1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon het idd ook niet winnen van ice.. heb het op een gegeven moment maar opgegeven, zonder van mn medkits...

2. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een vraagje met betrekking tot de handleiding, als je hem gewoon bij de Bart Smit ofzo gekocht heb, heb je dan net als wij die hem van de GCshop hebben de handleiding in het engels? Niet dat ik het hinderlijk vind of dat ik moeite met engels heb maar dit is mijn eerste niet-engelse-handleiding.

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik heb 'em van de Media Markt en is idd een Engelse handleiding.....

4. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    en na ice komt nog er nog 1 maar die begint met blaster dus is simpel": je activeerd je shield rent er met je double saber(als je die hebt, ik heb hem in die winkel gekocht) en dan ben ze er zo vanaf, ik was wel level 6 toen het gebeurde trouwens...

5. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    11 uur gespeeld, ben nu met hairy scary z'n planeet aan 't verkennen

6. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    na 11 uur al? ik heb 8 uur gespeeld zit net op dantooine en ik moet nog 1 quest doen om padawan te worden en natuurlijk een paar goede kristallen voor mijn sabre vinden!

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb net een uurtje gespeeld, na m'n armen lam te hebben gezwaaid met m'n nieuwe Eye Toy.

Ik denk dat ik vannacht niet aan slapen toe kom.

8. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    mja sinds gisteren hé.... maar aangezien ik toch niks anders te doen heb omdat ik 'me knie kapot heb, kan ik behoorlijk wat uurtjes dit doen.... hmmmm, om padawan te worden is meer een kwestie van navragen enzo...

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    lol, ik heb nu 5 uur gespeeld, en nu in de sith base op Taris.
    Ben trouwens heel evil bezig, maak mensen af die ziektes hebben, en heb veel geld verdient door de antidote aan Zax te verkopen, in plaats van een of andere wimp die er goede dingen mee wil doen.

10. MazeWing

MazeWing Bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan na dantooine kun je kiezen uit verschillende planeten waar je heen wil. Meeste kiezen denk ik Tatooine omdat ze het van de films kiezen... Ik heb nu trouwens Taris, Dantooine, Tatoine, Korriban en nu net Manaan bezocht. En allemaal zijn ze heel verschillend enzo.

Eerst was ik beetje bang dat je een soort kindom hearts werelden zou krijgen. Zeer klein en heel saai. Maar dat is dus absoluut niet het geval, maar best wel grote werelden (met Tatooine tot nu toe als grootste) en zat te doen en elke planeet heeft zo z'n eigen sfeer :d

Voor mensen die willen weten of het verhaal goed is en af je veel moet lezen enzo. 't is wat jij wil. Als je niet echt diep in het verhaal wil zitten, kun je ook bepaalde dingen niet vragen. Wil je echter alles weten dan is het 't beste om zoveel mogelijk dingen te vragen (en op bepaalde vragen te antwoorden)

Maar nu even iets anders. Op welk level zitten jullie inmiddels met jullie character?? Dit zijn mijn stats (met hoofdcharacter, genaamd Darth Maze ;))

Jedi Guardian level 7
    Soldier level 8
    ----------------------------------------
    Vitality: 180/180
    Force: 75/75
    Defence: 24
    ----------------------------------------
    Strenght: 22 | +6
    Dexterity: 14 | +1
    Constitution: 14 | +2
    Intellligence: 10 | 0
    Wisdom: 12 | +1
    Charisma: 10 | 0
    -----------------------------------------
    Fortitude: 13
    Reflex: 9
    Will: 9
    ------------------------------------------
    Experience points: 105280 | 120000 needed

Dan damage nog

links: 13-36 | rechts: 13-36 (dmv. dual lightsaber met mooi violet kleurtje +2 power kristallen)

en to Hit is:

Links: +21 | rechts: +23

(heb er inmiddels 19 uur en 34 minuten spelen opzitten)

ben benieuwd wat jullie hebben?

Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben nog maar lvl 3, ik zal morgen wel is mijn stats posten

12. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    *gooit morge middag zijn stats ook maar een in de groep:9

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blaat, zit nu echt echt muurvast bij die gasten van de Pod Accelerator, is echt een overload daar.....
    Als ik stukje terug ga kun je ook een deur openen, maar daar bevriest die ene gast je steeds :confused:.
    Naja, ik ga maar verder proberen....echt een vet spel :cool:.

14. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijgt mij super robotje niet de lift deuren open???ze blijven locked

EDIT Je moet het zeker met een computer doen die in dat gebouw staat maar het lullige is dat ik geen spikes maar heb en die dingen kosten nogal duur.

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gewoon hakken. maar als je slim bent dan doe je wanneer je de sith basis in loopt ( bij receptie) de computer aan en deactiveer je de droid zn schild. dan is ie zoo dood

tering wat een lekker spel. heerlijk

16. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik zit nu op:

jedi (*ik ben geel) 4
    soldier 8

17. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb bij een member een negatieve attack bonus per arm!! Kan dat kwaad? Hoe komt dat? Draag ik verkeerde wapens? Antwoord graag naar pm (anders zoek ik me een ongeluk)

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    owja heeft iemand trouwens op Taris Bendak Starfighter al een keer uitgedaagd? ikke wel, maar het is een illegale mach, dus ik moet later terug komen. en heeft iemand hem al verslagen?(hij ziet er wel sterk uit :eek:

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar kun je em uitdagen? welke planeet?

20. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    als je die gast verslagen hebt vind je 2000 credits in een doos, je moet hem niet verslaan want je kan daar ook naar beneden d8 ik maar zoveel credits zijn wel handig voor later

hij zegt op Taris: op taris bendak starfighter...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina