1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry maar als je nou in de options had gekeken....:{
    maargoed het is toch een kut spel :+
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    TATATATATADATATADA... TAATAATAATAATADATATADA.. (imperial march)

    kom maar op vnvnd :cool:

    *moet zo zijn rooster op halen..
    *ziet al rook rond zich heen cirkelen
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Net even het verhaal van KOTOR gelezen, het is gewoon om van weg te eten. 8) O-)
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Even tsn door, dat filmpje dat fardo ging maken, komt dat er nu nog? En neen, ik zaag niet:)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals, Fardo is overgestapt naar de Dark-side. Helaas voor ons.. fijn voor hem8)

    Het zou wel vet cool zijn als ie het nog ff post, maar dat spel komt al 5 / 13 september!!!!!!_O_
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    de almachtige Fardo zou proberen hem gisteravond, eergisteravond, 1 week terug en 2 weken terug op het net te pleuren.
    Patience is a force of the light side....
    ..and I'm dark.
    maja, over een paar dagen heb ik het spel..duzzzzz.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, eens kijken waar ik em pre-order, ik denk GCshop..
    maar misschien ook gewoon hier in me woonplaats, anders moet ik nog 2 dagen wachten..:{
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: Kan je nou ook gewoon Sith worden of alleen een Jedi die overloopt naar de Dark side?
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Dark Jedi worden. Dit houdt dus in dat je niet echt bij de sith's hoort (zijn er maar 2 van) maar wel gewoon de krachten kan gebruiken.
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    dat is niet uitgesteld....dat staat er al best lang. en daarvoor was het 26 september
     
  12. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    <----------- *)

    Maar ik hou er gewoon rekening mee dat hij 5 september komt, en dan komt die ook.

    Ik heb net nog een heleboel screens opgezocht via google.... _O_ , ik kan gewoon niet nog weer eens wachten tot 12 september.
     
  13. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude dat zou aanstaande vrijdag al zijn, als dat zo is hou ik geen weekend meer over!!!!!!!!
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    tsja... bij de laadschermpjes staat vaak een regel info...zo zie ik dus wel es:
    True Sith died out long ago. The current Sith are followers of an ideal.
    Darth Malak is ook geen echte sith, maar een overgelopen Jedi..hij leidt nu echter de Sith Vloot. Dus als je zelf Dark Jedi Master wordt kun je jezelf wel Sith noemen als jij hen helpt. Je zou Malak van de troon moeten kunnen stoten/bij hem in leer gaan ofzo. Dan ben je dus qua politieke stroming Sith, qua Force gebruik Dark Jedi (zoals iedereen die Dark is) en qua ras Human.
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ff weer 2 vraagjes tussendoor:
    -hoe zit het met de FPS?
    -is het geluid/muziek van hoge kwaliteit (zoals in de SW films)?
     
  16. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Bart Smit effe aan de tand gevoeld vandaag, de verkoper van de winkel dus... Men blijft volhouden dat Star Wars - KOTOR vanaf donderdag verkrijgbaar zou moeten zijn... Maar uiteraard houdt men de slag om de arm dat het een week later zou kunnen worden... Maar de release zou dus wel deze week plaats moeten vinden volgens Bart Smit... Ik blijf het vreemd vinden... Ze adverteren met het feit dat de game verkrijgbaar zou zijn... Als je hem echter bijvoorbeeld online zou willen bestellen, dan vermeld de Bart Smit website dat het spel onbekend is via het online winkelen... Vaag... Maar ik ga de game uiteraard gewoon scoren bij de gameshop waar ik de game heb gereserveerd...
     
  17. shumi

    shumi Guest

    Ja over de muziek wil ik ook wel ff wat weten want in de films is die overprachig abnormaal mooi.

    Hoor je aldoor muziek? Als je aan't lopen bent enzo?
     
  18. shumi

    shumi Guest


    Ja, overal staat dat ie de 12e uitkomt, maar bijna elk spel komt eerder uit. MM3, Splinter Cell, en heel veel meer. Ik gok dat het er dit weekend is ongeveer. Of volgende week maandag, want dan worden vaak nieuwe spullen gebracht bij de winkels.
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    1FPS???? het is een Role Playing Game RPG...je ziet alles vanuit de 3e persoon, vanchter je character/partymember..in gesprekken wordt er op het gezicht ingezoomd.
    2 Jah...ze hebben de Star Wars Movie Sound Files opengebroken...dus echte lichtzwaardgeluiden, blastersounds en laser geluidjes. Verder hele mooie opzwepende SW muziek tijdens gevechten (niet uit de film, alhoewel je in het voorfilmpje wel de imperial March hoort langskomen) Ook bij de aankomst op een planeet wordt begeleid door mooie klassieke muziek..of je tijdens het spelen muziek hoort weet ik niet, het is iig niet nadrukkelijk aanwezig..dacht ik..moet je maar aan Fardo vragen. In gevechten zwelt de muziek wel aan!
    (de Battle Theme is te downloaden:
    KotOR Music van Lucasarts!
     
  20. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld denk ik de framerate. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina