[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    doe mee met de fights.... dan verdien je in een klap 100, 200, 300 maar dat verschilt per tegenstander deadeyedunken sux

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em uit de brievenbus gehaalt sinds 11 uur vanmorgen maar omdat mijn kamer het behang eraf (gestoomt) moest worden had ik geen tijd om iets te ondernemen..
    hoewel ik wel een gast inelkaar heb geflanst en natuurlijk de begin stukjes heb gezien..

wat mij op viel aan de paar minuten die ik speelde was dat je gelijkl kunt kiezen voor welke ''side'' je bent..
    bv Wil je de prinses helpen:
    ja - hartsikke bedankjt/waar wachten we op
    Nee - zoek het maar uit/ ik ga mezelf redden:)

ik heb toch maar ja gekozen maar heb toen mijn xbox uitgezet..
    ikheb nu weer tijd dus ga ff beginnen aan dit masterlijke spel(hoop ik dan maar)

3. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu weer heel even gespeeld maar ik vond alles prachtig en goed behalve het schieten vond ik raar,moet je nu steeds op a drukken(voor elke kogel een keer a) of gaat het vanzelf(en hoef je maar 1 keer op a te drukken en dan schiet hij vanzelf een paar keer?)???

4. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft maar één keer op een aanval te drukken en dat blijft hij dan uitoefenen.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    daar ben ik ook nog niet helemaal achter..

btw mijn leven groeit dat naarmate ik meer dex heb?

ik ben nu net in de lower city van taris gekomen.. tot nu toe vind ik het al echt verslavend.. het verhaal sleept je meteen helemaal mee..

6. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu 5 1/2 uur opzitten [vandaag alleen he!] en moet zeggen, hij valt niet tegen, MAAR ik krijg nog steeds niet de echte star wars feel, komt misschien nog op de andere planeten, we zien wel, sfeer is verder wel machtig, moet je eens zoon robot aanspreken die buiten lopen op de eerste planeet: "Can i be of any futher service"??? Geniaal, die stem en die uitdrukking, en de omgeving met rondvliegende objecten die je ook hoort langsvliegen, ik ga weer ff verder denk ik!!!!

7. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Het is heel simpel.. Als je in combat mode bent gebruikt je character het wapen wat je geselecteerd hebt op de vijand. je ziet dat je in het begin nogal vaak misschiet, maar naarmate je meer Feats krijgt kun je jezelf 'upgraden'. Je kunt sneller gaan schieten, maar je kunt ook kiezen voor een Power Blast, waarmee de schade van een schot vergroot wordt.

Jongens lees eerst de handleiding van begin tot eind goed door, dan lukt het allemaal een stuk beter!

8. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    hm stelletje gelukshebbers ik heb m nog steeds niet terwijl ik er al vanaf begin af aan achteraan zat.... dan maar maandag :/

9. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint er een beetje op te lijken....dan bedoel ik de mensen die de game hebben, en dus eenbeetje en soort van review geven, ik heb hem bij play.com besteld, dus volgende week heb ik hem binnen, dus stuur vooral die help achtige acties door, kunnne we nog wat van leren....by the way... ben nog een beginnende RPG speler....

Kan iemand mij trouwens vertellen, of het ook een leuke game is voor een nieuweling op RPG gebied??

Alvast bedankt

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je op de 2e planeet komt --> lightsaber enz..

11. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja ,...ik heb hem toch al besteld, dus terug geven doe ik hem niet, was alleen nieuwsgierig omtrendt de niet RPG fans..

onder het motto...

eens moet de eerste keer zijn!!!

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook leuk om allemaal van die Dark dingen te zeggen. Dan raken die gasten geirriteerd, dat deed ik vooral bij Carth }:] Ik heb nu 3 keer dark side points gekregen en ik zit nu in Lower City Taris }:]

13. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die op de 2de planeet zitten! Welke kleur crystal hebben jullie gekozen, en werd dat ook aangeraden door de vragen? Ik heb zelf geel gekozen, ik wilde die al in het begin kiezen en het kwam ook nog eens uit de vragen!

14. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Whoohoo, heb hem ook vanochtend binnengehad, en heel de middag gespeelt :p .
    Mooie game hoor, ga nu naar dat sewers monster ofzo.
    Maar idd kheb ook nog niet helemaal de star wars feeling.
    Maar dat zal nog wel komen :9 .

15. PromoStyle

PromoStyle Guest

Kwil em ook :'-(

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Yes ik heb hem nu ook binnen, ga direct spelen :9:9:9

17. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie heeft hem nog meer al dan

18. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna iedereen :p Naja als je nog vragen hebt ofzo over de game, dan kun je die gerust aan mij vragen :).

19. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik houd helemaal niet van RPG.. heb ooit Secret of Mana geprobeerd en een Zelda game.. nix voor mij.. Morrowind vond ik ook bout.. maar dit spel is heaven :)

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij's binnen!

Nu even kiezen wat nu te doen...

Eten en dan KotOR, of eten en dan de Eye Toy testen...

Of gewoon niet eten en gaan spelen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina