1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Waar blijft mijn vader nu?!?!?!?! KWIL KOTOR!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
    sorry :p

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jongens, zet jullie ff over Taris heen..das het grafisch minste level. Dantooine (#2) is echt masterlijk mooi! Zelfde geld voor Manaan, Tatooine en Korriban. Kashyyyk is zweervol maar iets minder en de rest ga ik niet spoilen.

>>Dixons Sneek krijgt het spel vanmiddag. Prijs: 63 euro.
    exemplaren 4:
    1 voor Elite
    3 voor de andere die er snel bij zijn.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit spel word een goede concurent voor Fable: Bioware's Jade Empire ik heb nu de plaatjes gezien en ik moet zeggen :eek:

kortom rpg'ers hebben maar een keuze ze moeten een xbox kopen _O_

KOTOR is echt vet ... ik denk dat ik dit spel speel, totdat Halo 2 uitkomt of een andere vette game

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeeh, je vader zit denk ik niet echt te wachten op zo'n koter (:D) zoals jij

5. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Hé Elite ben je om 3 uur bij de Dixons? dan zie ik je daar wel ok?

Proud citizen of Sneek :p

Max

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  6. c00per

c00per Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR nice :)

ok ff mijn evaringen delen met de kotor community.

gekocht in Arnhem voor 56 euro's!! (bij die zaak aan het Eusebius(correct geschreven??) plein

het spel:

1. idd in het begin vallen de graphics tegen. Je ziet jaggies en het stottert behoorlijk. En dan kom je op Taris. op zich een leuk begin,
    zeker als je in de andere gedeelten komt van de stad. je ziet hoe verschillend alles is. Kortom tot nu toe heb ik een enorm detail in omgevingen meegemaakt.

2. de muziek is geweldig meer kan ik daar niet over zeggen. Idem voor de voice-overs van de aliens. Alleen is het soms wel lang wachten tot ze daadwerkelijk uitgesproken zijn. Maar daar kunnen we op de "A" knop voor drukken.

3. speel ervaring was voor mij enigszins nieuw, zeker als je vergelijkt met Morrowind. Na een tijdje ben je er gewend aan geraakt en kan je met alle opties redelijk overweg.
    grappig iets is dat je in het begin net zoals bij Morrowind niet zoveel zal raken. (e.e.a afhankelijk van je karakter uiteraard.)

4. en dan hetgeen mij het meest heeft verrast. De abstracte manieren die kunnen worden aangewend om een probleem op te lossen. Er doen zich idd veel mogelijkheden voor om een obstakel uit de weg te ruimen..........geweldig. I.e. het spel is (zover als dat tot op heden kan (met uitzondering op Morrowind) interactief, en dat kunnen wij rpg liefhebbers toch wel waarderen.

grtz.

7. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Thanx for the info C00per !

Max

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    zijn er hier ook mensen met de pal versie die wel last hebben van framedrops?

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik las zo is ff 2 pagina's terug, en ik zie dat veel mensen zeiken over de graphs.. Maar kom op mensen, bij een rpg zijn meestal de graphs tog een zwakker punt, en zolang het niet stoort, vind ik ook niet dat je die bij de beoordeling van een rpg moet opnemen..

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou ben net geweest naar de stad om ff te kijken of die er ligt De winkels die 'm hadden is die uitverkocht en voor de rest van de winkels zullen ze 'm pas de 19de binnen krijgen wegens leverings problemen.

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hem net zo goed bij play.com bestellen heb je hem ook volgende week en kost ie 47 euro.:D

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net even gehaald bij de Media Markt, straks maar spelen dan.....ben benieuwd :).

13. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    nix mis met de graphics... en als er iets mee is dan zul je je daar toch niet aan storen door de geweldige gameplay!

Ik heb trouwens gelijk Pirates of the Carribean gekregen maar heb die nog niet aangeraakt... wil dat wat zeggen? 8)

en Indeed het laden tussen de verschillende maps gaat toch soms wel eens vervelen (na een uurtje of 5 spelen), maarja... 8)

14. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    -Jawel, het is mijn irl naam 'in disquise' , beetje gehusseld =)
    -Ik geloof je! ;) Maar het kan voor mij al niet meer stuk.
    -Yup, ben inmiddels op stap met Mission en die maffe Wookkie, maar ik dacht even dat ik iets gemist had of zo, duurde nogal lang eer ik in de underworld was hahaha..

15. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem net gehaalt......zo ff checken

PS... Heccer NL ... zet je PM(Private Message) ff aan....

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    In Utrecht is hij nog nergens te bekennen....

17. MazeWing

MazeWing Bla

Leuk Bevonden:
    0
    OK dan ;)

Die gesprekken die mission trouwens had met die wookie waren best wel grappig. Zeler als ze zegt dat de wookie gekamt moet worden enzo. Ook die gesprekken met Bastila zijn hilarisch (zeker als je beetje dark side speelt)

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem vanmiddag bij E-plza gespeeld hij en bart smit zijn de enige die hem hadden in de stad.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zag danet dat GCshop em heeft verstuurt dus ik kan morgen eindelijk spelen...:) voor een lutte prijs van : €49,- (inc verzending/verpakking)

20. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    heb um voor noppes... cadeau from ma uncle! 8)
    Leuk zoveel plezier voor nix!
    Dantooine is cker mooi qua graphics! CaTHounDs slachten! hehehe en gister ff een GROT gecheckt waar cristals te vinden waren voor m'n ligt sabel 8) ! gheghe zitten wel iets van spinnen of zoiets... ben ff de naam kwijt... brrrr

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina