Weet iemand hoe je die gigantische battlecruiser in level 4 kan verslaan. Ik kan er zelfs niet eens in de buurt komen en locken lukt ook al niet.
GEFELiCITEERD FALLOUT!!! Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday dear fallout Happy birthday to you Gefeliciteerd met je 19e verjaardag en natuurlijk met Steel Battalion!!! Kan je straks eindelijk Steel Battalion spelen.
ik had m ook wel zwaarder verw8 en wat minder 'plastic achtig'. gebruikt iemand die chaff eigenlijk? ik niet echt, ik jump meer een beetje rond als ik een raket zie aankomen.
Hij is wel groot, je hebt mij niet horen zeggen dat hij niet groot is, ik had hem alleen groter verwacht.
In level 4 moet je de chaff zeker gaan gebruiken, dan werkt een beetje rondspringen niet meer. Dit komt doordat er vaak verschillende raketten tegelijk op je af worden gevuurd, vooral bij die battlecruiser, die schiet er soms 6 tegelijk. En een beetje rondspringen op een brug gaat ook niet echt goed, behalve als je goed kan zwemmen . Nog gefeliciteerd Fallout, nu hoor je eindelijk bij de mannen van het 34ste Special Panzer Battalion VT.
Thanx gasten Steel Battalion ownt trouwens echt onmetelijk. ben al bij missie 03 dies wel fuckin moeilijk met die brug. en via et water zijn er echt mofo veel van die enemy VT's maar et lukt me wel k ga weer ff verder spelen. nogmaals bedankt he.
hij s groot genoeg. niet onwijs zwaar. maar das ook niet nodig denk ik. hij s wel degelijk geloof ik en die pedalen al helemaal. mooi dat metaal. en et schuift ook niet.
bij mij dus wel, op parket is het een beetje een boner, kheb nog van die filtjes liggen maybe that will come in handy... heb missie 3 gisteren nog gehaald, was idd mega moeilijk, maar 4 is nog lastiger denk ik Oja das waar ook, waarschijnlijk, heb ik morgen wat Gaming setup fotos
begin me ernstig zorgen te maken over missie 23 mmm, kan nog 2 deciders kopen, dus heb nog 2 tries voor missie 03. word echt telkens afgeslacht.
Uit hoeveel verschillende VT`s kunnen jullie kiezen. Ik heb er nu 5. Ik kies meestal voor de Scare Face, die is net beter bestand tegen vijandelijk vuur dan de Decider.
Dat heb ik dus ook. Trouwens hoe is je GBA SP ik wil ernamelijk ook 1 gaan kopen. Wel de zwarte met Metroid Fusion.... ..laat ff weten hoe ie is ik heb er wel al meegespeeld bij de MediaMarkt maar dan zitten ze vast. (beetje offtopic) Gefeliciteerd trouwens
gefeliciteerd fallout ik wil nu toch onderhand mijn sb ook hebben hij moet komen of ik ga kapot van binnen
Heb net level 4 gehaald , geeft echt een goed gevoel als je die gigantische battlecruiser laat zinken met je kleine VT. Kan al uit 7 verschillende VT`s kiezen, zitten er al 2 van de 2de generatie bij. Dit scheelt best een hoop met beeld oppervlak, en het ziet er allemaal een stuk mooire uit.