Ja dat kan na dantooine kun je kiezen uit verschillende planeten waar je heen wil. Meeste kiezen denk ik Tatooine omdat ze het van de films kiezen... Ik heb nu trouwens Taris, Dantooine, Tatoine, Korriban en nu net Manaan bezocht. En allemaal zijn ze heel verschillend enzo.
Eerst was ik beetje bang dat je een soort kindom hearts werelden zou krijgen. Zeer klein en heel saai. Maar dat is dus absoluut niet het geval, maar best wel grote werelden (met Tatooine tot nu toe als grootste) en zat te doen en elke planeet heeft zo z'n eigen sfeer :d
Voor mensen die willen weten of het verhaal goed is en af je veel moet lezen enzo. 't is wat jij wil. Als je niet echt diep in het verhaal wil zitten, kun je ook bepaalde dingen niet vragen. Wil je echter alles weten dan is het 't beste om zoveel mogelijk dingen te vragen (en op bepaalde vragen te antwoorden)
Maar nu even iets anders. Op welk level zitten jullie inmiddels met jullie character?? Dit zijn mijn stats (met hoofdcharacter, genaamd Darth Maze )
Jedi Guardian level 7
Soldier level 8
----------------------------------------
Vitality: 180/180
Force: 75/75
Defence: 24
----------------------------------------
Strenght: 22 | +6
Dexterity: 14 | +1
Constitution: 14 | +2
Intellligence: 10 | 0
Wisdom: 12 | +1
Charisma: 10 | 0
-----------------------------------------
Fortitude: 13
Reflex: 9
Will: 9
------------------------------------------
Experience points: 105280 | 120000 needed
Dan damage nog
links: 13-36 | rechts: 13-36 (dmv. dual lightsaber met mooi violet kleurtje +2 power kristallen)
en to Hit is:
Links: +21 | rechts: +23
(heb er inmiddels 19 uur en 34 minuten spelen opzitten)
ben benieuwd wat jullie hebben?
Laatst bewerkt: 14 sep 2003