IDD, Live kan je volgende week trouwens niet meer kopen denk ik, pas volgende maand ofzo, kan er zwaar naast zitten tho
maar Live kan je altijd nog kopen (als het dan uiitverkocht is dan moet je alleen nog wat langer w8ten), maar SB kan je maar eenmalig bemachtigen. Dit is DE kans om SB voor een redelijk normale prijs te kunnen kopen (200 euro is nog steeds veel geld, maar in de toekomst zal je er alleen maar meer voor neer moeten leggen).
je bent al te laat denk ik nu, misschien dat XBW er nog een paar heeft? gcshop is uitverkocht iig, dus 180 euro gaat al niet meer op
Ja dat snappik ook niet. Off topic terug: He, das mooi, ik persoonlijk heb op een of andere manier wat tegen nintendo; ik had gehoopt dat dat anders zou zijn met de ngc, maar helaas, dat was niet zo. Ik hoop dat je er nog veel plezier aan zult beleven.
zal wel lukken k hoop dat ik ook veel plezier aan steel battalion ga beleven, ben nu wel benieuwd hoe et speelt. k moet alleen nog even een tafeltje oppikken ergens.
ik denk dat ik hem gewoon op me schoot zet. Ik denk dat dat wel lukt, aangezien ik boris (van PU) het ook zo heb zien spelen. Als dit niet lukt (ivm het gebruik met pedalen) heb ik een probleem, aangezien het enigste geschikte tafeltje een beetje gammel is en geen 5+kilo ken dragen Maar ik ga er vanuit dat de schoot positie wel gaat, zo deed ik het ook altijd met sturen etc. op de psx.
ja, maar ik heb net €199 uitgegeven, en daar kan niet nog eens een bijzet tafel vanaf. Kon dant wel dan raad ik Ikea zeker niet aan. 5 dingen gekocht daar en 3 daar van waren niet compleet en 2 daarvan hadden kapotte onderdelen. Heb je alles dan toch kennen die talfeltjes geen 8 kilo dragen. Haha, ik open hier iedere keer de nieuwe pagina's; ik hoor gewoon aan de top
Goed punt: Even naar IKEA; is een relatief kleine investering als je het vergelijkt met de controller zelf Ik denk dat ik er maar ook een nieuwe stoel bij koop ...
er staat een uitbreiding gepland voor Steel Batallion, nl Steel Batallion Online. Dan kan je ook live met het spel.
Kreeg gisteren (21-03-2003 ) ook de vestiging dat het pakketje van 8 kilo verzonden was en dat ik het maandag (24-03-2003 ) kan verwachten.