1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

1. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Pixelvrij?!?!??!

Ik tel er toch zeker weten echt: 800*600=480.000 pixels.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    hij bedoelt toch dat je tv pixelvrij is - het spel moet ook aanstaan...

of was het als grap bedoelt ? (dan heb ik 'm niet begrepen - miste een :+-smilie)

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ben net wakker ja... :{
    Ik zal er wel een maken met Steel Batallion aan.
    Anders denken de mensen zeker dat ik van klei een controller heb nagemaakt.

4. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet om te zeuren of zo (eigenlijk wel), maar de laatste keer dat ik zo'n off topic grapje maakte werd ik meteen door een Mod neergeslagen.
    Hoe zit het met dit soort regels?! Waar ligt de grens?(En ja, ik HEB de FAQ gelezen)

On-Topic:
    Qua spel zal SB waarschijnlijk een gigantische teleurstelling zijn, maar ja, die controller he.... (sommige dingen MOET je gewoon hebben). Vraag is waar ik hem neer moet zetten.

5. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Qua spel zal je in SB wel mindere kleuren zien dan wat je verwacht en gewend ben. Ze hebben het expres zo gedaan om het "realisme" te verhogen, alsof je echt in een echte wereld beweegt.

6. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had het gezien. Ik moet zeggen dat ik dit niet eens zo erg vind; als ik kleurtjes wilde had ik wel een gamecube gekocht.. :)
    (Metroid Prime? Alleen als je van pasteltinten houdt...)

7. mastapiece

mastapiece Guest

k zou wel es willen weten of dit ook goed op mijn tv draait...hmzz:confused:

8. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet erg, qua grafische kracht loopt de XBOX immers achter op de grafische kaarten die nu op de markt zijn, daar kun je niets aan doen tenzij ze in de toekomst met een upgradeble console komen... SB is best een grijs (kleur) spel gezien de shots en afgaande op wat engelse gamers reviews op het net. Met SB betaal je je wel scheel voor die controllers

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    die screenshots doen het spel helemaal geen recht, k heb em op gamexpo bij de XBW stand in beweging gezien en heb een boel filmpjes op internet gezien.

en et ziet er gewoon sick mooi uit. die HUD is echt fuckin uber en je kunt heel makkelijk rondkijken met dat "hoedje" bovenop je linker joystick. dus dat de video feed misschien wat klein is valt uiteindelijk wel mee als je aan et spelen bent, daarnaast draagt het bij aan het gevoel van ergens in zitten. en op een gegeven moment krijg je ook grotere schermen in betere mechs.

je kan ook mission replays saven volgens mij, met gewoon et hele beeld vanuit allemaal verschillende camerastandpunten, ziet er ook enorm gaaf uit.

voor de rest heb ik overal gelezen dat wat mensen denken is dat al de energie in de controller is gaan zitten en niet in het spel, maar das dus onzin volgens veel reviews. de gameplay experience is unlike anything they ever played before, om maar ff wat te citeren.

en ik hou van geile gameplay en details die andere mensen als kansloos zouden zien. details maken een game, en als ik de reviews zo mag geloven dan barst deze game er van.

dit spel was gewoon een droom van die capcom dude en niet gemaakt om geld te verdienen, een so called "labour of love" en die dingen raffel je niet af om geld te verdienen, die maak je perfect omdat je er van geniet om zon mechsim te bouwen.

ik heb er het volste vertrouwen in dat et helemaal uber gaat worden, en ik kan ook niet w8en om te gaan oefenen totdat die online add on komt. (steel battalion 2 komt ver daar na pas geloof ik, in japan komt ie er al wel snel aan d8 ik, maar dat weet ik allemaal niet zeker)

10. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is echt super als je ervan houdt. Tis gewoon een SPEELHAL bij je thuis. Het verbaasd me niets dat dit in zo'n spelletjeshal komt te staan

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heeft iemand al een beetje een uitgebreide fansite van dit spel gevonden met een forum waarin je een beetje discussies kan volgen?

ik niet echt, k zal ff plaatsen wat ik wel gevonden heb:

http://www.steel-battalion.com/

en

http://members.shaw.ca/tekki/index.html

zijn wel een aantal grappige dingen te vinden. voor de rest was et niet echt denderend allemaal, of ik zoek verkeerd :)

12. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    ik volgde een tijdje een aantal engelse forum sites, toen het daar gereleased werd, was wel geinig om hun eerste ervaringen te lezen, maar tis helaas een trage forum. Je kan het zo opzoeken via een aantal zoekmachines.

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    www.gamefaqs.com

zit ook een ok message board op als je ff zoekt op Steel Battalion.

14. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout, grote kans dat we mekaar treffen via dat online gebeuren, als je tegen die tijd nog geen rode en groene ogen heb gekregen. Afgaande op de inline graphics heeft Capcom met de Xbox1 de realiteit benaderd. Tuurlijk het is niet smooth, het is wazig en draaierig maar met zo'n graphic card in de xbox valt er niet meer te halen. In de toekomst kan dit alleen maar verbeteren. Voor de komende weekjes en maandjes... haal maar geluidsisolerende matten voor je buren.

15. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Dude ik vind die grafix juist hardstille mooi!, zo slecht is die 3dkaart uit de xbox niet hoor! GF3-4 ish
    En het is allemaal een beetje wazig en alles om het echt te laten lijken, als alles er haarscherp uitziet is het juist nep

Nog 15 dagen tho:)

15 DAGEN!!!!!! das maar 2 weken!!!!

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    daarnaast is bij de xbox alles perfect op elkaar afgestemd, fucntioneerd beter dan de snelste PCs van tegenwoordig. heb op de pc nog niet zo iets moois als halo gezien

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    edit: sorry voor de dubbelpost.

18. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    (offTopic) Idd, wel is de resolutie op de pc mega veel hoger, maarja, bij pc games geb je vaak een hoge reso nodig om het er een beetje uit te laten zien,
    Ik heb trouwens van de week Deus EX voor mn PC gehaald,(enige wat ie een beetje goed draait) wat een vette game!
    Ik start hier btw GEEN Xbox vs. PC war

19. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    We krijgen eind april een plasma tv eindelijk geleverd, ben benieuwd hoe SB op nieuwe tv doet. Tot die tijd moet ik blij zijn met mijn 21 inch monitor via éen xbox vga adapter naar puter monitor.
    Grafisch kan alles mooier mensen, maar hoe het nu gemaakt is, vind ik het best. Als de geluidsbelevenis maar goed is!

20. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk ook multiplayer? Live zal wel kunnen en je kunt natuurlijk met zo'n grote controller taken verdelen of zo. Maar je zal wel niet splitscreen kunnen want dan heb je nog zo'n controller nodig.

Deel Deze Pagina