1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Er komen denk ik natuurlijk ook steeds sterke beesten die meer expansion points geven zodat het niet zo traag gaat, als bijv je karater bij Level 50 en je hebt ik zeg maar wat 30 000 exp points nodig dat je dan niet van die kleine schijtbeesten krijgt die maar 30 exp points geven :)
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Re: ???

    IK zet de zin ff in normaal nederlands...

    Rutger, zoveel games op je harddisk, heb je een omgebouwde xbox?

    NEE! natuurlijk niet... Het is wat op me harddisk staat, dus wat ik heb gespeeld. Wat ik heb, gehuurd heb en geleend heb... Das handiger dan dat je je eigen games er neer zet, anders krijg je weer bij games/help: Hoe kan jij me nou weer helpen terwijl je de game geeneens hebt tafferelen snap ie.
    En ombouwen doet niemand hieraan heO-)

    Maar bedankt voor jullie hulp verder
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je veel kleine schijtbeesten mollen. Maar het is meestal inderdaad zo, dat naarmate je sterker wordt, je sterkere tegenstanders krijgt.
    Stel je eens voor dat je 1000 beesten moet mollen om 1 level te stijgen8).
     
  4. Barfly

    Barfly Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Of stel je es voor dat je een level 1 soldier bent en meteen Darth Malak o.i.d. tegenkomt. Ook niet leuk.
    Maar als je 'm WEL verslaat ben je wel meteen 5 levels gestegen. ;)
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    of stel je voor dat al er geen moeilekere beesten komen je je gaat vervelen omdat het te makkelijk word:eek:
     
  6. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Okey, sorry Rutger, maar ik houd idd niet van mensen die hun xbox of andere consoles ombouwen. Daar krijg je alleen maar nadelen van; spelproducenten verdienen minder geld -> minder geld om te investeren met als gevolg mindere games.... c u ?!
    Maar ok, sorry dat ik het insinueerde !

    grtz
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik stel jullie gerust...elk gevecht is hoe verder jij bent hoe moeilijker...er zijn echter maar een paar punten waar je echt vast komt te zitten omdat je hele party verslagen wordt. het is dus niet super moeilijk.
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar zie je de beesten ook rondlopen of is het op sommige momenten gewoon bam, je gaat naar een gevecht scherm net zoals bijv in FF?
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben blij dat het niet super moeilijk is, houd ik niet zo van:D
     
  10. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het moet niet te makkelijk zijn (anders wandel je met ogendicht en vingers in je neus doorheen) maar hij moe ook niet te moeilijk zijn mag natuurlik wel wat pittige stukje in zitten maar als het altijd erg moeilijk is en ik ga me irriteren dan mag ik m'n controller gaan zoeken :cool:
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, zoals Elite omschrijft is precies goed*)
     
  12. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet de monsters gewoon rondlopen ja. Check de vele screens er maar op na. :9
     
  13. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien ook een "skirmish"mode voor als je geen zin hebt in de "missies"?

    Ik d8 namelijk dat ik hier over heb gelezen.... :9
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eum, het is een RPG met veel vrijheid, dat wil zeggen dat je ken doen en laten wat jezelf wilt (tot op zekere hoogte).

    Wel heb ik gehoord dat je eerst de planeten unlockt mot hebben in de missies wil je er gewoon heen kunnne.
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm? Skirmish mode in een RPG? :confused: Dat ben ik tot nu toe alleen nog maar tegen gekomen bij RTS games..
     
  16. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    D8 dat ik er over had gelezen :'-(
     
  17. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, is de video-review al klaar? Ik zou maar eens opschieten anders gaan er wat wrede sith's force powers gebruiken.

    May the force be with you
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nu mijn server aan het inrichten ... kan ik dus iets meer hosten ... en dan ga ik werken aan de review
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe wou je hem eigenlijk maken? Met stem er bij etc zodat je er zooi bij verteld of gewoon alleen beelden zo maken dat het voorzichzelf spreekt? Of ook nog je hoofd in beeld :cool:
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Mijn hoofd is geen **** ... maar ik ga deze wel inspreken ... wat oude beelden en wat nieuwe .... maar ja mijn server werkt nog niet |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina