkens punten erbij gooien, is dat goed?
    Ben nu btw pas bij Eban Hawk ofzo, heb gisteravond lang zitten kutten helaas maarja vanaaf er weer tegenaan :cool: .

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    zelf selecteren natuurlijk
    vooral met je force powers, ik had recommed gedaan (dark side) toen kreeg ik slow, vooruit dacht ik nou wowie het vertraagd hem...ik sloop ze liever meteen :cool:

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, ik wilde het spel eigenlijk nog vanmiddag gaan kopen maar niemand heef tnog reactie op mijn post gegeven dus ik denk dat ik nog ff wacht dan maar... :)

Edit: Ik zie dat heel veel vragen die ik gesteld heb ook gewoon in de review staan dus volgende keer moet ik gewoon beter kijken... Sorry! :{

12. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is gewoon uniek! Een supervette verhaallijn die je blijft boeien. Heeft Star Wars je enigszins geinteresseerd dan zal het verhaal je helemaal bevallen.

Bij het vechten kun je er zelf voor kiezen of je speciale of normale aanvallen wil gebruiken, granaten gooien, of je force krachten (als je hierover beschikt)... Het is dus niet realtime want meestal zit er een vertraging in wanneer de actie/handeling wordt uitgevoerd.

Over het breedbeeld, ik heb een JVC Breedbeeld TV en het werkt perfect, maar ik heb eigenlijk bij geen enkel spel problemen hiermee, kan ook aan de kwaliteit van je TV liggen.

Van RPG's houden en het jammer vinden dat er zoveel tijd in gaat zitten spreekt elkaar een beetje tegen, met een beetje RPG ben je dagen zoniet weken zoet! 8)

Ik ben nu bezig met het light spelen, ik denk dat ik zeker ook nog een keer ga proberen om hem helemaal slecht te spelen! Ben nu al een dikke 20 uur aan het spelen en ik ben nog lang niet op de helft volgens mij... Hoe het zit met de hoogte van de levels weet ik niet ik zit net op level 11 met mijn party!

Samengevat, aanschaffen! Must have voor je boxje!

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok dan
    Bedankt voor je reactie! Ben in ieder geval weer wat verder geholpen, bedankt! _O_

14. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wat nou die cijfers zijn die je bij je equip menu kunt zien (staan rechtsonder in het groen)???
    p.s. hoe hebben jullie die Sith verslagen in the sithbase want mij lukt ut maar nie :'-(

15. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister gehaald, zit nu alleen een beetje te balen, want ik kom pas vrijdag weer thuis en mijn xbox staat thuis (zit nu op mijn kamer in Leiden). Dus nu ligt het spel daar zo voor mijn neus, maar kan ik niet spelen. Verschrikkelijk irritant, heb het boekje al 3 keer uitgelezen.

16. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op Dantooine en ik moet beesten mollen maar ik krijg geen health bij hij moet ik in vredes naam al die beetsen killen best ik moest nog wa doen met de Mandalorain riders

17. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    als je een level omhoog gaat, moet je de cure "skill" nemen, kan je jezelf healen m.b.v Force power, zo doe ik het tenminste:+
    En zo heb ik het ook op dantooine gehaald.....

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    lvl 19 is het allerhoogst! Zorg er dus voor dat je de juiste Force powers kiest/verdeelt over iedereen, je zult niet alles kunnen beheersen! Daarom ga je het spel sowieso nog een keer doen. ook andere powers uitproberen :p

mijn favo's: kill, Force Storm, Insanity.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    omg, maar tot lvl 19?? Heb je het dan over je jedi lvl, of over je gewone lvl?

20. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil niet veel zeggen.... maar mijne kon tot level 20:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina