1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

waarom is het toch altijd zo dat als een site een laag cijfer geeft voor een xbox game dat er altijd iemand is dat ze anti xbox zijn?!?!?

En ze hebben het hier trouwens niet over gamespot.com maar over de belgische en NL versie. De 'echte', .com dus geeft wel een cijfer boven de 9.

2. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet het cijfertje van een ander, of van een website zo serieus genomen worden? Kijk, het zegt natuurlijk wel iets, een review... Iemand heeft, als het goed is, de moeite genomen om een spel te testen op zijn kwaliteit, maar het blijft als een paal boven water dat er altijd een zekere mate van persoonlijke inbreng en subjectiviteit in zit... En een game komt onder het cijfer 9/10? So what? Naar wat ik gezien heb van Star Wars - Knights of the Old Republic is vrijwel alleen maar mooi en goed, dus ik twijfel niet aan de waarde van dat spel... En als een reviewer de game een 8,8 geeft of nog minder, ach... Laat het lekker zo zijn... En een 8,8 is nog behoorlijk hoog, laten we ons daar niet in vergissen... Lekker boeiend... Ik bepaal zelf wel of ik Star Wars - KOTR een leuk en goed spel vind... De cijfertjes van andere lees ik wel, maar ik zie dat meer als een simpele vingerwijzing... Een verkeersbord langs de weg van de games, als ik een spel zelf speel, heb ik daar mijn eigen waardering voor... Ik vreet geen plattegronden van anderen, ik lees ze alleen... :D

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga altijd af op de revieuw zelf en niet op het cijfer

4. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Herinner je je nog dat we in Amstenrade met zijn zestienen in Prisoner bezig waren met shotguns? Dat is dus een framedrop en helaas heeft Halo daar best wel veel last van.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    zoals ik al heb gelezen, ik ga ook meer op de reviews af.. ik wil eerst weten hoe het met de gameplay zit.. daarna of de graphs en muziek mij storen en dat soort dingen.. gewoon de objectieve dingen.. dan geef ik me eigen cijfer wel :cool:

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, de perfecte manier om een revieuw te lezen*)

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Oke, ik heb er dus een keer last van gehad. In ieder geval bedankt voor het duidelijke voorbeeld:).

8. nielzo

nielzo Guest

:'-( :'-( :'-( Heb kotor nu 2 weken en ben net terug van 2 weken vakantie dus heb het alleen nog maar 2 dagen kunnen spelen :mad:
    Nu stond vanochtend mijn adapter bijna in de fik, helemaal omgesmolten! Kon dus de heledag geen kotor doen...
    Moet morgen een nieuwe kopen en maar hopen dat ze de juiste hebben anders moet ik misschien tot vrijdag wachten tot mijn vader me even naar een winkel in amersfoort rijdt.

Ja jullie nog 2 maanden maar ik heb hem terwijl ik hem NIET kan spelen:'-(

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe krijg je het voor elkaar om je hele adaptor te laten smelten??? :) Nog 44 dagen to deadline :eek: :mad:
    Ik wou dat het de 24ste september was _O_

10. ormagon3

ormagon3 hunter

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo halo heeft last van framedrop heb ik nergens iets van gemerkt zelfs niet in de grootste gevechten!!!!!!!!!!! sw: KOTOR rulezzzz hebben hebben niet alleen de beste starwars game maar ook nog maar ook nog 1 van de beste rpg op de xbox

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ga jij dan maar is bijv Co-op spelen bij halo, dan zie ik echt wel enkele keren een framedrop voorbij komen. :)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat valt me wel weer tegen van Halo :mad: . Als je een beetje uit elkaar gaat krijg je vet veel framedrops :'-(
    Edit: vet veel is ook weer overdreven :p een paar keer dan

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is geen Halo topic :p

btw @ jeroen.. die releasedate is 26 September?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is een NTSC box he ... en in Amerika hebben ze een andere spanning dus kan de adapter smelten ... maar ja ik heb er een andere adapter voor gekocjt en tot nu toe geen problemen gehad

15. nielzo

nielzo Guest

Mja ik kocht dus een nieuwe adapter en ik doe mn xbox erin en ik hoor opeens zo: PLOP!
    kapot dus
    ik heb nu een nieuwe voeding besteld en misschien is ie nog te repareren:mad:

16. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Nederlandse reviewers zijn echte zeikerds kijk maar naar de pu

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    And here it was.. Out of the nowhere..
    Ik snap het verband tussen jou post en KotoR niet echt..:confused:

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook niet echt, nader uitleg misschien? :)

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    kotor staat al in de otto gids!

of het gaat hier om een pre-order, ntsc versie, of hij is al uit:9

zal wel 1 van die eerste 2 zijn.... maar er staat niks bij ofsow..

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    .... en bedankt :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina