*spoiler*
Met dat schip bedoel je waarschijnlijk de battlecruiser en niet de andere kleine bootjes. Als je op de battlecruiser af komt lopen staat er helemaal links in de hoek een gebouw, hier moet je achter gaan staan, zodat de battlecruiser je niet kan raken. Dit is het enigste gebouw in het level dat niet kapot kan gaan. Nu moet je zover mogelijk van de boot af gaan, en pas wanneer je niet verder terug kan, achter het gebouw uitkomen. Als het goed is kan de battlecruiser je niet zien omdat je te ver weg staat. Nu moet je de met je main-wapon die grote draaibare koepel met die 4 kanonnen (of 6 weet het niet meer zeker) uitschakelen. Nu is de battlecruiser vrij hulpeloos want met de kleine kanonnen kan hij je niet raken. Vanaf het moment dat die koepel was uitgeschakeld ben ik gewoon overal op gaan schieten , totdat hij zonk. Ik had ongeveer 25 missiles nodig (weet niet meer welke).
BTW pas nog wel op voor de kleine schepen die kunnen je nog wel raken achter het gebouw.
Ik heb de route die ik volg, ff vlug uitgetekend in paint (jawel, in dit meesterlijke programma). En alle vijanden die je tegen komt en uit moet schakelen er ook maar ingezet. Ik heb alles uit mijn hoofd gedaan dus het kan zijn dat het niet helemaal klopt. Klik HIER voor de routebeschrijving.
[edit] die ene VT op dat eiland, waar geen oranje lijn langs loopt hoef je niet uit te schakelen[/edit]
*spoiler*
En wie durft er nu nog te beweren dat ik een luie hond ben .
Laatst bewerkt: 28 mrt 2003