Het eerste veld wat je speelt, telt niet mee met de missies, dus heb ik het maar trainingsmissie genoemd. Maar er wordt in dat veld verder niets uitgelegd over de besturing. Ik ga maar weer proberen om die baas van level 4 te verslaan, het is al 3-0 voor hem .
das et eerste level waarin je basis aangevallen word en die mech op de deur van je hanger staat te bonzen? (dit heb ik op kunnen maken uit reviews en trailers)
k heb misschien wel iets teveel gelezen jah . maareh valt wel mee denk ik. heb geen idee hoe et speelt voor de rest.
Heb ik ook al een paar keer last van gehad. Laat nu gewoon dat klepje van de eject-knop open staan, zodat ik sneller bij de eject-knop kan komen.
hehe heel slim van je, ik laat 'm ook gewoon openstaan, anders kan het zijn dat je net te laat bij dat knopje bent
GSUS moest nog 3 VT's killen in level 3, wordt ik neergepaft door zo een Vortex GVD. En ik heb nog maar 3000 punten/geld/credits om een nieuwe VT te kopen. Ik kies maar de duurtste dan want dit word mijn laatste rondje *snik*. En dan K.I.A. Ik ga nu spelen jullie horen het zo....
muhahaaha, nog heeeeel even mensen. ik ga zo slapen. en dan word ik wakker. en dan ga ik fijn mn Steel Battalion uitpakken probleem is alleen dat ik waarschijnlijk er erg lang over ga doen voordat ik in slaap val. dat heb ik nog steeds voor verjaardagen waarop ik vette sjit krijg. dan kan ik gewoon niet w8en.
Kan niet slapen? En jij word 19 jaartjes? Ok ik ben nu 18 maar als ik steel battalion zou krijgen zou ik denk ik ook niet kunne slapen. Suc6 morgen ochtend. Die doos is al zooooooooo uber vet.....
gsus ben ik net heel ver in level 3 wordt ik ook neer geknalt door die 3 mech's die op die berg na de brug (links boven). ik was eerst door het water gegaan en daar konp geschopt toen de mech's bij de brug en daarna wou ik die mech's op de berg gaan kont schoppen maar mijn sterkste main weapon was al leeg dus moest ik het doen met die wat minder krachtige die 5 bullets vuur en toen werd ik verbouwd door die sjaakies up the hill. gelukkig was ik op tijd met de eject en met nog 16000 credits te gaan kan ik nog wel een paar keer neergemaaid worden.
k weet, kinda kinderachtig. maar jah, k voel gewoon dat er weerens zo ver is. ga maar gewoon nog tot diep in de n8 metroid prime spelen, en dan gewoon van uitputting in slaap vallen. gelukkig moeten mn ouders vroeg op, kan ik vroeg beginnen die plaatjes die ik van die doos gezien heb zijn idd fuckin mooi. ben heel benieuwd.
Ja het lijkt echt een kist maar het zijn tekeningen (als je begrijpt wat ik bedoel) Je ken beter ff geen metroid spelen, want slome slaperige VT bestuurders worden hard gestraft in SB