1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    "vraag" (lees: Mindcontrol) je of je je cadeau vervroegd mag
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet z'n agenda al vergalgen door krassen te zetten op de 26 september en mag weer een zonnetje bij de 12 zetten en vervroegt de tent op zetten voor de deur van de winkel 8) :D
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kom net terug van de vakantie.... maar kijk ff snel:

    Oxm: 9,5
    Gamespy: 9,4
    Gamespot: 9,1

    Wat een cijfers zeg!:)

    ff een vraagje: Ik speel nou niet eht vaak rpg's en dat heb ik te danken aan de bijenkorf waar ik het in mijn ogen verschrikkelijke Final Fantasy X speelde en de psx demo van legend of dragoon. IK ben ook geen star wars fan maar ... is dit toch wat voor mij....? Op gamespy stond nog:' zelfs rpg haters vinden dit tof'

    En moet ik het dan eventueel eerst huren of meteen kopen?

    Bij voorbaat dank
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    uhm tja het hangt er van af.. je loopt rond in een Starwars wereld (voor de fans voor Starwars, like me, sowieso al reden genoeg om de game te halen), je hebt veel vrijheid, tis net als in de films, je kan echt die held worden.. je kan mee vechten voor de light side, je kan jou gewicht in de schaal gooien voor de goede zaak! (ahum, andersom kan natuurlijk ook.. maar daar ben ik tegen :cool:) en je hebt echt een char die je helemaal specifiek kan maken naar jou wensen ..
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is het wat voor zowat ieder1
    1.Je hoeft geen starwars fan te zijn want het speelt zich iets van nogwatduizend jaar voor de eerste film af dus :)
    2. RPG haters zullen het ook cool vinden staat in de reviews dus :)

    Voor details moet je bij degene zijn die hem al hebben(lees: Fardo, Barfly, nielzo)
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt voor het snelle antwoord. IK denk dat ik hem misschien ga huren, anders w8 ik op fable...
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Fuck, nou is de Force niet meer strong in you!
    ik kan ook ff wat in mijn agenda wijzigen.
    At rutger: het speelt echt heel grappig.. het is turnbased, maar de acties die je opgeeft worden heel mooi en vloeiend uitgevoerd... het is ook niet repetief, de laser sabre gevechten blijven verassend. Het spel is van begin tot eind leuk, in het begin zit je lekker met gewone zwaarden en granaten en blasters je missies op te lossen en op het eind zit je echt te twijfelen welke bruut uitgevoerde force power je nou als eerste gaat gebruiken. ("insanity doen elite?" "okay, maar laat dan die ander Force Storm (bliksem!!!!) doen." "okay"
    je kan vier commands invoeren die dan achter elkaar worden uitgevoerd, tenzij de tegenstander al dood is..je partymemberes zullen dan automatisch een ander aanvallen. het is turnbased, want dan val jij aan, dan de tegenstander, dan je tweede optie, tegenstander doet wat, etc.
    mogelijk gevechten:
    1*critical strike*<tegenstander>*cryoban grenade (ijs)* <tegenstander>*attack*<tegenstander> *use medpac.*
    2 *Energy shield (zelf)*<tegenstander(T)>*snipershot*<T>*Attack*<T>
    3 *Throw Light Sabre*<T>Heal<T>*MasterSpeed*<T>*tweekeer zo snelle aanvallen!
    4 *insanity*<T>*Force Storm*<T>*Force Wave*<T>*Death Field*
    en het blijft leuk om naar te kijken...vooral de dark powers }:]
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    En als je misschien al wat meer hebt gelezen in deze tread, Fardo is bezig met een video review dus dan zie je eigenlijk het spel in real life, alleen dan wel op de monitor :D Ik heb eigenlijk nog niemand horen zeggen dat hij tegenvalt of zo. Op de 12 ben ik aan de beurt en ik hoop dat ik ook mag zeggen hij is erg lijp (vast wel _O_ ) Want ik ben een SW fan en een RPG fan dus dat komt zwaar goed uit. 8) O-)
     
  9. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb te lang gewacht op dit spel, maar nu komt ie eindelijk, binnekort:9
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    thnx

    maar er zit dus een final fantasy vechtsysteem in he... Omstebeurt een aanval, of niet...? Fable heeft dat toch niet...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan ... je kan ook acties invoeren en kijken ... je kan de game op pauze zetten en dan de commando's invoeren ... het is meer een soort real-time battle .. sorta
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, maar het berekenen van schade gebeurd turnbased. Je kan zelf meerdere beurten invoeren en dan kijken naar de spectaculaire actie, want dit isn niet saai! de gevechten zien er erg mooi uit.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb vertel mij wat nieuws :cool: ...
     
  14. nielzo

    nielzo Guest

    Ja er zit een kans systeem in het spel die zeg maar achter de schermen bepaald of je wel of niet raakt.
    De kans verschilt per wapen of aanval.

    Btw: Ben gistere een Jedi guardian geworden!!!
    En heb gistere daarna nog ongeveer 12 uur achter elkaar gespeeld, echt verslavend.
     
  15. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ???

    Rutger, games op hdd, omgebouwde box jongen??
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    jawel, ik wou alleen de game eerder dus had ik ff mind control gebruikt 8)

    maar de gevechten zijn tog ook realtime ??
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: ???

    waar heb jij het over?
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    je ziet realtime actie jah.
    Je ziet een enemy...het beeld bevriest.
    Je geeft opdracht voor een combo 1attack 2 critical strike.
    je drukt op de A knop (toch?)
    Je character loopt naar de enemy toe en activeert zijn lightsaber/brengt zwaarden in positie.
    Je character doet een mooie soepele houw met zijn lightsaber.
    De tegenstander pareert de aanval en slaat zelf met zijn zwaard, maar mist.
    Je character doet een mooie haal en raakt. er gaan zoveel damage points van je vijand af.
    (als je vijand nog leeft, kun je doorattacken of ff het spel op pauze zetten (wit) om medpacs te gebruiken, een nieuwe combo in te stellen (granaat>strike>force push) etc.)
    snappie?
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    En op het eind van elke batte krijgt je karakter expansion points waarmee je je caracter weer mee kunt upgraden etc?, had nog een vraag, zie je de vijanden gewoon in een gebied dus dat je ze ziet rond lopen, of loop je bijv rond en dan in één keer springt het beeld naar een battle net zoals bijv bij Final Fantasy, dat zou nl een goeie manier zijn om je karakter op te bouwen.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je krijgt inderdaad experience point .. in hetbegin stijg je snel ((levels) maar naar mate je beter word ga je langzamer omhoog)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina