[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

1. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkah! :D
    maar het zijn niet eens echte cheats dus is zeker wel leuk om te doen. :cool:

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
  3. mischa

mischa Guest

ik kom niet voorbij level4 :mad:

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    En dit helpt niet?

5. mischa

mischa Guest

nope :)
    welke mech gebruiken jullie, ik ben meestal al half dood als ik bij die boss ben en welke vijandelijke vt's schakelen jullie uit ???

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word er gek van!!

Ik kom maar niet verder dan missie 2

7. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon blijven proberen! :p

missie twee is toch die beach landing? je moet gewoon rustig aan doen en ook die gebouwen met guns erin/op neerschieten en laat je team maar voorop gaan als een soort schild hoor, verder zijn ze toch behoorlijk stom 8)

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja dat doe ik ook. Alleen op een gegeven moment moet je die heuvel op...en daar staan dan een stuk of 6 VT tanks + nog van dat vage afweer geschut (dat schiet omhoog en dat komt dan op jouw neer ofzoiets) en dat moet ik steeds in men 1tje doen. Want men team gaat daar niet naartoe..
    die proberen allemaal ze van de grond af neer te schieten..en schieten dus steeds tegen die bergen.

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je weet hoop ik al wel dat je die berg op moet he. Gewoon een dikke aanloop nemen en dan erop rennen. Dan moet je die Vortex VT's ff met rust laten en eerst die Vitzh (ofzo) killen. Want zodra die Vortex zig omdraaien en die vitzh ook nog leven dan ben je wel het haasje.

Eerst de Vitzh en daarna pas op de achtergrond die Vortex.

Moet lukken

suc6...

10. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    tip: behoud je snelheid, dan is het voor je tegenstanders ook moeilijker om je te raken. Dus never nooit stoppen, ik zou in 3de versnelling blijven, want met die versnelling is het brandstofverbruik ook minder.

En pas op dat je niet van dat plateau afvalt 8) dat is mij wel eens gebeurd en toen wilde ik weer terugkeren en toen zat ik zonder bezine. Dat was best wel matig

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou gaan voor de tweede versnelling anders kom je te snel midden in het gevecht te zitten. Eerder nog in zijn 1 maar nooooooooooooit stil staan.

12. mischa

mischa Guest

ik zit in level 5 :p

13. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
  14. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja ik heb eindelijk level 3 gehaald. YES!!!!

maar waar ik eigenlijk nog steeds moeite mee heb is dat als je vlak bij een vt tank staat en je bost eigenlijk tegen hem op...dan raak ik 'm steeds kwijt. Want hij draait nogal sloom....maar ja.

16. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik 4. Bijna gehaald en toen ammo op. Maar ik heb eindelijk de knop gevonden voor suplies. :D

17. mischa

mischa Guest

als je al ver in de haven bent en je vraagt om suplies wordt de heli meestal kapot geknalt dus........

18. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hiervoor heb je toch de 3 rode waarschuwingslampjes onderin beeld.

19. mischa

mischa Guest

ik zit in level 6 en was bij die basis ging die open komen daar 3 super mechs uit toen drukte ik op tijd op eject en ging ik een nieuwe vt kopen en dat kosste veel geld :mad:

20. mischa

mischa Guest

missie 7 8)

Deel Deze Pagina