[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook nooit goed. ze leveren spellen tegen een hele mooie prijs en dan nog zeuren. ik snap dat echt niet.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt, je bestelt het. ze moeten het opsturen (duurt langer) en je krijgt het voor nog geen 50 euro (inc verzending)!! wat zeikt iedereen nou?
     
  3. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies! Al dat gezanik. Geniet lekker van de game,............................zoals ik nu weer ga doen}:] !

    Hij is zo ontzettend goed en verslavend mensen; kopen die game en vertelt het voort!
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een LUL argument, als winkels hem de 4de verkopen [laten we zeggen de 5de], dan mag ik toch verwachten dat ik hem de 6de wel in de bus heb liggen, dat heet gewoon service, dat ze goedkoper zijn betekend niet dat de service een stuk minder mag zijn!!!

    Lijkt me zelfs voor jullie niet zo moeilijk te begrijpen?????
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind dat veel mensen hier overdreven snel boos worden over iets later binnen krijgen dan normaal. Het is algemeen bekend dat bij een online shop je de game meestal later binnen krijgt dan normaal vanwege het extra verzenden en het papier werk. Geld trouwens geeneens altijd want ik kreeg Steel Battalion al voor de release binnen!

    Om een voorbeeld te noemen laatst die thread over Xbox magazine nummertje 4. Der was daar iemand die zich op 24 juli had geabboneerd en die zat Xbox magazine verrot te schelden omdat hij 6 augustus het blad nog niet binnen had. (terwijl de gemiddelde kneus toch al weet dat je meestal nog een nummertje moet wachten omdat ze altijd wel 2 weken tot een maand bezig zijn met papier gedoe).

    Dus wacht gerust af: Hij komt echt wel!
    En heb je hem eenmaal binnen: Geniet!
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel komt niet de 5de uit. De 12e is pas de echte release, en als winkels daar voor gaan zitten, dan zijn ze illigaal bezig. En wat dit nou met de service van gcshop te maken heeft? Ze hebben dat spel gewoonweg nog niet binnen, moeilijk opsturen dan hè?
     
  7. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree, maar ik mag toch wel verwachten dat zo'n webshop het spel op hetzelfde moment binnenkrijgt als een Bart Smit, jullie kunnen aalemaal wel tegenargumenten gaan geven maar zo onredelijk ben ik ook weer niet lijkt mij???
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    als die webshop daar invloed op had, dan hadden ze het vast ook wel binnen. blijkbaar niet.

    vooralsnog ligt ie nergens in de winkels, dus het is allemaal voor je beurt praten.
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, helaas heb je daar gelijk in de Bart Smit die hem vandaag verkocht kon een uitzondering zijn, nou ja we wachten het wel weer af, ik hoop alleen niet dat dit een geval word in de trant van: "The chase is better than the catch"
     
  10. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nu half 6 s'Ochtends en het is vandaag 5 septemer... maar helaas. Ik kom net van de Bart Smit af en hij was gewoon dicht (alle winkels trouwens) en ik zag 'm ook niet in de schappen liggen. Ik probeer het vanmiddag nog wel even.... ik post dan ook wel of ik wat tegengekomen ben.
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet ook even wachten tot ze een nieuwe lading binnen krijgen. Dus meestal rond 10/11 uur of zo.
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    wow wat veel replays hiero zeg, vandaag zal hij ook wel bij de andere wikels leggen behalve bart smit, meestal heeft media markt hem ook altijd precies optijd.

    Viel spab met het spel iedereen
     
  13. Ajax

    Ajax Guest

    waarom praten we altijd over bart smit?

    intertoys kan em toch ook al hebben
    hebben jullie daar niet gekeken?
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    StarWars

    Eeeeej luitjes,
    Ik ga vanmiddag ook ff checken bij bart smit in roermond en gelijk ff MM bellen,als hij al te koop is post ik ook wel ff(en gelijk prijs).
    Laten we het maar hopen van wel want dit lijkt me toch wel een supergame.Eindelijk iets wat StarWars waardig is.8)
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, had jij verwacht dat er winkels open waren om half 6 s'ochtends dan????*)
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja Panzer haha......ik zie hem al staan kwijlen voor dat raampje van de BS haha.....ik lig al in mijn slaapzakje voor de deur...ahum|:-
     
  17. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb net nog een keer gebeld naar Bart Smit:
    "Sorry Meneer, wij hebben hem nog niet, misschien heeft u meer succes bij andere filialen" |:mad: Dus.....
    Ik ben in ieder geval blij dat ik hem voor 49 euro heb :D
     
  18. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Damn.....hoop wel dat ie vandaag te koop is....nog een week wagten trek ik nie hahahaha.....zal zo ook eens gaan rond bellen en dan post ik wel of ik resultaat heb
     
  19. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eigelijk al wat posts verwacht van mensen die hem al hadden, heeft iemand al contact met de MM gehad???
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou jongens ik heb de man van E-plaza gesproken en hij komt gewoon de 12e!!!! Gisteren zat hij een beetje stoer te doen van ja ik krijg hem de 5e, nou mooi niet hoor!!! Wordt gewoon nog een weekje wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina