1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat water is zo grandioos mooi:9
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja echt wel. Ziet er erg goed uit :9
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  4. nielzo

    nielzo Guest

    Ik heb het spel al besteld maar na dit filmpje ben ik eigenlijk een klein beetje teleurgesteld. Je ziet gewoon in het filmpje dat die light sabers door de mannetjes heen gaan en ze slaan gewoon contstant mis, het is heel onrealistisch dat ze gewoon een keer in de paar seconden slaan, dit kan ik echt niet real time noemen hoor :confused:
    MAAR...
    als je naar deze site gaat en naar de OFFICIEELE trailers kijkt dan zie ik heel andere actie met gewoon super gave combo's. Misschien is het filmpje dat hier aan het begin van de site staat wel van een tijd geleden, en misschien zijn er al veel aanpassingen gedaan. Hij was toch ook vaak uitgesteld??? (ik denk dat dit filmpje van voor een van uitstellingen was en dat ze nu de actie en het vechten sterk verbeterd hebben want dit vind ik eigenlijk niets) _O_ _O_ _O_ (nee ik vereer niet wouter maar ik hoop:'-( )
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit filmpje is net een paar weken oud.. :eek: Van na de E3 in ieder geval. Met het vechten komt het hopelijk nog wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in..
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  6. nielzo

    nielzo Guest

    ow dat vind ik wel jammer dan,
    ik zie trouwens ook nog al wat bugs, als je dat vecht gedeelte een paar keer heen en terug spoelt dan zie je dat mannetje vaak blijven haken of gewoon doodstil blijven staan, of ineens zich omdraaien :confused::confused::confused: ik hoop dat dit ook nog verbeterd word.

    edit:
    ja nu ik er eigenlijk over nadenk,
    neverwinter nights vond ik echt een top spel en die actie verliep eigenlijk wel hetzelfde en ik had er niets over te klagen, die verslavende gameplay dat je gewoon even pauze kon doen en gewoon rustig je aanvallen selecteren en dan lekker achteruit gaan zitten kijken vond ik echt vet.
    dus ik trek mijn menig eigenlijk even in en dan w8 wel gewoon tot het spel uitkomt zodat ik dan mijn mening pas echt kan geven;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2003
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    de game is ook nog niet af :)
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hé nielzo doet bij jou de 4e trailer het wel helemaal op die site? bij mij stopt hij bj 50%
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    het is dom om nu al te zeggen dat je teleurgesteld in de game bent op aspecten waar ze nog steeds aan bezig zijn.. of omdat je een bug ziet.. ze zijn nog volop aan het ontwikkelen;/
     
  10. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er volle vertrouwen in. Ze hebben tot nu toe alleen ***** starwars gamez gemaakt op de xbox (obi 1 enz.) Dus nu moeten ze wel eens iets moois op de markt brengen!
     
  11. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioware heeft wel een goede reputatie: kijk maar naar de baldur's gate series (pc dan) en bijv. NWN.
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb er ook goeie vertrouwen in, nou hopen dat er nog wat meer filmpjes komen die je niet meer van de site moet aftraaien maar gewoon op je hd op kunt slaan.
     
  13. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel eigelijk met levels of met planeten waar je je vrij kunt rondbewegen en opdrachten moet doen?
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt 7 planeten die je als het goed is door het verhaal heen zeg maar unlockt. Maar je kunt ook volgens mij dan wel naar de planeten gaan die je al bezocht hebt.
    Kan er ook wat naast zitten, misschien dat iemand anders het echt zeker weet.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ik het goed begrepen heb uit de demonstratie klopt dat.
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke demonstratie als ik vragen mag? :confused:
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die trailer die de topicstarter aanbiedt om te downloade, is meer een demonstratie van KOTOR door een persoon (ik neem aan een van de makers).
     
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh, zo ja dat heb ik uit die Demonstratie als het goed is.
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar eh zijn er ook meer downlaod filmpjes beschikbaar?
     
  20. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    denk eerder gewoon de dark site
    aangezien de sith altijd maximaal uit 2 personen bestaat
    Vader-palpatine
    Dart Maul-darth siddious
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina