1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij werkt het als volgt:
    per missie zijn de knoppen om te communiceren en de channels anders daarvoor moet je in je manual kijken (blz. 28 ).

    bijv missie 3:
    in het bovenste tabel zie je dan per paneel (draaiknopstand) welke stand voor wie is.
    Paneel 1 = draaiknop helemaal links
    Paneel 2 = draaiknop midden (meer dan een 'klikje')
    Paneel 3 = draaiknop Rechts

    Als je dan een supply nodig hebt moet je eerst naar het goede kanaal -> 2, dus draaiknop in het midden.
    Dan moet je ze oproepen (daarvoor gebruik je de knoppen en die staan in het tweede tabel).

    Oproepen = eerste knop

    Dan moet je vrij snel daarna een supply aanvragen anders moet je het opnieuw doen.

    Supply = Knop 3
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  2. mischa

    mischa Guest

    ik zit bij level 4 maar ik ga al dood voorat ik bij die battle mech ben hoe moet ik daar fatsoenlijk komen???
     
  3. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij welke battle mech? Kun je het iets duidelijker omschrijven.
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eez, luie hond, ik was na lang vechten eindelijk voorbij miss 3 (en heb dan echt alle vts kapot gemaakt)en toen kwam ik bij miss 4 (DUH) Nou, de mechs in die miss had ik zo dood, die vormde niet ech teen probleem, maar ik heb al mijn kogels op dat schip afgeschoten, daarna supplys aangevraagd en nog een keer alles erop af geschoten, maar dat ding zinkt niet! Ken jij me misshcien helpen; zijn zwakke punt vertellen (als hij die heeft)

    BTW, vreselijk bedankt voor de miss 3 tip, wan tik werd er niet goed van. Het is me een keer gelukt alles dood te maken, maar dat lukt m niet nog een keer.:{
     
  5. mischa

    mischa Guest

    ikke wil ook weten :)
    welke weg nemen jullie eigenlijk??
     
  6. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    *spoiler*

    Met dat schip bedoel je waarschijnlijk de battlecruiser en niet de andere kleine bootjes. Als je op de battlecruiser af komt lopen staat er helemaal links in de hoek een gebouw, hier moet je achter gaan staan, zodat de battlecruiser je niet kan raken. Dit is het enigste gebouw in het level dat niet kapot kan gaan. Nu moet je zover mogelijk van de boot af gaan, en pas wanneer je niet verder terug kan, achter het gebouw uitkomen. Als het goed is kan de battlecruiser je niet zien omdat je te ver weg staat. Nu moet je de met je main-wapon die grote draaibare koepel met die 4 kanonnen (of 6 weet het niet meer zeker) uitschakelen. Nu is de battlecruiser vrij hulpeloos want met de kleine kanonnen kan hij je niet raken. Vanaf het moment dat die koepel was uitgeschakeld ben ik gewoon overal op gaan schieten :D, totdat hij zonk. Ik had ongeveer 25 missiles nodig (weet niet meer welke).

    BTW pas nog wel op voor de kleine schepen die kunnen je nog wel raken achter het gebouw.

    Ik heb de route die ik volg, ff vlug uitgetekend in paint (jawel, in dit meesterlijke programma). En alle vijanden die je tegen komt en uit moet schakelen er ook maar ingezet. Ik heb alles uit mijn hoofd gedaan dus het kan zijn dat het niet helemaal klopt. Klik HIER voor de routebeschrijving.

    [edit] die ene VT op dat eiland, waar geen oranje lijn langs loopt hoef je niet uit te schakelen[/edit]

    *spoiler*

    En wie durft er nu nog te beweren dat ik een luie hond ben :D .
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    He klopt het dat ook al ben je op tijd met ejecten dat je dan alsnog af en toe overnieuw moet beginnen?

    want dat had ik net.
    voor de 6de x overnieuw beginnen :)
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben lkkr beter:p nog maar 2x overnieuw begonnen.

    Echt klote, nog maar 1 vt te gaan in level 3 en kaboem, EJECT EJECT, gelukkig op tijd ontsnapt.
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja ik zit nog steeds te kloten met de besturing....ik blijf vaak ergens achter haken en ik kan dan nooit zien wie wat hoe en waar.

    En wat zijn btw die F1, F2 en F3 knoppen?
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    owh weten jullie trouwens hoe je in de 2de missie. Iets met Beachhead heet die missie.

    Daar is een soort van berg met allemaal vt's erop. Maar ik weet niet hoe ik daar naar boven kom. Weet iemand dat?
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    joepie ! eindelijk de 2de generatie VT's !!
    die zijn echt beter ! ik kreeg mn steel battalion gister maar het was het wachten wel waard !!
     
  12. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Via een helling naar boven lopen :eek: :D.

    Klik hier om mijn geweldige schets van de route te bekijken. Natuurlijk ook weer met het machtige programma Paint gemaakt.

    Ik heb net level 6 gehaald, maar dit level viel zwaar tegen. Erg veel pop-up en je teamgenoten (2 andere VT`s) lopen alleen maar in de weg. Ook zijn ze niet in staat om een andere VT`s neer te halen. Zelf heb ik in dit level 11 VT`s neergehaald en mijn ploeggenoten geen een |:-. Echt raar dat de AI van je teamgenoten in dit level zo slecht is, in de andere missie zijn ze ook niet altijd even slim, maar zijn ze toch behulpzaam.

    Nu ga ik ff lekker aan de 1ste nachtmissie beginnen :D.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  13. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Weet er iemand, hoe SB er precies naar Nederland zijn gekomen?
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    waren niet veel volgens mij, 250?
    Maar in ieder geval heel erg bedankt voor dat level 4 kaartje, dat is teminste duidelijk.

    Ik gaat het nu gelijk ff proberen:D
     
  15. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in lvl 5 en moet 3 kisten ophalen.

    hoe moet ikze dan oppakken?

    of moet ik iets anders doen?
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je ff in de grote gebruiksaanwijzing kijken, daar staat precies in wat je nodig hebt.
    Ik geloof dat dit doormiddel van de manipulator ging.
     
  17. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hbe gekeken maar kan het niet vinden.

    weet je mischien waar het zou staan in het boekje?
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    pagina 15 van die grote, dus niet van diegen die bij het spel zit maar echt die op voormaat A4.
     
  19. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ik heb het gevonden.
    thnx. ik ga weer spelen
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kwma een aantal leuke cheats tegen:

    Cheat1:

    Reach Lieutenant Colonel rank (550000 Command Points) to
    unlock this trick.

    Press Ignition and Start to remove the cockpit view and
    play in full screen mode.

    Cheat2:

    Get ten decorations and the Rapier VT will be selectable.

    Complete Hai Shi Dao 2082 missions on Normal difficulty
    in 'Campaign' mode to unlock the 'Movie Viewer' in the
    'Config' menu. More movies can be unlocked when as you
    play the game.

    :cool:
     

Deel Deze Pagina