1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzo

    nielzo Guest

    ja ik ook,
    als je namelijk alle monsters enzo gruwelijk afslagt dat je dan snal naar de sith zal gaan, en aangezien ik dat het leukste vind (van die vette actie) zal ik ook perongeluk bij de sith gaan horen :)
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb die trailer gezien, en het is NIET turn-based. Je kunt wel tijdens gevechten de boel pauzeren en je team commando's geven.
     
  3. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    -Offtopic-Jippie centraal! Tnx Shriko!

    Tis een soort van mengeling tussen turnbased en realtime volgensmij. En ik denk dat het wel gaat werken, want het voordeel van turnbased is (vind ik) dat je veel moves tot je beschikking hebt en de tijd kan nemen om ze uit te keizen en het voordeel van realtime is (vind ik) dat je echt het gevoel het dat je in de actie zit. En dat heb je nu alletwee. Ziet er trouwens vet uit hoe die gast zen lightsabers pakt.
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    turnbased?

    je kiest uit een tabel ofzo een keuze, drukt op A en je poppetje voert het uit ofzo?
    realtime: shooter klik is schiet?
    klopt dat?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, dat klopt ... Ik had in een preview van de PU gelezen dat het turnbased word.
    Ik snap dan niet hoe ze dat gaan doen; je wilt gewoon ff een weerloos burgertje killen , dan krijg je toch niet zoals bij Final Fantasy allemaal tabellen enz?Dan duurt het allemaal toch een beetje lang?
    Btw 7 planeten!! Cool! ik ga ff langs Tatooine dan om op Mos Espa een podracertje te buyen }:]
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat wordt trouwens een soort minigame, podracen.
     
  7. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet zo'n online rpg, want ik heb geen xboxlive maar zou wel een goede rpg van star wars willen
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, hij zou wel Live ondersteunen voor downloadeble content, maar het is geen MMORPG.

    Voorlopig is dat nog alleen Phantasy Star Online, en straks nog True Phantasy Live Online.
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    starwars galaxies is een online rpg
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat ik em koop maar ik snap niet wat iedereen zo cool vindt aan starwars

    dat zijn toch behoorlijk zouteloze films (net als star trek for that matters) maar ja voor ieder wat wils zal ik maar zeggen

    nou en nu nog wat inhoud: ik koop em omdat ie dus een beetje diepgang schijnt te hebben wat er tegenwoordig te vaak naar mijn mening bij inschiet.

    Waarom kunnen ze niet weer gewoon spellen maken als castlevania in 2D want dat 3D en alles is wel cool maar toch zijn het de 2D spellen van vroeger waar ik de beste herrinneringen aan heb

    good times, good times...
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  11. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    star wars is echt wel vet, wat star trek betreft ben ik het met je eens dat dit k*t is. Een goeie rpg over Star Wars, wat wil je nog meer.
     
  12. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt deze thread trouwens al zo snel centraal??
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Degene die StarWars en StarTrek met elkaar gaan vergelijken neem ik al totaal niet meer serieus.

    Maar nu weer ff ontopic, dat Turnbased vechten vindt ik in RPG's juist horen en ik vind het leuk hoe ze het in deze game hebben opgelost door de speler toch een beetje het gevoel te geven dat ze zelf moeten vechten.
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer komt SW KOTOR eingenlijk uit? Ergens in September? Lijkt me echt vet. :9
     
  15. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    STAR WARS NIET VET!!!, Het is een LEGENDE de vaders en de moeder van de si-fi films.

    Wat het spel betreft, turn base?, volgens mij moet je toch echt zelf gewoon vechten, maar kun je onder het vechten je medespelertjes opdrachten geven.
    Verder vindt ik het wel jammer dat je niet alles en iedereen kan afmaken.

    Maar ik denk dat dit toch het beste star wars spel ooit gemaakt is, een soort Jedi knight met meer diepgang! wat wil een fan nog meer.

    Let the force be with me in September _O_
     
  16. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    De link doet het weer dus snel kijken iedereen! :)
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Yo thanks ben aan het downloaden :D :D :)
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Srry, verkeerd gelezen, het vechten is Real Time maar je moet uit een menu een aantal acties kiezen die je daarna zelf kan uitvoeren. Het gevecht gaat tijdens dat menu in slowmotion door...
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slowmotion hebben ze eruit gehaald..
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    niet? juist wel toch? je daden hebben toch invloed op je krachten en je verhouding tussen light/dark side? Ik voel er wel wat voor om een Jawa neer te leggen op die woestijn planeet en dan op andere palneten er op wordt aangesproken..zou dat kunnen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina