1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Vatte het ook niet helemaal, misschien van een site of zo? :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je haalt de merken door elkaar dat sw: galaxies

Terug naar Star Wars: KOTOR

net de trailer bekeken en mijn karakter gemaakt ... met de orginele naam Fardo Saparato :+

echt easy en tof ... maar ik ga nu eerst spelen en vertel jullie straks meer

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, we wachten af }:] :D _O_

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    We wachten met smart :9

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

*begint te schuimbekken, sjort het niet meer 8)

whaa, ik = ook starwars fan in hart en nieren.. ik kan dus nu egt niet wachten tot hij hier uit is (op me verjaardag 26 september^^), het wachten was dragelijk omdat niemand hem had.. maar nu .. :)

~may the force be with you~

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit spel is echt [​IMG] Da Bomb! ....

My thoughts so far. (dus geen review ... ga ik wel schrijven ... maar niet nu eerst gamen)

Ik stopte mijn nieuwe dvd in mijn stoffige NTSC bak ... (bijna nooit gebruikt alleen voor dit soort games gekocht ... waarom kan MS geen world wide release invoeren?) Geef de Duitsers en Fransen een cursus Engels of zo....

anyway ... DVD en spelen ...

Als je de DVD in het gleufje stopt word je verwend met een Logo van Lucas Arts en Bioware. Daarna krijg je een Mega Teaser Trailer te zien (ala AOTC en the Phantom Menace) ....

Vervolgens de game gestart ... character creation ... (Bioware rules!!) ... je hebt een goofy system voor none RPG'ers en een D20 section als je een RPG guru bent ... je kan je character zo tweaken dat je jij bent ... ze hebben aardig wat gezichten, maar niet echt heel veel keuzes ... je kan kiezen uit de volgende classes: Scout, Scoundrell, Soldier en je hebt een keuze tussen man of vrouw

Ik heb een mannelijke scout gekozen en besloten om me zo goed mogelijk te gedragen. Je bent nog geen Jedi ... (damm dat duurt echt een tijd, voordat je er 1 mag zijn... ik heb nu 8 uur achter elkaar gegamed ... niet eens geslapen ... oh man... en nu moet ik ook nog werken) ...

De opening crawl ... cut-scene ... ruimteschip under attack ... en actie! Je zit gelijk midden in de game .. of je nu houd van Star Wars of niet je word meegezogen naar het avontuur dat je te wachten staat .... (straks meer ... eerst koffie)

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8

ik wil ook world wide release! :)
    maar ook wel relax dat je niet zomaar een jedi bent, dat je er tog egt iets voor moet doen..
    btw hoe zit het met het skillpoints gedeelte? heb je ergens een balkje met experience, en als dat vol is dat je een lvl hoger bent, en dan een skill point krijgt?

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Holy shit wat lijp om te horen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :9
    More More More :p }:]

*begint nu al verslaaft te worden en koopt alvast een tent voor d-day om voor de winkels neer te klappen. }:] :cool:

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik moet even werken, maar ik kan het niet laten om even te reageren ..... probeerd vanavond wat slechte screens te rippen ... via wintv ... maar dat is meestal geen suc6

Wat betreft experience deze werkt hetzelfde als het D20 systeem van DND of Never Winter Nights ;) ... zoekt straks wel ff de info op ... naast skil points en dergelijke verdien je oop light of dark side punten ... ben je goed of ben je slecht ... Als je voldoende experience points hebt behaald kan je een level omhoog gaan ... Ook je party members kunnen stijgen in level ...

Heel goed gedaan had ook niet anders verwacht

on the downside: Ik ben het eens met de scores van Gamespot ... ook de graphics ... ik vertel later wel waarom ... eerst ff geld verdienen ...

Dit spel werkt echt verslavend ... ik heb maar 1 ander xbox spel gespeeld met de zelfde aantrekkingskracht .... Halo ... mijn vriendin begint al te klagen
    ... <reminder... straks een bosje bloemen kopen :cool:>

_O_

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dan mag je er volgens mij wel meer dan 1 inkopen, gelijk 10 inslaan :) ;)

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ah tnx nog voor je reply fardo, ik zal ook meteen ff meer info gaan opduikelen:) ik hoop na je werk meer te horen erover :cool:

12. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe lang nog wachten op de pal versie?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    26 september ... dit was dus de hoofdrede voor een NTSC box

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Oei, dat komt dicht bij Half Life 2, maarja dan maar combineren, je kunt ook niet de hele dag HL2 of SW: KOTOR spelen :cool: :p

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    SW: KOTOR wel hoor ... het was dat ik moest werken .. had me bijna ziek gemeld

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ben je dan al weer klaar met werken, omdat je nu weer kunt reageren? :)

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hope so...kan ie ons snel een review geven...maar denk dat ie nu 'werkt' op zijn werk :D

18. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er eventueel ook wat over vertellen.
    Ik zelf vind het spel in ieder geval echt een topper (inderdaad: erg verslavend). Maar ik ben wel een beetje een RPG & Star Wars fan, dus dit spel was een schot in de roos. Zeker omdat het allemaal behoorlijk goed is uitgewerkt. Ik denk wel dat je ook zonder dat je fan bent het spel kunt waarderen.

En verder zou ik zeggen: gebruik een zoekmachine om ff te zoeken naar wat reviews; er zijn er zat online.

19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Heb jij het spel ook al dan?

20. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Roger that. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.