[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem van de zomervakantie wel als ik hem dan nog ergens kan krijgen, voorlopig nog ff niet, is niet goed voor mijn schoolresultaten :p

Maar deze game lijkt me wel mega vet hoor, via Xbox Live. Dan zijn games als deze echt DE games om online te spelen, realistisch, en bovendien errug vet :)

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hem besteld maar weet niet wanneer ik hem krijg :mad: heb ruim optijd besteld bij gcshop.nl
    ben mailtje met trackstatus alleen kwijt :confused:
    zijn er nog meer die hem nog niet hebben?

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

in principe had je em vandaag moeten ontvangen toch?

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ik weet het niet, toen ik hem bestelde moest ik een mail adres invoeren toen heb ik die van mn pop3 client gedaan maar ik was het wachtwoord vergeten, onder orderstatus staat dan ie al is verzonden.... kan die vanavond nog komen ??

(woon in groningen heeft het daar mee te maken)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  5. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die rechter stick zit zegmaar ummm "los"(lees: geen veer die m terug naar het midden zet)
    om het midden goed duidelijk te maken kan je de stick calibreren zodat ie in middenstand niet beweegt....

klinkt vaag, but friday you'll know what I'm talking about...

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

hehe denk et wel jah :)

dat word de hele dag gamen tot ik er bij neer val.

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort zo met die stick hoevaak moet dit nog gezegt worden! :mad:

niet boos bedoelt :9

8. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    argh ik word gek! steeds in missie 3 word ik op het laatst nog neergeknald :p gelukkig druk is steeds net op tijd op eject *phew* :D:D

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem maandag ook van xbw ontvangen.

Ik ben dus al vnaf maandag bij missie 3 maar ik kom er maar niet voor bij: Ik word iedere keer door hele heftige kogels geraakt, maar als ik om me heen kijk zie ik niks nopes nada. Ik snap er niks van, heeft iemand toevallig tips voor deze missie?

Wat betreft de comunicatie: Je hebt die draai knop en daarboven 5 knopjes: nu zit er op je dashboard ook 5 ligjes die aangeven in welke "channel" je zit (mot je maar ff in de gebruiks aanwijzing kijken waar deze lichtjes zitten)
    Nu is in missie drie:

channel 1 je basis, daar kun je niet zoveel mee, alleen naar luisteren als ze iets zeggen en dan replayen met knopje 1.

op channel 2 zit geloof ik robot nummer 1 van je team waarbij je om hulp kunt roepen metknopje 4 ofzo (of was het nu knopje 2:confused: )

en op channel 3 zit je supply basis, en als je in deze channel op knopie 3 drukt, roep je een supply helikopter op

Het ken BTW ook zijn dat ik channel 2 en 3 om wissel.

LET OP: Je moet 2 of 3 keer klikken met je daaiknop voordat je van channel veranderd

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar als je te vaak moet ejecteren, dus te vaak een nieuwe robot moet kopen zijn op een gegeven moment je punten op en ben je ook game over (dat gebeurde mijn eerste keer)

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Welke is level drie? die waar die mechs op die heuvel staan en jij er omheen moet?

Je moet ook neit stil blijven staan, altijd bewegen.

12. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee das missie 2 :)
    er is een missie '0' soort inleiding, pas na die missie krijg je nummer 1.

enne jah, dat had ik door dat je punten dan opzijn, maar ik moet toch oefenen. maak later dan wel een nieuwe game aan.

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ow die op de docks?

14. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ...missie 2 zal wel niet voor mij weggelgd zijn....kom gvd niet eens voorbij de 1ste...."training" lukt nog,maar dan...ik schiet vrijwel alles aan gort...en dan is het mission failed....

Zal eerst maar eens het boekwerk gaan lezen...misschien helpt dat

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    missie drie is diegene waarbij je over een brug moet om een stad in te nemen (je ken BTW ook door laag water maar dat ff terzijde)

en Opheodrys , Volgens mij speel je veel ste arcade; je mot wat rustiger doen, gewoon je scherm afzoeken naar vijanden, die dan locken, en vervolgens met raketten (main wapon) kapot maken.

Ik deed ook eerst te arcade: Ik "rende" op de vijand af hield de knop van mijn machinegeweer ingedrukt(secondari fire) en af en toe een raket. Maar hiermee bracht ik nouwelijks schade aan en was mijn munitie binnen de kortste keren op.

16. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    kun je arcade spelen?
    ik loop niet eens,sluip bijna op mijn doel af....schiet bijna alles "hit"....maar als ik dus een hoop vermorzel...is het mission failed...

Is er een tijdslimiet of zo?

mmmhh,echt het boekje eens lezen:confused:

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ow, ja die is moeilijk. Dat vuur is mortiervuur denk ik, je oet gewoon in beweging blijven en goed de briefing lezen.

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    in beweging blijven, owk. Maar de briefing lees ik altijd wel, maar die zeggen me nooit zoevvel, niet dat ik het niet snap. Maar: we hebben weer mogelijk heden tot supplys en je kunt op 2 plaatsen oversteken zecht niks over artelerie.

en je kunt dus geen arcade spelen, daarom als je dat doet ga je dus dood. En JA, je hebt een tijds limiet, maar die is ruimschoots voldoende.

Hoe bedoel je ik vermorzel alles?

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Single mission is arcade, maar dan moet je eerst het level halen.

20. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    die grote "bunkers" die in de zee staan,snap ie?
    daar steken overal guns uit,tanks overal...ik schiet dus 9 van de 10 x een hit...dan vermorzel je toch een hoop...
    Een gun in de bunker ontploft,vermorzeld dus...
    Maar oke,ik ga zo maar eens lezen....en dan maar ff gamen,oefening baart kunst...en dit is leuk oefenen!!!!

Deel Deze Pagina