1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nog op die videoreview van fardo wachten... Er is nog een videoreview op het net. Ik weet niet of iedereen hem al gezien heeft en daarom zeg ik het maar ff. Gamekings aflevering 10... hier te downen. Succes!
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Jah ik had ook wel wat actie gewild maar ik ga hem zeker kopen het feit dat je 3 characters hebt en dubbele en een als darth maul vindt ik al genoeg.
     
  3. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx man, ik had al 2 van die gedowned maar ging allebei zowat alleen over de ps28)

    Tja, maar om daarvoor de nodige +/- 60 voor te betalen8)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    die stelt nix voor:
    :{ |:-
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Maakt mij niet uit ik heb er voor gespaard en gewacht dus kopen is zeker!
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne is van maart 2002 :'-(
     
  7. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    *offtopic Alert*

    Goed review op frontpage hoor!, nu nog tot woensdag (ofzoiets) wachten erop..
    Ik had alleen een vraagje over de prijs:
    in het bart smit foldertje stond hij voor 70 euro maar op de bart smit site voor 60...
    En bij dixons voor 62,50.....
    wat is nu de goede prijs?
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit site klopt en bij Dixons ook.:D
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Bij de Music Store wordt hij 64,99
     
  10. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je zeker dat de bart smit site klopt?
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker weet je natuurlijk nooit maar ik ga er wel van uit,ze kunnen het natuurlijk niet maken als je dat spel daar reserveert en dan opsturen en ineens 10 euro meer moet betalen.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees net in de review dat je HEEL veel moet praten & heen en weer lopen?
    Aan alle mensen die het spel al gespeeld hebben: meer praten dan in morrowind????
     
  13. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet meer dan in Morrowind. :eek:
     
  14. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bezit (nog) morrowind niet,maar hopeljk zit er wel genoeg actie in....niet zoals shenmue 2!
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er een beetje aan welke kant je kiest. Ben je bij de light side dan zal je minder actie beleven, dingen proberen op te lossen door praten, etc. Zit je bij de dark side dan lok je meer gevechten uit, en laat je mensen die je geen info geven stikken. Het is maar waar je voor kiest.. :)
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    klopt light is meer onderhandelen, dark meer bedreigen..maar kun je dan op het einde ook echt geweld gebruiken tegen iemand waartegen je GEEN geweld gebruikt als je Light zou zijn?
    En dan heb ik het niet over main characters etc, of (Dark) Jedi of beesten maar over idd dat soort voorbijgangers die ergens wat hulp bij nodig hebben. Kun je ze dan echt vermoorden? Of alleen bedreigen?
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen systeem zoals in Morrowind, dat je iedereen kan aanvallen, maar zodra je een karakter vermoord dat cruciaal is voor het verdere verloop van het spel, dat je laatste save game geladen word????
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ja dat zou ook beter zijn
    bijv jedi knight 2 kun je je lightsaber pakken en iemand spontaan slashan bij kotor kun je dat niet!:mad:
     
  19. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij wat meer kunnen vertellen over de voor- en nadelen van de light en darkside? Want ik weet daar niet veel vanaf. Is het niet zo dat de darkside veel makkelijker is omdat je als je bijvoorbeeld een puzzel moet oplossen (omdat het leven van iemand anders ervanaf hangt) je hem gewoon laat sterven door het niet te doen. Misschien lul ik nu maar wat uit me nek, maar zou iemand iets kunnen vertellen over de light en darkside? En is het niet zo dat je het hele spel half light en half dark bent? Wat gebeurt er dan?
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De darkside is veel makkelijker te doen.. daarom is het ook zo verleidelijk.. en idd als je quest is iemand te helpen en je laat hem sterven, dan hoef je er geen reet voor te doen... maar dan wordt je wel dark..

    daarom is het een grotere uitdaging om light te blijven.. om altijd een vreedzame oplossingen te zoeken..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina