1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben alweer met level 3 bezig, op de rookie mode.
     
  2. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    okey dan, ik had me verkeken op level 3, ik dacht dat ik er voorbij was maar dat blijkt dus 2 te zijn, man die brug is echt heel lastig!, steeds als ik daar aankom wordt ik opgewacht door 4-5 VT's

    net was mn geld op dus gameover,- nog maar is proberen:)
    mischien ga ik toch maar over het water.
     
  3. mischa

    mischa Guest

    heej fallout ik heb wel betaalt ben een jongen en ik heb mijn betalingsbevestiging binnen en!!! ik heb hem nog niet, foute voorspelling van mirik
     
  4. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem nergens vinden.
     
  5. mischa

    mischa Guest

    zijn er mensen die hem nog na 4uur ofzo binnen hebben gekregen ??
     
  6. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    TNT komt meestal na vieren. Ik heb hem ontvangen rond half 6 's avonds. Heb geduld
     
  7. mischa

    mischa Guest

    npd is het :mad:
    tot 5uur geloof ik
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2003
  8. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    tnt komt zoals het uitkomt...geruchten hier dat ze altijd na een bepaalde tijd komen zijn echt te dom voor woorden.
    die mensen rijden via een vaste route,alles wat daar op ligt en een pakketje moet ontvangen word tuiteraard bezocht...waar op de route lig jij?.....ik lag/lag/zit vooraan...heb altijd alles voor 12.00 in huis....niet thuis?...komt ie om 18.00/19.00 ff terug.....

    als ie in de straat is geweest(bij de buren bv) komt ie echt niet een 2de x weer hoor...morgen weer een nieuw kans/dag
     
  9. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    avond moet nog beginnen, dus wacht nog effe af. Anders heb je hem morgen zekerss wel
     
  10. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Net level 3 gehaald :D, na de 60 keer ofzo. Het is eigenlijk de makkelijkste missie van het spel. Als je wil hoef je geen enkele kogel of raket af te vuren.
     
  11. mischa

    mischa Guest

    tis te hopen datie vandaag nog komt want ik raak een beetje uitgekeken op panzer dragoon orta
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    oh sorry, jah et verschilt wel eens met die naam, :) mn broertje heet anne bv, ook vaak verwarring mee.

    maar wat ik bedoelde is dus dat XBW d8 (en niet ik) dat et geld nog niet was overgemaakt, omdat je nog geen bevestiging had gekregen zeg maar. dat bedoelde ik. niet dat jij dat geld niet over had gemaakt, hoe kan ik daar nou wat over zeggen ;).

    maar jah anyweez. k krijg morgen ook mn GBA SP van mn vriendinnetje, en zelda: LTTP met de post.

    jeps word een goeie dag morgen.
     
  13. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    jij doet je naam echt eer aan....je bent nog te lui om een raket af te vuren........8)
     
  14. mischa

    mischa Guest

    met welke pakketdienst komt het nou en tot hoelaat bezorrgen die???
     
  15. Z3R0

    Z3R0 Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb missie 3 ook net gehaald, voor de mensen die er niet voorbij komen hier mijn tips :D

    ga niet over de brug maar over het water, aan de rand van de rivier kom je 3 Vt's tegen, die kun je makkelijk mollen. als je dan rechts naar boven gaat kom je er nog 2 tegen die je handig neer kunt schieten. Dan ik het een kwestie van doorlopen totdat je in dat stadje bent en moet je daar ook nog eens 3 vt's mollen, loop langs die vt's en missie complete :). Het makkelijkste is dus om helemaal via de rechter kant te gaan, daar kom je de minste tegenstanders tegen. succes :)
     
  16. mischa

    mischa Guest

    welke pakketdienst en tot hoelaat???
     
  17. Z3R0

    Z3R0 Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhh ik denk niet dat je je vraag steeds moet herhalen. ik weet niet met welk pakket dienst ze zijn geweest en hoe laat het is gekomen, er was niemand thuis en ze hebben het pakket bij de buren gedumpt...
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hey Fallout...met welke dienst is ie bij jouw gekomen? want jij had toch ook bij gcshop besteld...
     
  19. mischa

    mischa Guest

    okee heb al een pm naar een van de mods gestuurd hopen dat die het antwoord weten
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    ik geloof dat het TPG was. dat had gcshop ook vermeld in dat mailtje met die trackin' nummers.

    maar ik was er niet toen het bezorgd werd, dus k kan et niet met zekerheid zeggen, want mn ouders d8en een ander soort busje gezien te hebben. maar das wel vreemd aangezien gcshop TPG zei.

    dus jah, denk toch TPG.
     

Deel Deze Pagina