1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben vette darksider! echt koel
    zit iedereen af te zeiken, gaan mensen smeken dat je ze niet afmaakt, wel dus!!
    2 zwaarden is cooool kan niet wachten tot ik 2 lightsabers heb

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste optie! ;)

3. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hier al zijn ook moet een motor blok halen voor mijn swoopbike en daarvoor kan ik 2 dingen doen de vilkar base ingaan en dan die baas killen of die andere base in (ik ben de naam ff vergeten) welke zal ik kiezen?

4. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je dark side of light side punten Soldier?

5. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0

Maak nie uit,Ik wil het alleen halen

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hmm, nou viel me nog iets op, ik heb 2 keer lightside punten gekregen, en nog geen dark side, maar nou staat mijn meter bij lightside/darkside nog steeds op neutraal.. en bij Carth staat die al op 50% lightside.. duurt het nog ff voordat ie uitslaat of hoe zit het?

7. The SoldieR

Leuk Bevonden:
    0
    Nee,want bij de tweede planeet moet je egt gaan kiezen of je light of dark missies wilt gaan doen en ja dan slaat die meter wel uit he

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nu op de eerste planeet en heb nu net een ''sith'' pak gehaalt en zit in de underground ofzow..
    ik probeerde de baas te vernietigen maar dat liep verkeerd af:)
    ik heb er nu zo`n 2 uur opzitten maar ben al enkele keren dood gegaan:)

ik heb overgens 2 x sith points erbij gekregen.. mede dankzij het krijgen van die 50 credits, en bij die ondervraging om die gast niet te helpen..

Opzich vind ik de graphics best vet, niet super maar halo is niet veel beter.. leuk spelletje alleen soms wat frustrerend...

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Uhm kunnen mensen met vragen of hoe je verder komt in de game dat asjeblieft in het game help forum vragen.

Wil liever niet al te veel spoilers lezen.

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, heb hem nog niet. Vind het wel eens leuk door te lezen wat mensen er van vinden tot nu toe, maar niet hoe dit en dat moet.

11. MazeWing

MazeWing Bla

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de vraag welke kleur lightsaber mensen hebben gekozen. Ik heb nu alle lightsabers en alle kleuren. (violet, rood, blauw, geel, groen) en heb nu de mooiste kleuren combinatie gemaakt ;)

of 1ste lightsaber rood en 2e blauw of 1ste violet en 2e groen ;)

Dan het feit over dat je je echte zijde kan kiezen, is niet echt op de 2e planeet (dantooine) maar meer op de sith planeet (ben ff naam vergeten) daar kun je kiezen of je sith wil worden (waar ik nu mee bezig ben :d)

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ha ha, echt een vet spel gewoon graphics vallen reuze mee, heb er niet veel van gehyped :) Het is gewoon goed, ik zit nu op de eerste Planeet Taris. Het gevecht systeem had ik na 2 keer vechten al onder controle en is lekker makkelijk aan te leren. Kwam net 3 dronken luitjes tegen die me wat zaten op te stoken..... ik heb ze dus maar dood gemaakt ipv een drankje aan te bieden }:] en je krijgt er nog dark points voor terug ook :D :p

13. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ontzettende PRUTS graphics heeft dit spel zeg.. Ut wordt een beetje Xbox eigen om bijna elk spel te over-hypen... mijn god.

Ik kan notabene DWARS door die Rancor heen lopen toen ie op de grond lag! RAAH.. En dan zo'n haperende deur in de sewers op Taris, Half-Life 1 graphics!

- Non-rpc's hetzelfde gezicht geven!?!? HOE DURF JE!
    - Alle party-members een zamelijke inventory geven!??! BEN JE WEL GOED WIJS?? Waar zijn de backpacks gebleven?? Een belangrijk aspect van RPG's is dat je met je party members kan interacten. Ik kan niet eens iets aan mijn party members geven!
    - En dan die transporter naar je hideout.. O-M-G.. Kon er nu niet een mooie beam-achtig effectje vanaf ala Startrek?? Nu moet het allemaal in een oogwenk.. Alsjeblieft zeg.

Dit spel verdient niet meer dan een 6 op een schaal van 10 voor graphics. Volgens mij kan ik beter die box weg doen en een PS2 halen. Zelfs uit die ouwe hardware weten ze nog betere graphics te pompen.

Ik speel em uit omdat ie heerlijk speelt, maar ik raak em waarschijnlijk geen tweede keer aan.

Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je dat ook niet doen :+ De graphics vallen gewoon reuze mee. Zet dit maar is op een ps2....... 2 Frames/sec :p

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat is er eigenlijk verkeerd aan de graphics? Zijn ze kartelig, of is het gewoon erg leeg.. Uitleg!

16. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    XiroKe: zie m'n puntjes boven.

Sorry, maar ik flip hier gewoon van als ik weet dat ik hiervoor 70 euro heb neergelegd...

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    laatste:p eye toy roelt truwens wel verschrikkelijk:eek:

18. nielzo

nielzo Guest

This is not relaxt MAN!!!
    Jij bent ongeveer de enige met deze mening over dit spel en je reactie totaal zinloos.
    En het spel word niet ge overhyped maar gewoon gehyped, mede door het verhaal en de aparte gameplay, en de gfx zijn gewoon goed want als ze ook nog beter waren dan zou de xbox het ook niet eens aankunnen.

even een andere vraag trouwens:
    hoe heb je die rancor neer gekregen eigenlijk???
    ik was er gewoon langs gerend omdat hij me de heletijd dood stampte:{

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik heb 'm zelf nog niet gespeeld maar wat je nou allemaal opgenoemd hebt vind ik nogal standaard voor een rpg. Dat soort dingen zitten altijd in dit soort games. En ik vind de game er aardig goed uitzien. Dat je nou ergens door heen loopt zie je zelfs in Halo af en toe nog.

en bij een rpg gaat het niet om de gfx maar op de gameplay. En als de game er dan nog aardig goed uitziet en gewoon een zwaar goede gameplay heeft ('t krijgt niks voor niks een 9.5 gemiddeld) dan vind ik dat er geen recht toe is om te gaan klagen.

Maar natuurlijk verschillen dit soort dingen per persoon.

20. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enorm stel flutredenen om kotor niet goed te vinden zeg, misschien moet je idd maar een ps2 halen en ons niet vervelen met je onzinnige posts..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina