1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat wil je nou in godsnaam nog meer:confused: _O_ _O_
    Dit spel gaat echt vet rulen.. (wat een zin :p)
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    owja. je kan idd je poppetje aankleden met verschillende, bruikbare kleding die dan effect heeft op je vaardigheden.
    Met een Jedijurk word je wendbaarder, een soldierarmor geeft je beter verdediging etc. Verder kun je van verschillende tegenstanders hun kleding afpakken nadat je ze gedood hebt, te samen met computerspikes, wat credits en granaten neem je dus ook een persoonlijk Harnas mee.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    * Denkt bij zichzelf: ''hou op,hou op...'' Moet.....Game....hebben....:+
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    niet om het een of ander jongens, maar begin jullie wiskunde vaardigheden maar op te vijzelen... Op Tatooine zullen logoritmes en priemgetallen erg van pas komen in een puzzeltje..tenzij je wilt dat een gevangene sterft :p
    nu we het over de puzzels hebben, sommige zijn erg pittig. Vaak staan er levens of toegang tot iets op het spel.
    Over die gevangen: je kan natuurlijk ook de puzzels negatief 'oplossen' (alle lampjes op rood bijvoorbeeld) waardoor gevangen/prutsers etc doodgaan ipv gered worden...

    <Dark Side points gained>
    _O_ }:] _O_
     
  5. nielzo

    nielzo Guest

    Dat komt omdat dat filmpje van de pc versie is :+ DUHHH
    Beetje late quote maar dat maakt me niet uit...
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    apie! hoe kan ik dat nou weten, dit is de Xbox Versie KOTOR thread :p maja... iemand nog iets te vragen over KotOR (zoals ik reeds gezegd heb heb ik hem al mogen spelen)
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wou gewoon dat ik hem al in m'n armen had :cool: Maar het mag nog niet zo zijn :'-(

    *gaat nu ff de special lezen, als er al iets te lezen valt, en pakt ondertussen de 5e kwijlbak er bij naar het lezen van deze topic :p
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe weet je dat??
    *gaat donderdag goefd zijn best doen op school :cool:
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik heb hem al mogen zien en wat gespeeld..maar ik heb het grootste deel al gezien...hoe? Buurjongen met NTSC versie. dus als je wat wilt weten..
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik wil ook een buurjongen met ntsc versie ! :cool:

    maar uhm, weet je iets over het begin? zeg maar je maakt je char aan en je begint? wordt je al meteen het verhaal in gezogen, duurt het een paar uur voordat het echt begint?
    Is er veel introductie?
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hé Elite, heeft die gast ook een 5.1 versterker, ik heb namelijk het begin filmpje gezien op de pc, gewoon ff gedownload, maar volgens mij zit daar aardig mooie sound achter. Klopt dat? :cool:
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    geen 5.1... maar het geluid is geweldig! de lightsabers, de stemmen, de star wars blaster/schepen geluidjes etc..een feest van herkenning!

    En over het verhaal

    SPOILER

    je wordt steeds belangrijker gedurende het spel. Je begint als soldaatje aan boord van een republikeins schip en eindigt als raadzelfmaar. Je zit meteen in de actie, een korte intro (scrollende tekst) etc, maar gaandeweg het spel staat er per gevecht meer op het spel. In het begin, nadat je je schip hebt verlaten stel je natuurlijk niets voor. Je hebt geen Force, je bent geen Jedi, alleen een blaster en een kort zwaard heb je bij je.
    Je zult moeten knokken voor geld en voor je eigen leven, en er rekening mee moeten houden dat je op de Sith Planeet Taris bent gestrand. Je kan allerlei mini queestes volbrengen in Taris' Uppercity, Lower City, Sewers, Sith Military Base en andere plaatsen (kantines etc) of zo snel mogelijk proberen om van die planeet af te komen..en reken maar dat je daar wel even mee bezig bent.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Aha, en hoe is de besturing? ennuh.. hoe kom je bij de Dark side?}:]
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    valt van stoel|:-
     
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Pas op dat je je niet bezeerd :+ :cool:
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2

    < stond iets dom`s...>
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    besturing is goed...je kan soepel lopen etc. rustig wandelen en lekker doorrennen. in gevechten heb je alle tijd om je combo's samen te stellen, maar als je begaafd bent met een enorme intuitie zou je dit real time kunnen invoeren...dat hebben wij niet geprobeerd, weet dus niet of dat kan..je kan soms echt niet kiezen welke lekkere Force Power je nu gaat gebruiken.

    en hoe je bij de Dark Side komt? Dark beslissingen nemen. In gesprekken grof/negatief/bedreigend antwoorden. Kiezen voor geld in plaats van welzijn van wezens. Als mensen je om een gunst vragen eerst vragen om een beloning. Gevangen doden ipv bevrijden etc.
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb jij het spel ook al dan?
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Neen volgens mij kletst hij gewoon uit zijn nek...:)
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees maar eens wat terug.. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina