Ik heb de hele sith basis zonder problemen afgeslacht. Je moet ervoor zorgen dat je met alle drie je chars tegelijk als eerste de sterkste vijand aanvalt. Gebruik tussen door je 'heal'-force. Val aan met de 'wervelwind'-force, zo blijft de vijand in de lucht hangen en gaat er health bij hem vanaf. Terwijl hij in de lucht is kun je hem meppen! Ik gebruik voornamelijk Bastilla en die andere gast (ben z'n naam ff kwijt) waarmee je samen de Ebon Hawk hebt gejat.
Vechten doe ik met mijn eigen char met een paarse double light sabre, Bastilla een blauwe double light sabre en die ene gast met een double bladed zwaard. Werkt perfect, vijanden zijn vaak zo verslagen! De double light sabres heb ik beide geoptimaliseerd door de beste christals erin te bouwen. In mijn eigen lightsabre zit een dragonpearl van Dantooine.
Ik ben nog steeds op manaan maar weer een quest verder. Mijn chars zijn nu allemaal level 13.
Al met al, ik krijg er geen genoeg van en ben bijna 30 uur aan het spelen....
Ik hoor trouwens niemand meer klagen... volgens mij is ie nou overal verkrijgbaar en zitten ze allemaal driftig te JEDIĆ«N!
Laatst bewerkt: 18 sep 2003