toch heb ik daar niet ontzettend veel vertrouwen in, aangezien er maar een kleine 30000 ( 40?) mensen zijn die de controller hebben, zal de doelgroep erg klein zijn en 30000 spellen daar zou ik echt niet de moeite voor gaan doen. of gaan ze dan ook versies uitbrengen met controller?
idd en bedenk ook dat, juist omdat er zo weinig exemplaren van zijn, het ook alleen nog maar in waarde zal gaan stijgen. da zie je in amerika al gebeuren volgens mij.
Tis een eenmalig spel met een eenmalige controller. Kijk er goed naar, feel the feeling, en wanneer je 80 bent, haal die stoffige doos nog es terug en LACH KEIHARD! Wat een pret had ik... ... ... ...
nee tis helemaal niet eenmalig...er komen toch ook nog andere games voor uit. Waaronder een deel 2......
Ik verkoop Steel Battalion wanneer ik het uitgespeeld heb voor 120 euro. In verband met ruzie met mijn vriendin Help me.
Kun je niet beter je vriendin wegdoen. Vrouwen zijn er zat op de wereld, Steel Battalion maar 30000 stuks ofzo.
IDD gewoon wegdoen die hap en anders w8t je vriendin maar ff als je egt va je houd blijft ze toch wel
Volgens mij krijgt mijn scooter het zwaar volgende week, met zijn 2 pk'tjes ofzo. En dan nog kijken hoe ik thuis kom, zal vast niet in de buddysit passen
Ik probeer hem naar binnen te sneaken, ander krijg je weer gezeur van; heb je nou alweer iets duurs gekocht? Heb ik weinig zin in. maar ik kan wat proberen, een vriend ofzo.
Als je die controller op meer games kan gebruiken is t wel hard anders is t een beetje veel geld voor maar 1 game en wat ga je doen met die controller als je het toch niet meer kan gebruiken voor andere games.
en ze zien die controller niet op je kamer staan? edit en offtopic: heej urty! k heb maar gewoon een Gamecube in de winkel gekocht, heb al 5 spellen, en dat ding is bikkel, vrijdag krijg ik metroid prime. prima apparaat . de spellen zijn over het algemeen van een hoog niveau, lkkr kwaliteit, van vroeger . xbox games zijn ook wel goed, maar daar zijn het toch de enkelingen die ECHT goed zijn.
Denk dat ik em laat liggen bij nader inzien... Eerst ff zorgen dat ik op LIVE zit. En dan zien we wel verder met Steel Batallion Rocky