[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    haha als je die planeet hebt uitgespeeld ben je er nog lang niet.

***SPOILER ALERT***

1 van de belangrijkste keuze's is boven op die tempel omdat bastilla dus overgelopen is en je daar kan kiezen om samen met haar te gaan regeren, haar proberen over te halen naar de light side of te vermoorden. ik heb proberen over te halen gedaan dus van de rest weet ik het niet

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er hier nog meer zovaak overnieuw begonnen omdat er voor ''je gevoel'' wat mist aan je poppetje? :p
    Ik ben ongeveer 5 keer overnieuw begonnen & nog geen 1 keer van Taris afgekomen :+

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de 1e 2 levels kut zijn. Maar ik vind hem tot nu toe echt ZWAARRRRR tegenvallen. Veels te donker. Allemaal de dezelfde poppetjes, graphics zijn echt bagger. Ik heb gehoord dat dat verandert als je van Taris af bent. Ik hoop het maar, want anders is het echt mn miskoop van het jaar!!!

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    SPOILER
    +
    +
    +
    +
    +
    +
    +
    +
    +
    ik heb dus met haar gevochten en dan geeft ze zich over laat maar zeggen, en zegt ze dat je heel sterk bent en samen ook de sith lord (malak) zou kunnen verslaan...dat deed ik en dan komt die jolee (en juhandi als je die had...ik niet dus) van nee we zijn light we zullen nooit joinen enzo, daarna ga je met ze vechten..eenmaal verslagen krijg je maar 50 exp points :cool:
    daarna ga je terug naar de ebon hawk en probeer je hun ook over te halen.. wat bij sommmige wel lukt en sommige niet..dat ga ik niet vertellen omdat ik te lui ben om dat allemaal te typen :)

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik doe alle side quest en neem ook tijd voor een lekker potjje pazaak of een wandeling in een mooie omgeving. Ik ben net op Tatooine geland en heb er 17 uur netto opzitten (zonder revert-to-saves meegerekend, weet je) Ik heb dus Taris en Dantooine in 17 uur gedaan...owwwwww dit spel gaat me lang bezighouden...!

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bwaha! :p Je bent niet goed man! :+ Het is een zeer sfeervol spel, het ademt echt de SW sfeer uit. :9
    Ik vind de graphics echt niet bagger, verre van! Ok, het is niet perfect, maar het doet z'n ding, en goed! *)
    'm Lovin it_O_

7. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 starmaps gevonden ene in Dantooine en ene in die planeet met die wookie's. Ik zit nu op Tatooine en ik heb 8 van de 9 spelers vrijgespeeld, de vetste is jolee, die heeft goeie force attacks maar is met de lightsaber niet zo goed.

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit nu ook op 20 uurtjes gamen en moet zeggen dat dit egt wel een vette game is geworden.....hoop dat er een 2de deel van komt haha.....maar ik ga weer verder gamen.

9. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vecht na heeeeeeeeeeeeeeelllllll lang gamen tegen Darth Malak himself8) ...

Moet hem alleen nog zien te verslaan:p

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik heb er ook 8 uur opzitten maar ik zit nog op de eerste planeet :). maar ik heb nu wel bijna alle quests gedaan en ben al een echte goeierik ;)

11. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu totaal 22 uur gespeeld en heb Taris en Tatooine volledig uitgespeeld.. alle sidequests dus.. Ben bijna volledig light en Balista heeft al een oogje op me ;) Gweldig spel, ik kan er niet meer stoppen, waardoor het vaak eindigd op nachtwerk :D

12. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0

ik had een aparte save vlak voor dat moment gemaakt dus ik ga gewoon alle optie's uit proberen:)

13. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je in het menu de scripts van jolee veranderen in jedi/droid support. dan gebruikt hij zijn force mogelijkheden totdat die opzijn en dan gaat hij weer vechten en is de force weer opgeladen dan health hij je weer enz.

14. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben miss een mierenneuker maar de graphics vallen me nu gewoon tegen. Maar ik ben ook maar net begonnen. Hij speelt op zich goed en de sfeer is ok. Maar toch.....

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    vind de grafix niet egt slegt........eerder mooi,zeker op latere planeten....alles beweegt en steden leven egt......nah geef mij maar meer van dit......en snel

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is er trouwens al iemand online geweest?
    Ben benieuwd na wat je kan downen.
    Hoop een leuk nieuw leveltje _O_

17. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er op dit moment veel te downen valt :9

18. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    *
    *
    f*ck ik had die Juhandi dus niet moeten verslaan...
    stom stom stom...
    Heb haar proberen om te praten maar lukte niet...
    iemand tips? 8)
    *
    *

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zeker nog niet op Dantooine geweest? :+ Tussenfilmpjes in de ruimte zien er trouwens ook zwaar mooi uit!!

20. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie dus dat je per stukje een bepaald verhaalte krijgt.. op het einde moet ik tegen 3 mannetjes en dan zie je info toch? (in het laadscherm)
    dan stond er dat je via xboxlive dus armour en wapens zal kunnen downloaden...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina