1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yannick

Yannick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al in Den Bosch gezien? ik heb geloof ik alle zaken die ik kon bedenken al gebeld maar nog niks. Gelukkig krijgt FRS hem morgen (zeggen ze)

2. PromoStyle

PromoStyle Guest

Als dit nu al zo gaat bij Kotor, wil ik welis zien hoe t bij Fable gaat.

3. MazeWing

MazeWing Bla

Leuk Bevonden:
    0
    ja is idd lache, zeker als je een kind aanspreekt in je sithpack.

Maar ik heb nog niet het kaartspelletje gedaan (ook niet die deck gekocht) want ik ben een Dark Jedi en die horen imo geen kaartspelletjes te doen ;)

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    eh.. kopen? krijg je geld dan? w00t...
    Dark Jedi`s morgen ook wleens uitrusten...:)
    ennuh, een Dark Jedi bestaat niet eens.......................

edit:
    Bel anders ff naar Bart Smit Rosmalen ofzaow..

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  5. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heb ik ook gedaan, hij is al onderweg, dus volgende week ook eindelijk genieten van deze game, en idd voor een prikkie in verhouding met de meeste zaken in dit land, en ik heb best een week geduld

6. Godsmack

Godsmack ....

Leuk Bevonden:
    0
    simmertje is goed wnn kan ik komen :)

7. TylerDurden

TylerDurden -------------------

Leuk Bevonden:
    0
    In Utrecht was ie overal uitverkocht, bij de Eplaza waren de 50 exemplaren al 's ochtends eruit

8. PromoStyle

PromoStyle Guest

Kan iemand vertellen wat nou echt het aller vetste is aan deze game. Oftewel, haal me over om deze game te kopen.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    VUILE #!%#%$% BOL.com heb hem al op[ de 23ste besteld en nu bel ik die bol klantenlijn zeggen ze van o meneer nou ik zal even gaan bellen met de mensen die hierover gaan die kunnen dan zeggen of er iets mis is gegaan. nou als hij er niet morgen is dan stuur ik over drie weken kotor wel retour als ik hem van bol.com krijg en koop ik hem lekker morgen

ze kunnen me wat stelletje dikke

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    lees eerst de honderentwintig pagina's met pluspunten maar even door. Het vetste is alles...dat de reviews gewoon gelijk hebben. Dat NPCs op je reageren als je je kleedt als Sith. Dat het gras op Dantooine zo mooi wuift. dat Ahto City er zo mooi uit ziet
    Het vette verhaal. Alle wapens en meer uit de films. Mooie gevechten. Veel actie etc.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het allervetste is toch wel de thread op xbw erover! Ik zou hem echt eens doorlezen!

12. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    nou in Leiden hadden ze m ook niet. Alle winkels afgeweest, niets te bekennen. Wel zei Dixons dat ze 2 (!!) exemplaren binnen hadden gekregen, maar die waren al lang weg..... Toch maar ff besteld bij dimensionplus, en hij is meteen op de bus gedaan.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    AAAAAAAAAAAAAH IK HAAT BOL.COM IK ZOU NU AL JEDIS MOETEN NEERSABELEN OF WURGEN

14. dirkbroek

Leuk Bevonden:
    0
    nou je kan ook gewoon die order cancellen ofzo en m meteen morgen kopen (ALS IE DAN WEL UIT IS)..... verder vinnik het wel een beetje genaaid: allemaal mensen die er NIET zo ontzettend op zitten wachten als wij hier, kopen hem en dus blijft er niets voor ons over.....

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    We begrijpen je frustratie, maar het zou ook wat minder kunnen. :eek:

Hoezo is dat eigenlijk genaaid? Zijn wij meer als de mensen die er niet zo mee bezig zijn? Dacht het niet maat. :) Hun hebben net zo goed recht op die game als 'ons'.

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    genaaid? wie is er nou genaaid heb hem de 23ste besteld en dan zou ie er de twaalfde zijn. maar hij is er niet dat is dus het klote. ik wil die game een bij bol kan je niet cancelen meer als je een dag wacht je kan dan alleeen nog maar retouren

17. dirkbroek

Leuk Bevonden:
    0
    hm volgens mij zit er maar 1 ding voor jou op: hopen dat ie morgen WEL aankomt.....

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja laten we het hopen laten we allemaal 1 sec stil zijn en hopen dat ik morgen kotor krijg en alle andere mensen ook die hem graag willen _O_

19. dirkbroek

Leuk Bevonden:
    0
    .... net als ik, ik zit er ook al een lange tijd op te wachten... en ik kwijl altijd helemaal weg als ik al die mensen er over hoor en zie praten die m allang al hebben...maar IK nog niet. Tog nog maar ff doorhopen_O_ _O_

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    oooooooooo ik kan hier niet tegen zeg ik wil de game ook hebben beter stuurt bol voor 8 het bericht anders ga ik snel avondshoppen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina