1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XForce1

    XForce1 Guest

    jongens,geloof mij maar, wachten is zeker de moeite waard, net de hele tijd zitten spelen, is een behoorlijk verslavend spel
     
  2. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    net de hele tijd zitten spelen... nou moe.... nou ja ik vind t toch niet zo erg om ffies te wachten, tijd zat k ga toch nog niet dood. Verder ga ik ook niet moeilijk doen met pre-orderen enzo ik ga gewoon vrijdag om 2 uur naar de stad en HEbbeh hebbeh hebbeh (maar eerst kijken of mn protemonnee wel genoeg gespekt is :mad:
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    * Maakt telepatische link tussen Zichzelf en Jeroen

    maar even op het topic, iedereen moet gewoon wachten en zoals gezegt: verwacht em gewoon pas over 2 weken, dan valt het gewoon vet mee...

    Xforce1, vertel eens wat meer .. welke side ben je?
     
  4. Locutus

    Locutus X-Borg

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom sommige mensen zo gestressed zijn. Neem eens wat kalmeringsmiddelen. Geduld is een schone zaak.

    Wees maar niet bang, het spel komt echt wel hoor, van een paar daagjes extra wachten zal je echt niet doodgaan, behalve als je jezelf van kant maakt omdat je zo gestressed bent :p
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik mot toch nog een week of 2 wachten door de verzending uit Aussie, dus ik ben compleet relaced. Ik wis het toch al.*)
     
  6. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Jij hebt zeker nooit met smart op Morrowind gewacht....?:eek:
     
  7. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    klootzakken bij Bart Smit.....
    Staat in hun blad dat je hem daar al kan kopen, waar niks van waar is|:-
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg! Het duurde bij dat spel 5 maanden om naar Europa te komen. 8) :eek:
     
  9. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
     
  10. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ons lekker in de waan gelaten!!!!:mad: :eek: :'-( ;)
     
  11. XForce1

    XForce1 Guest

    Xforce1, vertel eens wat meer .. welke side ben je? [/B][/QUOTE]

    Ben nog niet heel ver hoor, maar tot nu toe sta ik nog aan de goede kant. Je gaat al heel snel keuze;s maken in het spel of je voor de goede kant kiest of voor de slechte kant,

    Moet eerlijk zeggen dat ik de graphics niet super vind, maar goed genoeg. Voor de rest moeten jullie zelf maar kijken.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, dat vind ik wel fijn.. gelijk naar de Dark side en dan zie ik wel verder..wat mij ook interreseert zijn de elle lange teksten (misschien niet super) maar toch wel grappig.. dat spel duurt toch vet lang..
     
  13. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Over verslavend gesproken, Star Wars: Knights of the republic! Niet normaal dat ik al 3 avonden van mijn eigenlijk zo productieve werkweek, heb besteed aan het spelen van deze game. Het was zelfs zo dat ik vanmorgen iets te laat op mijn werk was, en dat is al een hele tijd geleden (om die reden)! Ik heb het spel dus al!
    Allereerst ff over het RPG-genre waar deze game onder valt. Ik heb altijd graag RPG’s gespeeld maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen bestaan die er niet van houden of totaal niet geinteresseerd zijn in Star Wars, DIE MENSEN MISSEN IETS! Ghegheghe
    Star wars heeft me altijd al geïnteresseerd maar het is nooit zo geweest dat ik een starwars-fanboy dreigde te worden ofzow… vond de films gewoon goed!
    Het spel voegt een zekere waarde toe aan de films. Het spel speelt zich ver voor de eerste film af, er wordt veel verteld over het ontstaan en de geschiedenis van de Jedi en de Sith.
    Het spel zelf:
    Allereerst is het natuurlijk een zeer aantrekkelijk aspect om te kunnen kiezen tussen de light side en de dark side. In het dagelijkse leven ben ik doorgaans meer ‘dark side’ dan ‘light’! Het is daarom voor mij een extra uitdaging om gewoon eens de “light side” te proberen. Aardig zijn voor mensen, ook al schelden ze je verrot.
    Ik weet niet of je beseft hoe moeilijk het is om te kiezen tussen het vermoorden van iemand voor heel erg veel geld (credits) of om naar de opdrachtgever te gaan en hem (veel) geld te geven om de “bounty” van desbetreffende persoon te laten vallen, zodat deze persoon zichzelf niet meer hoeft te verstoppen.
    De mogelijkheden zijn eindeloos! Zo kun je ervoor kiezen om mee te doen aan een stevig potje 1-1 vechten waarbij alles geoorloofd is in een daarvoor bestemde arena of een rustig potje Pazaa (soort kaartspel) spelen.
    De werelden en het aantal daarbij behorende quests zijn ontzetttend uitgebreid. Zo zit ik nog steeds op dezelfde planeet en heb ik toch al heel wat opdrachten succesvol uitgevoerd.
    Ik heb zelfs mijn eigen WOOKIE! Wapens kunnen zelf geupgrade worden op je eigen werkbank, droids kunnen gerepareerd worden en naar eigen hand geprogrammeerd worden, computers kunnen gehacked worden, wapens worden op vele plaatsen verkocht en gekocht (wapens van verslagen vijanden kunnen verkocht worden) en het wapenarsenaal dat gebruikt kan worden is zeer uitgebreid, er is een droid winkel, een ziekenhuis en een soort van Cafe/Bar (the Cantina). Ik kan er zo nog wel een paar kantjes bij typen maar dat zou niet echt bevordelijk zijn voor het forum. Vragen? Stel ze gerust!

    Don not underestimate te power of the xbox!

    Mazzel Daan
    8)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  14. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht (3x)... Beginnen ze weer over die releasedata... Het gerucht dat SW - KOTOR naar de 19e zou zijn verschoven komt door dit soort websites als bijv. Bol.com:

    Xbox-versie, staat op de 12e september:
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...&Section=GAMES&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

    PC-versie, staat op de 19e september (wat niet juist is, denk ik):
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...GLE=?BOL_OWNER_ID=1004004000003138&tag=LPDPLA

    Op een gegeven moment gaat iedereen alles door elkaar gooien... Ik vind het welletjes geweest, ik ga niet meer posten over een releasedatum van SW - KOTOR... :D

    P.S. Er was hier toch iemand die zei dat hij SW - KOTOR uit Duitsland had? Op Amazon.de staat echter dat ze het spel nog niet hebben, en dat SW - KOTOR op de 12e september zal verschijnen:

    http://www.amazon.de/exec/obidos/AS...7177/sr=2-1/ref=sr_2_11_1/302-9122260-7691216
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar wanneer komt ie nou...:D

    Maar serieus, www.pcmedia.nl heeft de datum veranderd naar 18 september, en zij hebben het eigenlijk altijd juist.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  16. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Check die naam pcmedia ;)
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    So what? Check de website, ze hebben ook xbox en ps2 games.
     
  18. Locutus

    Locutus X-Borg

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    In de landen waar EA het spel distributeert is ie een week uitgesteld. In landen waar Activision deze taak op zich neemt zal ie gewoon de 12e uitkomen. Nederland en Engeland zijn o.a. landen waar Activision de Lucasarts spellen uitbrengt. (kijk maar op de site van Lucasarts).

    En al zou ie een weekje later uitkomen...er zijn ergere dingen te bedenken.
     
  19. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het of niet! ik heb hem toch echt uit Duitsland! En ga nou niet vragen welke winkel want dat weet ik niet, een oom heeft hem meegenommen uit Dusseldorf 8) :9
     
  20. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Let op!!

    Ik heb net even contact gehad met onze leverancier(is de leverancier van activision) en MORGEN dus Donderdag zal ie n de meeste speciaalzaken te koop zijn!!! goed nieuws of niet.

    Dus niets een week later gewoon morgen :):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina