[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ff wat anders: Als je dood gaat moet je dan weer beginnen waar je hem voor 't laatst gesaved hebt? :mad:

Zo ja dan moet ik toch echt vaker gaan saven.

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt toch non stop saven dus, dat is gewoon echt verrekte handig, alleen heb er nu nog niet veel aangehad omdat ik nog niet dood ben gegaan :)

3. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je vast nog niet zo ver. :p
    Ik vind hem iig aardig lastig.

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Nee heb net die 3 dronken gasten van kant gemaakt :p _O_

5. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij wordt jij niet zo'n lievertje :p

6. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kun je in vredesnaam zomaar op iemand beginnen te schieten dan?

Maar ik ben net dus dood gegaad toen ik dat Sith pak aan had getrokken en door die deur ging. Toen hadden ze het allemaal op mij en m'n maatje gemunt.

7. MazeWing

MazeWing Bla

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik wil jouw mening nog wel eens horen als je op de verdere planeten bent ;) en dan vooral op unknown world (dat level met stranden enzo) dan geef je de graphics meteen een heel stuk hoger punt. Dan over je verdere kritiek..

Ok het komt wel vaak voor dat je npc met zelfde gezicht ziet, maar vaak hebben ze het wel goed verspreid, bijvoorbeeld 1tje in het begin van de wereld, en eentje op het eind van de wereld. Maar echt niet dat je de cantina binnen loopt en iedereen hetzefde gezicht heeft.

Dan je 2e puntje, je kunt extreem makkelijk een party member uitrusten, door gewoon naar zijn menutje te gaan en daar de spulletjes kiezen die je wil hebben (als de ene member het al heeft, zal je 't ff uit moeten doen bij die member) misschien kun je de zwarte knop niet vinden (om te switchen tussen members) want dan kun je alles per member instellen, wat zeer zeer makkelijk werkt :d

En dan dat laatste puntje, dat is misschien de eerste keer mooi maar daarna is het weer irritant dat je moet wachten. Jij wil zeker de hele tijd een animatie zien van een uur die beter is dan wat ILM tot heden heeft uitgebracht ;)

Enige nadeel van dit spel vind ik het laden de hele tijd (als je huis binnen gaat enzo) maar dat went toch redelijk snel dus....

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    sow ik heb nu een uurtje of 5 gespeeld en ik moet zeggen, morrwind vond ik verslavend maar dit is nog erger:9
    ik heb een male soldier genomenm, en het bevalt me gewoon goed, dus hoef niet overniew te beginnen. Ik hoop dat ik light side ken blijven als dat lukt . >:) maar dat gaat wel lukken.

kopen iedereen die hem niet heeft(in rttrdam hoef je niet meer te zoeken want daar ben ik vanmiddag al heen geweest, en had gelukkig net de laatste bij de futurezone, voor de rest hadden ze hem helemaal NERGENS.

9. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

In hetbegin had ik ook nog niet een star wars feeling maar toen ik in dantooini kwam tering vette graphics (het gras) En toen ik een lightsaber kreeg tering wat een bewegingen
    trouwens toen ik bij die jedi counsel kwam had ik geen rooie lightsaber kunnen kiezen:confused:

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    mja met behulp van die sith soldiers hè :cool:
    die gingen bij mij helpen..

heeft iemand al een lichtzwaard?
    hoe kom je er nou aan? moet je hem "bouwen" of krijg je hem ofzo?
    niet dat ik opeens erachter kom dat ik op die planeet dat en dat moest halen?

Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds vanmorgen binnen, en ben er net er net 5 uur achter elkaar mee bezig. En tot nu toe is het het beste Xbox spel dat ik heb gespeeld. Graphics had ik van verwacht dat ze best slecht waren (na de reacties), maar deze vielen zelfs reuze mee. :9 Eerste planeet vind ik iig een echte Starwars sfeer uitademen, en met lengte van het spel zit het volgens mij ook wel goed. Zit nu pas op planeet nummer 1.. :eek: Zelfde gezichten erger ik me niet zo aan. Zou er nog is bij moeten komen voor de developer. Dan zou de game pas over 2 jaar gereleased worden. Maarja, conclusie, het is een topgame! Nu is het tijd verder te gaan. :p

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Die bastila is een lekker geanimeerde ding zeg8) :9
    zij heeft een double bladed hoe krijg je die?

13. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog een aantal vragen want ik twijvel of ik deze game ga kopen:{

- hoe zijn de graphics nou echt want de ene zegt dat het heel erg stottert en de ander zegt dat het reuze meevalt. want ik haat haperingen
    - is het ook aan te raden voor niet star wars fans?
    - kan je ook neutral blijven dat je niet dark bent maar ook niet light
    - is het een goed verhaal of is het alleen een beetje missies uitvoeren?

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan neutral blijven & volgens mij zal het verhaal wel heel goed zijn. Ik heb het spel wel nog niet gespeeld dus over hoe het eruit ziet op je tv scherm weet ik niet. Ik denk ook wel dat je geen star wars fan moet zijn om het te spelen. Als je natuurlijk star wars echt dom vindt & een light saber maar een stomme stok vindt zul je er natuurlijk iets minder pret aan hebben.

15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - De graphics stotterden een klein beetje in het begin, een tijdje later in het eerste level heb ik er geen last meer van.

- Jazeker, het is eigenlijk een spel opzich, ik denk dat iedereen zich hiermee kan vermaken.

- Dat weet ik niet, ben nog niet zover maar op een gegeven moment moet je geloof ik kiezen.

- Het is een verhaald opgesplits in allerlei kleinere verhaaltjes, dit is gewoon heel erg goed uitgewerkt imo, een van de betere punten in dit spel.....

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Ik ben nog geen haperingen tegengekomen, dus heb ook geen idee waar diegene het over hebben. :confused:

- Ben zelf niet echt een Starwars fan, en I Love teh game! Het ligt er meer aan of je wel van RPG's houdt.

- Ja dat kan zeker! Dan kan je van beide kanten de forcekrachten gebruiken, alleen kost het wel meer van je 'forcebalk' dan wanneer je helemaal dark bent bijv.

- Verhaal komt zeker goed naar voren! Maar hier verklap ik verder niet teveel over. :)

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Graphics zijn prima dat verzeker ik je*)
    de gameplay is zeer vet alles aan die game is vet!

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    - hoe zijn de graphics nou echt want de ene zegt dat het heel erg stottert en de ander zegt dat het reuze meevalt. want ik haat haperingen

ik heb er nog geen last van en heb het ook nog GEEN een keer gezien hoewel ik toch al 5uur bezig ben

- is het ook aan te raden voor niet star wars fans?

als je een beetje SF fan ben of als je er van houd, dan zit je met deze game egt niet verkeerd.

- kan je ook neutral blijven dat je niet dark bent maar ook niet light

als jij dat wilt jah:cool: ALS;) }:]

- is het een goed verhaal of is het alleen een beetje missies uitvoeren?

pas 5 uur bezig maar het verhaal is nu al goed, veel zij info enz, egt top tot nu toe.

19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Stem met je mee XboxRulez4ever! :)

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

IK ben denk ik 13 uur bezig ben nu padawan met een lightsaber upgraded ben nu op tatooine is er een zwerver met een raar taaltje steeld onze voedsel uit mijn ebon hawk!:mad: 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina