1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dat spel zit ik echt al maanden op te wachten en vanmiddag ga ik hem dan eindelijk kopen :p

Dont take gaming as it is, Make it like it should have been: XBox

2. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren zo'n 8 uur non-stop gespeeld (alleen tussendoor ff gedouched), het leken maar 2 uurtjes..

Bij het eerste level schrok ik wel even en dacht echt dat ik een miskoop gedaan had.
    Maar nadat ik op de eerste planeet was beland kon ik absoluut niet meer stoppen!!

Mijn caracter is de female Scoundrel Yenna B'ores en ik loop nog steeds rond op de eerste planeet Taris.
    Ik wil het rustig aan doen want ik wil niets missen en zoveel mogelijk zien en doen.
    Met mijn party-member Garth heb ik intussen een soort
    haat/liefde verhouding, ik hoop dat het nog wat wordt tussen ons
    hahahahahaha....

Het spel ziet er goed uit, misschien dat de graphics iets minder zijn dan verwacht, maar dat boeit me echt geen moer.
    Geluid vind ik toppie, voice-acting erg leuk.

Ik vind het menu erg handig en goed uitgewerkt, ben ook blij dat je een map hebt want ik heb een orientatie vermogen van 0,0 8)

Ik ben totaal geen Star Wars fan, maar van dit spel heb ik absoluut geen spijt, kan niet wachten om er mee verder te gaan.

Ik heb nog wel wat vraagjes :
    -Weet iemand toevallig wanneer je een tweede party-member krijgt of heb ik iets gemist?
    -Ik had een droid gekocht die meteen stuk ging.. na een tijdje dacht ik
    "shit, die had ik misschien zelf kunnen repareren, maar hij was al weg.
    Is dat zo? (had dat mijn tweede partymember kunnen zijn?)

3. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen is echt super positief over dit spel, denk dak hem toch nie ga halen .. :'-(

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    lijkt mij ook een goed idee..dit is een goed moment nu de game uit is toch

5. MazeWing

MazeWing Bla

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij dan geen eigen naam gegeven :p Ik had eerst male soldier gemaakt (die ik mazewing had genoemd) maar na 45 minuten spelen, wou ik dark worden (en dan echt vanaf het begin af aan) dus ben ik ff snel opnieuw begonnen (wederom met een male soldier, die de naam "Darth Maze" draagt ;))

En idd het eerste level op dat schip stelt niet echt veel voor. Maar wel een zeer goede inleiding imo

Geloof me, je gaat de graphics opeens een stuk hoger beoordelen als je op de 2e planeet zit (dantoine)heel open en best mooi. Ook wat betreft frame drops heb ik geen last van (zal waarschijnlijk in de pal versie eruit gehaald zijn ofzo)

Dan wat betreft je vraagjes

- Je krijgt zo ongeveer een 2e party member als je in de underworld komt (ff daar rondhangen en met iedereen praten enzo)

- Een droid kan idd een party member zijn en je kunt 'm ook repareren. (met repair spikes en als ie nog leeft met repair packs)

6. Godsmack

Godsmack ....

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik weet niet ik wil deze zometeen in de stad gaan kopen maar is dit spel echt me geld waard ik bedoel daarmee kan ik echt zeker een hele lange tijd mee door niet zoals de gemiddelde game die je in paar uurtjes hebt uitgespeeld?
    ik heb zelf veel over gelezen en gezien
    dus wie komt met het verlossende woord dat mij over haalt het te kopen ?

7. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    re

Ben jou nou zo dom of zijn wij dat? 169 pagina's vol over hoe goed/lang dat spel is en jij komt met de vraag........adviseert iemand dat spel te kopen????

8. Godsmack

Godsmack ....

Leuk Bevonden:
    0
    ja ben dom ben turkie jij snap

9. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel knokken?? 8) Ben je al op Dantooine? Daar heb ik toch al heel wat afgeknokt met mijn lightsaber tegen Mandelorians en Cathounds! Gek! Niet zoveel knokken... heb de laatste 2 uur nix anders gedaan! Er zit ook wel een vette quest in waar je een moord moet oplossen! Errug origineel! Ik kan mezelf bijna een padawan noemen!
    Het trainingsaspect valt mij wat tegen, je moet de jedi code weten, zelf een lightsaber maken (wat nix voorstelt), en als laatste krijg je dus de klus om een gebied op Dantooine te ontdoen van de mandelorians en cathounds (echte kathonden) en zelfs horned cathouds (kathonden met hoorns, lijken eigenlijk meer op doorgedraaide buffels) omdat die het gebied terroriseren! heb ze nou allemaal afgeslacht alleen nog ff een groepje waar een soort van eindbaas bij is. Dan ben ik eindelijk en 'padawan'! 8) Heb het spel nu ongeveer 14 uur gespeeld!

gheghe ka bijna niet wachten tot strax! 8)

10. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste impressie is te vinden onder page 101!

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    paar uurtjes? ik heb over de eerste keer 162 uur gedaan ... ik ben nu begonnen met een nieuw karakter andere klas andere force powers ... en een dark Jedi inplaats van een light sider ... hoezo een paar uurtjes?

ik heb dit spel zelfs niet kunnen neer leggen

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je in Diemen woont, kom ff langs zou ik zeggen :p

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu al een tijd, sinds de 5e(waarschijnlijk wiste ze neit bij de bart msit dat ze hem nog neit neer mochten leggen ofzo) maar ik vind het spel erg goed, maar de mensen hebben hier wel gelijk, de gezichten zijn erg eentonig en de graffics zijn niet revolutonair te noemen.
    Ik als geluidfreake ben overgens zeer in me nopjes over het geluid want die is echt subliem.

Van echte grote frameratedrops heb ik nog neit echt gehad maar af en toe zag je hem toch echt moeite hebben als er teveel dingen gebeurde.
    Ik geef het spel nu ik ongeveer 20 uur heb gespeeld een 7grafix,10 geluid,9 gameplay,10 speelduur,6.5 laadtijden met iri framedrops(hakkelig neit echt framedrops)

14. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat jullie je echt kunnen storen aan de graphics, ik heb weinig RPG's gespeeld waar de graphics geweldig zijn. Het gaat er gewoon om dat de gameplay geweldig is en dat verdient van mij een 10!

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu wat reviews gelezen en ben echt onder de indruk, vrij duidelijke meningen etc. Straks als ik uit school kom ga ik hem gelijk halen. :9 Kan ik ook even m'n impressies kwijt hiero :D

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik vind het neit erg ofzo maar ik ben het stiekem toch al een beetje aan het vergelijken met fable waar de graffix revokutonair zullen worden waarschijnlijk.
    Maar inderdaad de meeste rpg zijn niet echt super mooi en de gameplay is inderdaad ERGGG goed

17. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik twijfel nog. Er komen zoveel nieuwe games uit de komende maanden. Ik weet niet of Kotor nou echt tot MIJN toppers behoort. Ik wacht in ieder geval af tot de revieuws in de PU en andere gamesbladen. Dan ga ik hem miss wel kopen. Eigenlijk moet ik hem gewoon hebben.......

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Het blad Gamequest was in iedergeval zwaar van het spel onder de indruk. Het gaat hier niet om of het een goor blad etc is, want dat is gewoon een mening ;) Hij krijgt daar in iedergeval een 9.3 en er zit ook een postertje bij _O_

19. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Het is niet dat ik me echt stoor aan de graphics maar voor een game die zulke hoge cijfers krijgt was het toch effe slikken toen ik de eerste beelden op mijn scherm kreeg.

Begrijp me niet verkeerd ik heb pas 3 uur achter de rug en kan bijna niet wachten totdat ik thuis ben maar toch.....ik durf het haast niet over mijn lippen te krijgen maar het wordt maar weer eens duidelijk hoe goed Halo eigenlijk is (maar ik zit pas op de eerste planeet en heb begrepen dat je vanaf de 2e planeet continue met je mond open zit van de grafix dus sorry als ik iets te voorbarig ben )O-)

En, ja ik ben een ontzettende mierenminnaar (even netjes uitgedrukt), maar om een of andere reden hebben je characters wel een schaduw maar heb je Vampierwapens in je handen (de game toch iets te vroeg uitgegeven?)

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  20. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Gamespot review had gelezen had je al kunnen zien dat de graphics niet het sterkste punt van het spel was :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina