1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    maar wrom is het dan missie over als je alles "vermorzelt"
     
  2. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    lol,dat vroeg ik me dus ook af.......de rest is ook niet meer in zicht,moet ik mee of wat...lol.leuk spel...

    Ik ga de pc uitzetten en is ff prutsen....tot morgen..
     
  3. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook vandaag gekregen. het was in het begin wel wennen. ben al 4x game over gegaan, eerste keer omdat mijn geld op was. nu master is tot level 2 wel heel aardig level 3 ben ik net aan begonnen. best klote als je op die brug staat en hij stort in|:- . level 3 vind ik wel een mooier level dan de eerste paar want dan is het klaar lichte dag en is er wat meer kleur. verder zijn de grafics indeed heel vet en de dolby digital ook, hoor je tenminste vijandelijke rakketen achter je langs vliegen.
     
  4. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik kan hem morgen ophalen, ik vind die controller zooooooooo vet, maar is het het echt waard?
     
  5. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja
     
  6. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    WOEI vette game. Alleen me ouders staan een beetje raar te kieken. Eerst zit ik in mee eentje te lullen tegen een TV (Xbox live) en nu staat er een ding in me kamer die nog ingewikkelder is dan het besturen van een auto.

    Ik zit nu bij missie 3 en die is aardig pittig. Als ik over die brug loop dan word die kapot geknald en als ik door laag water ga dan gaan ik en al me maten eraan LOL.

    De game is wel het oefen van maanden waard. En je hebt gelijk een beetje conditie met die controller. Elke keer al die knopjes indrukken.... Is weer eens wat anders als een controller S. :)

    Als iemand nog wat tips heeft voor missie 3 dan kan ik die graag gebruiken

    THNX alvast...

    Tekki OWNS........
     
  7. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    aah nu snap ik het ik maar kloten met een stukje naar rechts en dan deed ie maar nix :eek: . Thnx :D

    je moet niet over die brug gaan dat heb ik al zooo vaak geprobeerd en dat wil echt niet lukken. Wat je moet doen is via het ondiepe water gaan. Zorg ervoor dat je voordat je door het water gaat heel veel snelheid hebt (max), want aan de overkant staan iets van mortieren en die kunnen je niet raken als je snel genoeg bent.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt! Wel supergaaf effect enzo als dat water binnenkomt! :D
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    HAHA ja zeker vet effect. Alleen naar 20 keer wel irri want het gaat je wel een zak met duiten kosten iedere keer. Je gaat ook niet gelijk dood en de hele cabine loopt dan vol.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  10. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2

    THNX. Ik wist het al van die brug (dat ga je toch wel door hebben na 20 keer er door heen zakken en zien dat het niet lukt ;) ).

    Ik ga het eens proberen om keihard door het water te rennen. Alleen als ik daar helemaal nat aankom staan daar een aantal Vortex VT's me op te wachten. En die hebben niet bepaald droge handdoeken bij zich ;).
     
  11. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag effe steel battalion , gespeeld bij wallage , ik bakte er niks van ,het is heel erg wennen die controls , ziet er ook wel grappig uit met die controller op je schoot haha
     
  12. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    controller is totaal niet zwaar, het is voor 99% van plastic gemaakt, kan makkelijk op schoot genomen worden, maar je krijgt er wel RSI van. Flink wennen met gas geven en hendel overhalen naar andere gear. Het centraal houden van je gunsight is ook een kunst en je moet niet al te snel van stapel lopen en anders val je om. VT is een sloom zwaar ding, die redelijk gepantserd is mits je de tegenstander goed benaderd en een aantal keren lekker raakt. Dit spel ik echt niet aangeraden op een kleine tv scherm (je ziet haast niets)
     
  13. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Steel battalion met een 32 Inch breedbeeld en 5.1 surround rules!

    Voor alle mensen met problemen:
    RTFM :) of www.gamefaqs.com

    Het helpt trouwens ook als je gewoon rustig in level 1 een paar rondjes gaat lopen en knopjes gaat uitproberen.
    Als je maar in het achterhoofd houdt dat je RUSTIG aan moet doen.
    Take your time.

    Tip als je niet vooruit komt: zie je vonken en en hoor je een schrapend geluid?
    Dat sta je tegen een opstakel aan te lopen (die je niet ziet omdat deze lager zit dan je viewscreen): reverse en loop eromheen.
     
  14. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL :D
    door die brug ben ik 2x!! opnieuw moeten beginnen :eek:
    Maar nu gaat het wel aardig.

    Jooooh!!! 8) Maar iedere keer moeten ejecten is ook niet zo tof meer, trouwens in het begin kon ik niet eens op tijd bij mn eject button komen. :eek: :'-( Ikke helemaal schrikken van al dat vuur en water, paniek! :D
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand een screen/ foto posten van dat water dat de cockpit binnenloopt?
     
  16. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je dat je tijd hebt om een foto te maken (noooootttt) tegen de tijd dat jij een foto hebt gemaakt had je allang op de eject knop moeten drukken want ander is het "game over " en kan je weer helemaal op nieuw beginnen. maar ik kan je verzekeren dat het er goed uit ziet.
     
  17. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem met de brug: je moet ergewoon als een gek overheen rennen, 100 kmp, dan pak je je plasma torch en sloop je die 2 mechs

    voor die gasten die goed bezig zijn met alles neerknallen en toch steeds mission failed krijgen, concentreer je op de enemie VT's daar draait het om

    Ik kan trouwens weer overnieuw beginnen, I was killed in action
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    WaaAAaaHH!! morgen is et zover!!


    kan gvd echt niet meer w8en man :)
     
  19. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ze de boekjes al wel mogen lezen?
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    nee, k heb zelfs de doos waar et in zit nog niet mogen zien :'-(


    k was er niet toen et bezorgd werd, dus mn ouders hebben et snel verstopt :). damnit.

    hmm naja, nog 1 n8je slapen :)

    dit soort cadeaus zorgen ervoor dat ik me weer 10 jaar oud voel ofzo. en dat terwijl ik 19 ga worden.
     

Deel Deze Pagina