[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik ben er zelf nog niet langsgeweest (struin nou in UnderCity) maar gifgranaten willen wel helpen.

2. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, eerder 1/7 ongeveer..

Enne die rancor, ik ging er voorbij door hem af te maken met grenades..

3. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Shit heb geen granaten meer|:- Heb ik nou een groot probleem?

EDIT:ik heb 2 granaten gevonden in het midden bij die rancor maar 2 granaten is veels te weinig heb er een stuk of 8 nodig er moet denk ik een andere manier zijn

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  4. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja je kunt nog iets doen met dat rancor bait dacht ik, maar dan mis je wel ff wat experience points. Kun je niet ff wat grenades zoeken? In die riolering liggen er wel een paar dacht ik, of die dudes die er lopen hebben vaak ook wel grenades bij zich..

5. TripleX

TripleX The Stalker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en ik vind hem echt ownage.
    Zit nog maar op de eerste wereld en idd de graphics zijn niet zo mooi, maar de gameplay is fucking diep uitgewerkt :eek:
    Enige probleem wat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat ik zo vreselijk veel opdrachten te doen heb. Kheb geen idee welke nou belangrijk zijn en welke niet enzo.
    Kzit nu net in de Underworld ofzo op de eerste planeet en heb ervoor gekozen om maar de opdracht te doen waarin je de riolen moet verkennen. Hoop dat ik de goeie keuze heb gemaakt :eek:

6. c00per

c00per Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soldier,

Je vind ook ergens een lokmiddel(3 stuks), ga dan met mission in stealth naar de stapel dooie wezens. Leg er eerst een granaat in en daarna dat lokmiddel. Sit back and watch the show;)

ciao

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    jippie bol heeft me bestelling geanueleerd want er was iets mis gegaan met het bestellen en nu zou er pas maandag over worden jkunne worden geinformeerd over wat bol nu ging doen. en nu kan ik hem morgen gewoon halen

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    NIet teveel zeggen voor degene die em niet hebben.. achja.. opzich ook wel leuk.. ik krijg em pas morgen :mad:
    dus kom maar op met die spoilers!!8) :+ }:]

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    A long time ago
    In a galaxy far far away.......

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik zie het al verschijnen op me scherm. of staat er nu omdat het 4000 jaar daarvoor is Even a longer time ago ?

nog een vraagje aan al die mensen die hem nu al hebben op de eerste planeet moet je dan alleen maar met blasters werken enzo? dus dan moet je hoe dan ook punten besteden aan blaster skills? of aan bazooka skills ofzo. en word je hoe dan ook jedi of kan je ook altijd blijven werken met blasters ( al la jango fett ) of met geweren ( a la chewie)

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik heb een probleem ik heb van die vent in zijn basis moet ik een wijf vinden mission vao die is volgens mij met een wokkie aalbar of zoiets maar daarvoor ben ik hem al tegen gekomen nu is ze er niet meer in die tent weten jullie wat ik moet doen?

11. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt je Sith Solider pakken ingeruild voor die papieren? Ga dan naar de underworld (de allerlaagste) Waar de guard om je papieren vraagt. Als je de lift uitkomt ga dan naar links (dacht ik) Je ziet een cutscene waar, een jongetje word aangevallen door de Gulaks (help hem of niet) Loop verder en je komt haar tegen.

(als ik jou was zou ik daar (8er de gate dus) nog even rondzoeken kom je veel gulaks tegen, en vind ook het serum die je zoekt, tegen die ziekte)

sorry kan even niet op al die namen komen, maar ik hoop dat je het begrijpt :p

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    nog een vraagje aan al die mensen die hem nu al hebben op de eerste planeet moet je dan alleen maar met blasters werken enzo? dus dan moet je hoe dan ook punten besteden aan blaster skills? of aan bazooka skills ofzo. en word je hoe dan ook jedi of kan je ook altijd blijven werken met blasters ( al la jango fett ) of met geweren ( a la chewie)

beantwoord oude vragen please. en een nieuwe vraag?

zijn er veel missies te doen en kan je ze echt allemaal light en dark doen?

13. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga eerst niet vechten met die rancor, haal eerst de goodies tussen die skelleten. Ik hoop voor je dat je veel grenades heb, gooi een paar x een granaat en ren terug naar de gang (waar je uitkomt en die rancor tegenkom) herhaal dit en blijf grenades gooien, op een gegeven moment staat hij vast bij de ingang (hij is te groot) en jij kan lekker nades blijven gooien (en of schieten) tot die dood is }:]

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

maar ik ben die missio varu al een tegen gekomen maar toen ik dat mens moest zoeken was ze weg?
    maar dus als ik in die lift stap die beneden is dan kom ik dat mens tegen

15. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet echt naar de laagste wereld (echt het uischot) Ze loopt daar rond in de riolen op zoek naar een beetje actie (dat zegt de gangbaas ook ;) )

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    svn kan je mijn vragen ook beantwoorden please?

17. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste planeet heb je nog geen jedi skills, maar je kan wel werken met de traditionele zwaarden (en je maat laten blasten) en de close combats maak jij lekker af met zwaard. Je word hoe dan ook jedi als je op de 2 planeet komt, word je voorgesteld aan de "Council" En die willen je trainen door je goede acties, en ze voelen een sterke "Force" Dus jedi word je zo ie zo. Er zijn veel missies te doen, en niet alles is ligt of dark, maar in veel gesprekken kun je wel dark point of juist light points verdienen.

Meestal is het zo je kan kiezen tussen light (de moeilijke manier) of dark (de makkelijke manier).

18. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je het snapt, anders probeer ik het nog keer :p

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    k alvast bedankt voor de uitleg. maar nog een paar vraagjes. als jij bijvoorbeeld traditioneel zwaard gebruikt en je gooit wat punten er tijdens levelen zodat je beter zwaar gebruikt gelden die punten dan ook voor lightsaber dus is er een algemen of meerdere algemene skills voor sabers?

en als je nou al naar dark toe nijgt in planeet 1 word je dan wel erst padawan op planeet 2?

20. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben nu met light bezig. Maar volgens mij kun je niet zulke black powers hebben, in 1 planeet, dus jedi word je toch wel. En volgens mij staat Light Saber los van Zwaarder (Melee)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina