[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem aan dat ze dit gaan fixen ... als het geen groot probleem is ... aan de andere kant heeft sw: kotor ook downloadable content dus het zal me niet verbazen dat er een patch uit komt ... leven HD .. Leven Live

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ach we kunnen hopen.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    als je al lightsaber gevechten heb gehad, hoe speelt het?? is het meer van hetzelfde iedere keer, of kan je allemaal verschillende moves in real-time uitvoeren??

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je een Jedi word heb je de keuze uit 3 classes ...elke class heeft haar eigen specials (en lijkt een beetje op alligment keuze)

Het zwaard vechten is mooi gedaan en ziet er indrukwekkend uit ... maar als je niet zo veel skills hebt uitgekozen dat met zwaard vechten te maken heeft zie je eigenlijk weinig verschil in actie ... ahoewel .. ik heb hem ook nooit 2x hetzelfde zien slaan .. de gevechten zien er gewoon bruut uit

nb real-time betekend gewoon de (A) knop op het juiste moment indrukken .. en op tijd weg te lopen ;)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    oow ok :), begint dat btw niet te vervelen, alleen a indrukken?

6. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt met de B-knop 4 acties in de queue zetten (Y-knop = wis acties), dus je kunt vantevoren een soort combo voorbereiden.
    Je hoeft dus niet continu op de A-knop zitten te rossen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe dat wist ik .. maar de vraag was hoe het ging in real-time ... rost op a en kiest actie 8)

8. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In real-time kun je ook acties queuen hoor. :+

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    En hoe gaat het met het turnbased systeem die er ook een beetje in zit. Gewoon op pauze drukken en dan een move kiezen en dan gaat hij die move doen?

10. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Turn-based zit er niet in, ook niet een beetje.
    Je kan (hoeft niet) op pauze drukken en dan wat (verschillende) acties in je queue zetten en die gaat ie dan uitvoeren. Onderwater wordt er dan met dobbelstenen gegooid en afhankelijk van die score (+modifiers; zie WOTC D&D regels) en de score van je tegenstander, maak je schade bij je tegenstander.

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, heb je ook HP, SP en al die shit in het spel zitten, dus als je iemand raakt kun je zien hoeveel HP je van die gast hebt afgeramd?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb die heb je ook ala D20 ... tevens Force points ala D20 Star Wars

13. nielzo

nielzo Guest

nee ik bedoel niet dat het spel het niet doet en dat ik dat in het spel in moet voeren, maar ik bedoel het filmpje, daar vroeg hij om een of ander password. Maar laat maar zitten want ik reageerde per ongeluk op de eerste post in plaats van op de laatste en ik had hem al eerder gezien

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hé Fardo kun je ook nog wat pictures sturen van SW: KOTOR? Omdat je dat nog vanplan was :)

15. nielzo

nielzo Guest

Hoe kom je aan het spel?
    heb je hem gepreordered uit amerika of heb je hem gewoon van Microsoft gekregen om te testen ofzo.
    als je hem had besteld uit USA, kan je me dan het Internet adres van dat bedrijf geven want ik zit nog steeds te wachten :mad:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb hem gepreordered bij ebgames

lang leven de cc

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gaat morgen (van het weekend wintv op mijn comp instaleren) dan ga ik wat capturen valt dan wel tegen hoor

18. nielzo

nielzo Guest

huh hoe dan?
    bij mij zegt hij dat ze in nederland niets kunnen leveren......????????????????????????????????????????????

19. nielzo

nielzo Guest

wat is wintv en hoe werkt het?

edit/ OO damn ik wilde andere post editen...

20. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, in hoeverre verschilt dit spel van Baldur's Gate 2?

Behalve dan dat het 3d is en starwars omgevingen. BG 2 vindt ik namelijk wel zo'n beetje het beste spel wat ik ooit gespeeld heb en star wars een van de beste films, dus als het een mengeling hiertussen is zou dat helemaal perfect zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina