[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, en weet iemand al of het nadelige gevolgen kan hebben als je te veel force persuade gebruikt? (het is gewoon te cool om niet te doen) Ik zie het nog niet, maar Bastila maakt regelmatig opmerkingen over dat ik voor lullige zaken de force gebruik.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Na een tijdje krijg je Dark Force punten .. maar ja als je verder een goedzak blijft is het geen probleem ... en ik heb met mijn figuren een hoog charisma en kan daardoor ook mensen overtuigen dan hoor ik Bastila niet klagen ....

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm gewoon maar lekker laten zitten. Je hoeft 'm niet te verslaan. Tenzij je natuurlijk de XP's ervoor wilt hebben. :)

4. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thanks. Dan kom ik later terug, mep ik hem dan wel neer. Ga ik nu de sidequests op Manaan doen.

5. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele sith basis zonder problemen afgeslacht. Je moet ervoor zorgen dat je met alle drie je chars tegelijk als eerste de sterkste vijand aanvalt. Gebruik tussen door je 'heal'-force. Val aan met de 'wervelwind'-force, zo blijft de vijand in de lucht hangen en gaat er health bij hem vanaf. Terwijl hij in de lucht is kun je hem meppen! Ik gebruik voornamelijk Bastilla en die andere gast (ben z'n naam ff kwijt) waarmee je samen de Ebon Hawk hebt gejat.

Vechten doe ik met mijn eigen char met een paarse double light sabre, Bastilla een blauwe double light sabre en die ene gast met een double bladed zwaard. Werkt perfect, vijanden zijn vaak zo verslagen! De double light sabres heb ik beide geoptimaliseerd door de beste christals erin te bouwen. In mijn eigen lightsabre zit een dragonpearl van Dantooine.

Ik ben nog steeds op manaan maar weer een quest verder. Mijn chars zijn nu allemaal level 13.

Al met al, ik krijg er geen genoeg van en ben bijna 30 uur aan het spelen.... _O_

Ik hoor trouwens niemand meer klagen... volgens mij is ie nou overal verkrijgbaar en zitten ze allemaal driftig te JEDIĆ«N! 8)

Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Whoei op het Sith schip geweest is erg cool (meer zeg ik niet) en ben nu op Koriban voor laatste map.
    25 uur bezig nu :) maar ben hopenlijk nog lang niet klaar :D

7. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem met 3 jedi's binnen een paar seconden dood. 3 keer force storm en hij deed geen ene moer meer..

8. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Damn jullie gasten gamen snel :D .
    Ik heb hem een dag nadat ie uitkwam en ben na Dantooine op de volgende planeet Tatooine.
    Erg cool allemaal, had al die swoop races gewonnen en als je die dingen verkoopt die je hebt gewonnen dan krijg je daar aardig veel geld voor. Ik ga nu de desert in, ik ben vanaf daar nog niet verdergegaan maar wat ziet dat er mooi uit zeg die grote oppervlaktes echt mooi en 2 zonnen :9 . Maar niet te snel gamen allemaal anders ben je zo weer uitgespeeld :p , wat ik doe is veel met de mensen op de planeten praten. Rustig aan ;) .

9. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben volgens mij nog lang niet uitgespeeld...
    Maar ik heb net gelezen dat er al enkele mensen zijn die het wel hebben uitgespeeld, hoelang hebben jullie daar over gedaan als ik vragen mag, kan ik daar een beetje mijn nachten mee volplannen _O_ 8)

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    kan iemand ff uitleggen hoe het nou met die lightsabers zit?
    bijv:
    -telt een double lightsaber als 1 wapen of als 2?
    -welke soort lightsaber is nou het beste (als er een beste is tenminste)
    -welke feats moet je levelen voor welke lightsaber?
    -mijn hoofd persoon heeft onder andere de volgende feats:
    two-weapon fughting level 2, flurry level, power attack level 1;
    -> welke lightsaber hoort hier bij?

11. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De groene met paarse stippen en een rood randje zoek die maar eens op kan je vinden in de wereld waar je dat hek open moet doen doe hem open en help de vrouw vrag haar wel of ze je daarna naar het volgende punt brengt

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    even voor de zekerheid mensen die niet hun feats hebben gelezen. twee lightsabers vechten met master two hands fighting skill geeft nog steeds een nadeel van allebeid -2 om te raken.
    met een short-handed lightsaber in linker hand vechten geeft alleen de rechter hand nog een -2 nadeel
    met dubbel blade vechten geeft alleen de linker hand nog een -2 nadeel maar doet wel meer damage dan 1 lightsaber.

btw light rules zeg. heb nou drie jedi's om mee te knokken in plaats van maar twee

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    even voor de zekerheid mensen die niet hun feats hebben gelezen. twee lightsabers vechten met master two hands fighting skill geeft nog steeds een nadeel van allebeid -2 om te raken.
    met een short-handed lightsaber in linker hand vechten geeft alleen de rechter hand nog een -2 nadeel
    met dubbel blade vechten geeft alleen de linker hand nog een -2 nadeel maar doet wel meer damage dan 1 lightsaber.

btw light rules zeg. heb nou drie jedi's om mee te knokken in plaats van maar twee

14. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    haha heb het spel een uurtje gespeeld en begin al redelijk dark te worden }:] I'm so evil heheheh

mooi uitgebreid spel, alleen jammer dat de actie turn-based is....(moet het systeem ook nog ff goed doorkrijgen:cool: )

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik begrijp ook nog niet helemaal hoe het zit met het levelen van de characters -> is het zo dat als je alles met de zelfde ventjes doet dat je dan op het einde ook nog een paar ventjes hebt van een heel laag level of niet?

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan telkens andere party members meenemen, en stel een party member is 3 lvls lager, dan lvlt meteen tot jou lvl zodra je in de "open lucht" komt..

ik ben btw zojuist padawan geworden heb er 8 uur op zitten :cool:

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    pfff dan heb je ZEKER niet alles gedaan op taris als je dan al daar ben ik heb volgens mij ALLES gedaan en zat toen op de 13uur(ken ook zijn dat ik langzaam ben):9

18. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik heb het uitgespeeld!

you once again will maybe asked to defend the republic because that is the fate of a jedi

ofzo iets, ik weet het niet meer precies kwas te opgewonden:D

deed er 34 uur over trouwens

19. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit man ,das kort :confused: ik ben een vrij getrainde rpg gamer ,dus dat zal dan ook niet meer zolangduren bij mij :/

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik vindt kotor echt vet ik ben nu zo.n 50 uur bezig en ben nu op die star force planeet dus als ik die heb gedaan heb ik het pas uitgespeeld maar waneer moet je die keuze maken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina