1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    avondshoppen? Kan dat ook al in Delft of ga je gewoon een winkel beroven:confused:

2. PromoStyle

PromoStyle Guest

Kheb er ff wat over gelezen in deze thread en ik heb ook gelijk die review nog een keer doorgelezen. Kmerk eruit dat je erg veel vrijheid hebt, waar ik erg veel van hou in games, en dat die vrijheid je leven beinvloed. Ik ben nooit echt een superfan van Star Wars geweest, maar heb de films altijd wel vet gevonden. Kga morgen werken en misschien neem ik em maandag dan ook wel is huis, als t mogelijk is...

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij zijn de winkels open. ga iedergeval dan effe checken ( erffe vragen aan iemand iedereen check ieder geval free record shop is volgende week game van week

4. dirkbroek

Leuk Bevonden:
    0
    als t mogelijk is wel ja, t duurt volgens mij nog een eeuw (of VOEL ik dat alleen maar zo)

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja daarom maar denk toch maar niet dat ik ga misschien komt ie morgen wel binnen op de post moet ik weer zoveel moeite doen om het te gaan retouren

6. dirkbroek

Leuk Bevonden:
    0
    daarom heb ik ook altijd een hekel aan bestellen.... andere mensen kunnen m veel en veel sneller krijgen omdat de site waar je m heb besteld zo *&^# sloom is

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik kan hier niet meer tegen. ga nu lekker sopranos kijken. check om half negen me mail en als bol.com dan nog niet heeft gereageerd bel ik ze nog een keer op ( misschien resolueert dit in telefoon tereur) en dan als ik er dan achter kom dat ik hem volgende week pas krijg ga ik mezelf in slaap jammeren

8. dirkbroek

Leuk Bevonden:
    0
    tjsa in slaap jammeren inderdaad... t lijkt wel alsof we aant wachten zijn op sinterklaas avond ofzo k heb dit niet meer gehad sinds ik 7 was

9. PromoStyle

PromoStyle Guest

Het is maar een spelletje hoor;)

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    SINTerklaas of SITHerklaas ik weet het allemaal niet meer

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jeej, wekker gaat morgen om 10:00 en dan als een speer op me brombrom naar spijkenisse(12km) spelleke kopen en dan heel de dag spelen(heb dan ff geen tijd meer voor vrienden:9)

oja waar ken ik h3em het beste kopen(prijs) dixons,frs,bartsmit,intertoys?

12. PromoStyle

PromoStyle Guest

Ik zou gewoon iedere winkel afgaan, maar voor mijn gevoel heb je bij Dixons of Free Record Shop tog het meeste kans.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft het spel al gespeeld & heeft al enkele minpunten gevonden? Dingen die beter gekund hadden, dingen die een beetje tegenvallen...

14. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    het spel is niet geweldig mooi
    verder helemaal nix

15. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Nou,

het begin vond ik best moeilijk, vooral het vechten.
    Ik denk steeds aan Morrowind en druk op de rechtertrigger (en ik druk telkens op de b als ik naar me inventory wil gaan).

Het vechten is wennen, verder is het spel top! beeld is ook perfect vind ik, zelfs de 1ste planeet vind ik erg mooi

16. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had hetzelfde, ik werdt in het begin bijna ingemaakt door het eerste groepje:eek:
    Gelukkig was die vent er om me te redden:cool:
    Maar daarna ging het vechten automatisch.
    En de eerste planeet is zeker mooi, maar zijn die andere planeten mooier dan?? (ben nu op het punt om weg te gaan van die planeet
    :+ )

ook erg leuk is dat racen (voor hoelang het duurde dan), de besturing was makkelijk en daarom was het erg leuk*)

*edit: het spel is 1 keer vast gelopen, maar voor de rest is het die 9,5 waard_O_

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  17. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help ik zit vast in het spel Ik moet namelijk voorbij een RANCOR komen dat super grote beest.Iemand tips hoe ik hem moet verslaan of voorbij moet lopen?Want da beest plet mij telkens word er gek van8)

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  18. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vastgelopen? Das niet goed hoor, ik heb hem al 2 keer uitgespeeld, en nog geen 1 keer gebeurd hier.
    Tis in het begin ff wennen ja dat vechten, maar als je later in de game zit zul je zien dat dit systeem wat ze verzonnen hebben perfect werkt. Vooral als je je force powers gaat gebruiken..
    En verder is de eerste planeet niet zo mooi vergeleken met de rest..

19. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens vele zijn de andere planeten mooier,

als je van een planeet weg gaat, heb je het dan al ¼ uitgepeeld?
    (sorry als het een domme vraag is...)

20. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kunnen jullie die vraag over de rancor snel antwoorden want ik wil snel veder:D :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina