<sarcasm mode> ah joh je mist er niets aan, echt. veels te makkelijk. graphics sucken </sarcasm mode> blah.. weinig geslapen vannacht.. teveel SB zitten spelen.. niet dat ik ver ben hoor maar gewoon alles uitproberen.. kijken welke tactieken en bewegingen je allemaal met een VT kan maken..
Valt zo'n doos nog te verstoppen? Je bent dus waarschijnlijk vrijdag avond pas aan het spelen. Want zonder de 2 boekjes te lezen kom je niet echt ver.
Qua intro mis je niets... hele slechte intro... slechte stemmen en een bad verhaal. DAt hebben ze echt heel slecht gedaan. Maar het spel ziet er best indrukwekkend eruit, maar controller voelt best goedkoop aan
idd.. intro's zijn echt bagger hoewel sommige van de filmpjes van redelijke kwaliteit zijn.. maar de filmpjes etc zijn van mindere grafische kwaliteit als de ingame beelden Ik had wel verwacht dat de controller wat zwaarder zou zijn.. (hmm misschien ga ik hem wel openschroeven en verzwaren nadat mijn garantie is afgelopen) maar ik vind de kwaliteit wel ok.. En ach je vergeet al die dingen op het moment dat je voor het eerst je VT opstart..
Volgens mij kan je die stemmen op JP zetten hoor, ik vind de cheapheid van die controller wel meevallen, best solide ding! Er is idd niet echt een intro, maar vind het niet zo erg, heel missio 0 is is zech maar de intro nog maar ff fallout
jep en die controller schijnt best heel lang mee te gaan. op E3 was er ook 1tje vorig jaar. 3 dagen lang mishandeld door honderden gamers. en hij deed et nog steeds prima volgens reviewers die er de derde avond nog op gespeeld hebben. en ik denk dat ik wel redelijk snel kan beginnen vrijdag. heb alles op internet gelezen wat er te lezen viel. weet wat elk knopje doet. moet et alleen nog ff oefenen als et niet lukt ga ik toch maar ff de manual raadplegen. daarnaast moet ik ff zeggen tegen de mensen die de VT's lomp vinden omdat ze traag zijn en telkens omvallen, dat komt omdat et nog maar 1e generatie VT's zijn. het schijnt dat de latere VT's veel beter aanvoelen en zich lekkerder laten besturen. (heb ik gelezen op amerikaanse forums )
he fallout, jij hebt hem ook tog bij gcshop besteld? wanneer heb jij hem gekregen dan ? ik had hem vandaag verwacht maar hij is dr nog niet terwijl ik hem meteen heb besteld toen die actie er was ! geld was ook binnen 3 dagen overgemaakt. dit word echt de eerste en laatste keer dan ik iets bij gcshop bestel!
Het is nog geen 12 uur geweest dus GROTE kans dat hij nog komt. Shit, moet ik waarschijnlijk wachten tot maandag, ben vandaag ziek dus kan geen geld van de bank halen om het pakket te betalen. Morgen geen tijd omdat ik dan toneel heb en zaterdag moet ik werken.
ik denk niet dat het de schuld is van gcshop. mischa hier had em bij XBW besteld en die heeft hetzelfde probleem als jij. min of meer, XBW denkt dat zij het geld nog niet eens heeft overgemaakt. dus das nog erger je moet gewoon ff vragen of ze dat trackinnummer opsturen (gcshop) en dan ff tjekken waar ie is. want ik denk dat het gewoon de TPG is. ik heb mijn Steel Battalion gister ontvangen. gcshop is een prima winkel , bel anders de TPG ff of neem contact op met gcshop. er zal vast wel iets aan te doen zijn. maar ik denk dat et pakketje wel onderweg is. als et er morgen nog niet is zou ik wel ff actie ondernemen.
de gewone post is al geweest dus ik denk dat ie niet meer komt, is echt minder! ik wacht al op dat spel toen die nog voor de ps2 werd uitgebracht en nu ben ik 1 van de laatsten die hem krijgt te spelen ! (beetje overdreven) maar ik baal er echt van want in het weekend moet ik werken dus kan ik ook niet spelen !!
Later wordt het ook mogelijk om de override functie te gebruiken zodat je ff wat sneller bent. En zo traag zijn de VT`s niet, alleen het draaien is niet echt snel. Maar met de dodge functie kun je gemakkelijk raketten ontwijken.
Jonge, een pakket van 8 kilo gaat niet met de gewone post, die gaat met zoon busje. Bij mji zijn ze ook rond 3 uur langsgeweest gister
oww mn moeder zij dat als de gewone post is geweest er weinig kans is dat ie nog komt (dat busje is al wel bij de buren geweest met een pakketje) maar ik zal nog wel ff wachten. ga maar eens verder met panzer dragoon. laatste eindbaas ff killen. als ik hem vandaag nog krijg zet ik het er wel ff neer. elk geval bedankt!
het is een gaaf spel, alleen vind ik dat die knopjes veel meer interactiever mogen worden... helaas is dit niet zo, ik mis toch wel een goede verhaallijn tussen de verschillende missies. Tis alleen maar tekst en doorklikken naar de volgende missie
bij mij zijn ze om half 6 gekomen via de TNT, TPG vervoerd geen pakketjes bij ons... hier komt altijd TNT... tenzij het voor de tweede maal verzorgd wordt, dan komt TPG bij ons in de ochtend 3 daagjes later.
jah, dat als je zeg maar je zuurstof toevoer uitzet dat vuur uit gaat en jij stikt, en dat als je op je close hatch knop drukt dat je cockpit ook weer open gaat. niet dat et nut heeft, maar et zou wel moeten kunnen. maar goed er zijn nog zat knopjes waar je mee kan kloten geloof ik? en er zitten zat leuke nutteloze details in geloof ik.
Stanson Zou je eens wat positiever willen posten, dude je zit altijd te zeuren over shit, in elke post heb je wel zoiets, "tja dit kan beter", "op pc is het beter" "controller voelt goedkoop aan" blablabla , dude je speelt NU, enjoy the fucking game already!
het verhaal is idd perfect voor de VT setting, niet geweldig, maar who cares? en dat die cut scenes tegevallen, boeie? et spel zelf ziet er fantastisch uit. et geluid heerst ook. tis gewoon vet. dit is et ook et eerste mech spel waarin je je echt groot voelt geloof ik. en die controller is gewoon bikkel man . boeie dat een paar knopjes niet zoveel doen.
Toch weer zeiken Grapje. Level 3 is best wel tricky mensjes. Wie is er al voorbij? En op welke mode speel je dan rookie of normal (eerlijk antwoord graag) ..