1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. mischa

    mischa Guest

    hij komt nu net aangereden 8)
     
  2. mischa

    mischa Guest

    muhahaha ik ga hem nu aansluiten
     
  3. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Voelt goed he !!!!

    Suc6 met spelen ik ga ook ff in me VT zitten denk ik. Shijt aan me huiswerk.
     
  4. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Net level 5 in een keer gehaald, moet echt op gaan passen anders wordt ik straks nog te goed :D. Nog maar 18 levels te gaan.

    @Mischa: Veel plezier, het was lang wachten, maar wel de moeite waard.
     
  5. mischa

    mischa Guest

    ik ben kapot dit is echt moelijk :)
    maar zo machtig ik ga hem op de grote tv aansluiten
    deze is het al goed te zien maar die van me pa is nog net iets groter
     
  6. mischa

    mischa Guest

    ben net door level 1 heen wooow dit is moelijk !!!
    en die versnelling is wel moelijk in het begin want dan kan je niet sturen dus moet je het heel snel doen :D
     
  7. mischa

    mischa Guest

    nu heb ik de echte level 1 uit net de treainings missie damn dit is echt moelijk maar de controller is het waard8)
    ik vind hem niet te liocht hoor
    en ik had zeker niet gedacht dat ie groter was :)
    echt moelijk
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zeg.. wat zit jij hier te posten? moet je niet SB spelen ;)

    Eerlijk gezegd had ik zelf wel verwacht dat ie iets zwaarder zou zijn.. (zwaarste zijn de pedalen) maar dat is een kleinigheidje en verziekt absoluut niet het speelplezier.. misschien dat ik hem weg ga verzwaren als de garantie voorbij is..
    Weet je wat ik wel mis nou ja mis.. rumble.. dat zou helemaal stoer zijn als dat ding trilt met elke stap die je neemt ;)
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    nogmaals bedankt mensen :)

    k heb net ook ff snel Metroid Fusion gehaald. en k vind de SP echt geweldig. het design is echt gewoon fuckin sexy. hij ligt lekker in de hand. de backlight is zeer functioneel.

    en een accu he. gewoon aan et stopcontact hangen en je hij kan er weer 18 uur tegenaan. 10 uur met licht aan.

    en et scherm kan niet bekrassen in je zak, gewoon dicht klappen.

    ben er dus erg tevreden over. :)

    evenals Steel Battalion

    maar damn, missie 03 moet ik echt ff over na gaan denken, want tis echt piss hard.


    @nemesis: als je je geluid maar hard genoeg zet dan rumbled et ook prima :D
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  10. mischa

    mischa Guest

    tussen de keren dat ik dood ga
    maar die pedalen zijn e mooiste die ik ooit gezien heb
    bij mijn racestuurtje voor de pc van 150euro zijn het nog maar kutdingen de deesen roeleren
    dat stuurtje is een trustmaster hij doet hrt niet meer maar ik ga weeerr door met sb
     
  11. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dat is echt iets wat ze er eigenlijk wel in hadden moeten zetten, maar ja dan was het geheel nog veel duurder geworden denk ik (en een stuk zwaarder ook ;) -> immers: hoe zwaarder iets is hoe meer het kost. :+
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    dat zwaardere had ik niet eens erg gevonden :) Denk wel dat het tof was geweest.. lol hehe eindelijk iets te zeiken gevonden over de controller ;)
     
  13. mischa

    mischa Guest

    haha ik vind de game helemaal top alleen verschrikkelijk moelijk
     
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon veel oefenen dan is het goed te doen. Ik heb nu een paar uur gespeeld en het gaat steeds beter (alleen level 6 is toch weer lastig). Kan alle knoppen ondertussen al blindelings vinden. Ik moet wel elke missie mijn instellingen weer ingeven (bv: oranje lock-systeem inplaats van de groene). Volgens mij zijn deze instellingen niet op te slaan. Misschien dat jullie het weten?

    En wanneer je met de 2de generatie VT`s kan gaan knallen is het helemaal een feest. Het glasoppervlak van je VT is een stuk groter, zodat je een veel beter overzicht hebt van het slagveld. Ook zijn ze iets sneller als het oude type en ze draaien net iets rapper (hangt natuurlijk wel van het type af). Ben benieuwd hoe de 3de generatie eruit ziet. Ben jammer genoeg nog geen Heavy tanks tegen gekomen, alleen nog maar de Light en de Normal>
     
  15. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Op wat speel jij Normal of Rookie?

    Je gaat idd erg goed als je nu al bij 6 zit. Ik ben nog steeds bezig met missie 3
     
  16. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgende week haal ik ook de SP. Echt vet dingetje. En zeker met metroid fusion en Golden Sun. Advance wars staat ook op me lijstje :)

    Missie III: Je moet niet met de eerste groep VT's meelopen maar naar de andere gaan. Dan neem je een dikke aanloop en dan ren je door het water aan de rechter kant van de VT's. Je knalt iedereen kapot gaat terug naar die andere groep VT's en paf je ook neer.

    dan ben je er al bijna....

    Suc6 (mij is het trouwens elke keer net niet gelukt)
     
  17. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Met rookie ben ik bij level 6 en met Normal bij level 4. Ik denk dat de meeste op rookie spelen omdat het anders heel lastig is om de controllers te leren.
     
  18. mischa

    mischa Guest

    ik speel op rookie en mijn broertje vind hem net zo masterluk als ik :)
    zit nog steeds in level2
     
  19. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Het kan veel makkelijker

    *spoiler*

    Je gaat zoals je al zei naar de andere van het veld gewoon. Net zolang lopen totdat je niet meer verder kunt, op je multi monitor kun je dit zien doormiddel van een gele lijn. Nu moet je op snelheid door het water, omdat je anders vast kan blijven zitten en er hevig gebombardeerd wordt in het water. Als je aan de overkant bent moet je niet tegen de vijandelijke VT`s gaan vechten maar gewoon langs de gele lijn blijven lopen. Op een gegeven moment kom je in de stad, je kunt gewoon verder lopen langs de lijn totdat de missie hebt gehaald (want zoals je waarschijnlijk weet is het doel van de missie om een bepaald stuk van de stad te bereiken. En niet het overhoop knallen van al je tegenstanders). Maar je kan ook nog vlug de 3 vijandelijk VT`s die in de stad zijn overhoop knallen, zodat je in de volgende missies ook de Scare Face kan besturen.

    *spoiler*
     
  20. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    alles op normal en ben bij level 5. Tis masterlijk al die gameplay... jammer... echt jammer... dat je nooit van view kan veranderen.. dat zou het helemaal mooi maken
     

Deel Deze Pagina