degene die bij de concurrent hebben besteld, kunnen het verwachten op de 26ste, 27ste. Dat is 2 a drie daagjes later.
Ja balen voor hun MAAR wanneer en hoelaat word er gebeld door xbw.nl , en hoelaat ong. wordt het pakketje van 8 kilo bezorgd?
jahoor, waar halen jullie al die wijze info nou weer vandaan, ik durf te wedden dat zm bij mijn gameshop net zo vroeg hebben. kbel maandag wel ff
ik heb nog niks gehoord van gcshop.nl gehoord terwijl ik al lang betaald heb. hopelijk komt hij van de week
ik hoop het voor je. Als het niet zo is, maakt toch niet uit het zijn maar 3 dagen die je dan langer moet wachten. Ikzelf w8 al heel lang op SB dus als ik 3 dagen langer zou moeten wachten zou mij dat dus echt niet uitmaken.
persoonlijk aan ze gevraagd en kreeg als antwoord dat het rond de 26ste in de brievenbussen moeten vallen. Nog een halve week geduld mensen
Ik hoop wel dat ze maandag ochtend komen, mandag middag is er niemand thuis. Maar ja, alles komt hier in het gat van drenthe pas een dag ofzo later, dus dan komt ie dinsdag en dan is er iemand thuis
ik heb hem ook bij gcshop.nl besteld. maar ik heb toch toetsweek en donderdag ben ik vrij, ik denk dat ik hem dan krijg.
Ja ik heb 'm ook bij gcshop besteld....en geeneens omdat ie daar iets goedkoper was maar tis alleen dat ik wel vaker mail naar iemand van xboxworld en dan komt het niet aan. Dus wou het even zkr weten...en toen zag ik 'm bij gc dus heb ik 'm daar maar gekocht. En dat wachten boeid me echt niet...hoe langer je w8 hoe leuker het uiteindelijk is!
gcshop denkt zo rond woensdag, misschien dinsdag te bezorgen. heb ik weinig aan want ik krijg em dan toch pas vrijdag, omdat ik de 28e jarig ben . maar goed des te leuker
ik zei toch dat je hem had besteld wallage hehe , ik wou dat ik hem kon kopen , maarja dat wordt dan maar profiteren bij jou thuis als je hem krijgt.echte vrienden laten hun vrienden op hun steel battalion spelen muhaha
heb het ff gevraagd op et forum, waarschijnlijk krijgen we er morgen een mailtje over, want dan wisten ze het zeker.
Ik heb hem besteld bij Replay. En ik krijg hem de 26ste. Damn ik kan niet wachten op die game. Naja ik ga dan maar weer ff verder met PDO om te tijd te sussen.